Με κανονική κάλυψη της διδακτέας ύλης και απουσίες ξεκινά σήμερα η τηλεκπαίδευση για τους μαθητές των γυμνασίων και των λυκείων της χώρας. Τα διαδικτυακά μαθήματα θα διαρκούν 40 λεπτά ενώ το πλαίσιο για για την τηλεκπαίδευση έχει οριστεί από το υπουργείο Παιδείας, από τον Σεπτέμβριο, καθώς ανά πάσα στιγμή θα μπορούσε να σταματήσει τα δια ζώσης μαθήματα ένα σχολείο ή κάποια σχολική τάξη.
Ανησυχία εκφράζεται από γονείς και εκπαιδευτικούς για το αν θα αντέξει το δίκτυο την ταυτόχρονη χρήση ίντερνετ από χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς, ακόμα κι αν αντέξουν οι νέοι κλεισμένοι μέσα τόσες ώρες.
Ανησυχία εκφράζεται από γονείς και εκπαιδευτικούς για το αν θα αντέξει το δίκτυο την ταυτόχρονη χρήση ίντερνετ από χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς, ακόμα κι αν αντέξουν οι νέοι κλεισμένοι μέσα τόσες ώρες.
Χθες διάβασα ένα σχόλιο ενός καθηγητή φυσικής αγωγής του Χρήστου Κουμπούνη σας το παραθέτω και συμφωνώ απόλυτα.
- Εάν η κοινωνία δε ξαναμπεί σύντομα στους ρυθμούς της, οι άνθρωποι θα γίνουν πιο επικίνδυνοι από τον κορωνοϊό. Οι πολιτικές κλειδώματος θα έχουν καταστροφικές επιπτώσεις στη δημόσια υγεία. Ο άνθρωπος δε μπορεί να ζει κλεισμένος σε κλουβί, δε μπορεί να ακούει μόνο τη φωνή του, δε μπορεί να ζει στην απομόνωση. Η κινδυνολογία, η διασπορά του φόβου, οι διαρκείς περιορισμοί θα έχουν ανυπολόγιστες συνέπειες στον ψυχισμό των ανθρώπων. Η κοινωνική βλάβη θα είναι τεράστια. Η επιδείνωση της ψυχικής αλλά και της σωματικής υγείας θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη θνησιμότητα στα επόμενα χρόνια.
Ο στόχος θα πρέπει να είναι η αύξηση της ανοσίας στον πληθυσμό, για να μειωθεί ο κίνδυνος μόλυνσης σε όλους και κυρίως στις ευάλωτες ομάδες. Αυτό δε το πετυχαίνεις με «κλείδωμα». Πρέπει να επιτραπεί σε εκείνους που διατρέχουν ελάχιστο κίνδυνο θανάτου από τον ιό να ζουν τη ζωή τους κανονικά για να δημιουργήσουν ανοσία και να προστατεύσουν καλύτερα τους γύρω τους και πολύ περισσότερο εκείνους που βρίσκονται στις ομάδες υψηλότερου κινδύνου. Δε κλείνεις λοιπόν τα σχολεία, δε περιορίζεις τους νέους ανθρώπους σε κατ΄οίκον εργασία, δε κλείνεις τα στάδια και τα γυμναστήρια, «δεν κατεβάζεις τα ρολά» στη ζωή της κοινωνίας οριζόντια.
Ο στόχος θα πρέπει να είναι η αύξηση της ανοσίας στον πληθυσμό, για να μειωθεί ο κίνδυνος μόλυνσης σε όλους και κυρίως στις ευάλωτες ομάδες. Αυτό δε το πετυχαίνεις με «κλείδωμα». Πρέπει να επιτραπεί σε εκείνους που διατρέχουν ελάχιστο κίνδυνο θανάτου από τον ιό να ζουν τη ζωή τους κανονικά για να δημιουργήσουν ανοσία και να προστατεύσουν καλύτερα τους γύρω τους και πολύ περισσότερο εκείνους που βρίσκονται στις ομάδες υψηλότερου κινδύνου. Δε κλείνεις λοιπόν τα σχολεία, δε περιορίζεις τους νέους ανθρώπους σε κατ΄οίκον εργασία, δε κλείνεις τα στάδια και τα γυμναστήρια, «δεν κατεβάζεις τα ρολά» στη ζωή της κοινωνίας οριζόντια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου