Σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΙΝΑΛ κ. Βασίλη Κεγκέρογλου για τον ΒΟΑΚ απάντησε σήμερα, 31 Αυγούστου 2020, στη Βουλή, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης.
Να τι είπε ο υφυπουργός για ένα έργο που μας ενδιαφέρει:
«Σε ό,τι αφορά την εκπόνηση των απαραίτητων υποστηρικτικών Μελετών για το ΒΟΑΚ, προκειμένου να υποβληθεί στο ΥΠΕΝ η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, σας ενημερώνω ότι αυτές είναι σε τελικό στάδιο για την ολοκλήρωσή τους και θα συμπεριληφθούν στο Φάκελο της ΜΠΕ, η οποία θα έχει υποβληθεί στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας εντός του τρέχοντος Φθινοπώρου. Έχουμε άμεση συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία για τις υποστηρικτικές μελέτες, ήτοι το Υπουργείο Πολιτισμού, ώστε να ολοκληρωθούν οι βελτιώσεις της προτιμητέας χάραξης, σύμφωνα με τις υποδείξεις τους.
Επιπλέον, να σας δώσω και μερικές πληροφορίες σχετικά με έτερα έργα οδικής ασφάλειας και αποκαταστάσεων του υφιστάμενου ΒΟΑΚ, όπως είναι αποκαταστάσεις κατολισθητικών φαινομένων σε διάφορες θέσεις, λόγω των πλημμυρικών φαινομένων του Φεβρουαρίου 2019 και δράσεις αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας σε προβληματικά τμήματα του ΒΟΑΚ.
1. Εντός του Σεπτεμβρίου 2020, πρόκειται να ανατεθούν οι εργολαβίες κατασκευής οριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση κατολισθητικών φαινομένων στις περιοχές Νωπήγεια (Μαυρομούστακο) και Αγία Μαρίνα στις Περιφερειακές Ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου και στο τμήμα Σίσες-Φόδελε στην Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου.
2. Τον Οκτώβριο προγραμματίζεται η ανάθεση των εργασιών ομοίως για την αντιμετώπιση κατολισθητικών φαινομένων στις θέσεις Κακό Όρος, Κακιά Στροφή, ΧΥΤΑ Ηρακλείου και Σταυρωμένος στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου, στο Τμήμα Σούδα-Καλύβες στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, καθώς και στην Ανισόπεδη Διάβαση Καλαϊτζάκη στη Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου.
3. Έως το τέλος του τρέχοντος έτους 2020 προωθείται προς δημοπράτηση το έργο αναβάθμισης οδικής ασφάλειας στο Τμήμα Γεωργιούπολη-Πετρές στις Περιφερειακές Ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου.
4. Ομοίως, έως το τέλος του τρέχοντος έτους θα δημοπρατηθεί το έργο αναβάθμισης οδικής ασφάλειας στο Τμήμα Φόδελε-Λινοπεράματα στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου και θα ακολουθήσουν αντίστοιχες δημοπρατήσεις για τα Τμήματα Σούδα-Καλυβες, Σεληνάρι-Λίμνες στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου, και Σκαλέτα-Εσταυρωμένος στην Π.Ε. Ρεθύμνου.
Τέλος, γνωρίζετε καλά ότι η Κυβέρνηση, το Υπουργείο μας αλλά και εγώ ο ίδιος παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις σε ό,τι αφορά τον ΒΟΑΚ προκειμένου όλες οι ολιγωρίες του παρελθόντος και φυσικά αναφέρομαι στα 5,5 χρόνια απραγίας της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για το ΒΟΑΚ, σε σύντομο χρονικό διάστημα – μόλις ενός έτους- να καλυφθεί ο χαμένος χρόνος των εργασιών.»
Να τι είπε ο υφυπουργός για ένα έργο που μας ενδιαφέρει:
«Σε ό,τι αφορά την εκπόνηση των απαραίτητων υποστηρικτικών Μελετών για το ΒΟΑΚ, προκειμένου να υποβληθεί στο ΥΠΕΝ η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, σας ενημερώνω ότι αυτές είναι σε τελικό στάδιο για την ολοκλήρωσή τους και θα συμπεριληφθούν στο Φάκελο της ΜΠΕ, η οποία θα έχει υποβληθεί στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας εντός του τρέχοντος Φθινοπώρου. Έχουμε άμεση συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία για τις υποστηρικτικές μελέτες, ήτοι το Υπουργείο Πολιτισμού, ώστε να ολοκληρωθούν οι βελτιώσεις της προτιμητέας χάραξης, σύμφωνα με τις υποδείξεις τους.
Επιπλέον, να σας δώσω και μερικές πληροφορίες σχετικά με έτερα έργα οδικής ασφάλειας και αποκαταστάσεων του υφιστάμενου ΒΟΑΚ, όπως είναι αποκαταστάσεις κατολισθητικών φαινομένων σε διάφορες θέσεις, λόγω των πλημμυρικών φαινομένων του Φεβρουαρίου 2019 και δράσεις αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας σε προβληματικά τμήματα του ΒΟΑΚ.
1. Εντός του Σεπτεμβρίου 2020, πρόκειται να ανατεθούν οι εργολαβίες κατασκευής οριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση κατολισθητικών φαινομένων στις περιοχές Νωπήγεια (Μαυρομούστακο) και Αγία Μαρίνα στις Περιφερειακές Ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου και στο τμήμα Σίσες-Φόδελε στην Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου.
2. Τον Οκτώβριο προγραμματίζεται η ανάθεση των εργασιών ομοίως για την αντιμετώπιση κατολισθητικών φαινομένων στις θέσεις Κακό Όρος, Κακιά Στροφή, ΧΥΤΑ Ηρακλείου και Σταυρωμένος στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου, στο Τμήμα Σούδα-Καλύβες στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, καθώς και στην Ανισόπεδη Διάβαση Καλαϊτζάκη στη Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου.
3. Έως το τέλος του τρέχοντος έτους 2020 προωθείται προς δημοπράτηση το έργο αναβάθμισης οδικής ασφάλειας στο Τμήμα Γεωργιούπολη-Πετρές στις Περιφερειακές Ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου.
4. Ομοίως, έως το τέλος του τρέχοντος έτους θα δημοπρατηθεί το έργο αναβάθμισης οδικής ασφάλειας στο Τμήμα Φόδελε-Λινοπεράματα στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου και θα ακολουθήσουν αντίστοιχες δημοπρατήσεις για τα Τμήματα Σούδα-Καλυβες, Σεληνάρι-Λίμνες στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου, και Σκαλέτα-Εσταυρωμένος στην Π.Ε. Ρεθύμνου.
Τέλος, γνωρίζετε καλά ότι η Κυβέρνηση, το Υπουργείο μας αλλά και εγώ ο ίδιος παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις σε ό,τι αφορά τον ΒΟΑΚ προκειμένου όλες οι ολιγωρίες του παρελθόντος και φυσικά αναφέρομαι στα 5,5 χρόνια απραγίας της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για το ΒΟΑΚ, σε σύντομο χρονικό διάστημα – μόλις ενός έτους- να καλυφθεί ο χαμένος χρόνος των εργασιών.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου