Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

ΠΑΛΙ ΑΛΛΟΙ ΦΤΑΙΝΕ;

Σε μεγάλη ζάλη ο Αντιδήμαρχος. Πάλι οι άλλοι φταίνε;
Την επιστολή για το νερό στις Καλάθενες την έστειλε ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Καλαθενών. Τι σχέση έχει η μείζων αντιπολίτευση;
1 χρόνο παρά 22 μέρες διοικείτε και ψάχνετε τα μοτέρ από εμένα; Ξέρετε πολύ καλά πού είναι. Πληρώστε και πάρτε τα. Άρα 313 μέρες με εσάς και 3.8 χρόνια με εμένα η υδροάδρευση δούλευε άψογα στην τοπική κοινότητα Καλαθενών.
Επίσης, από το δημοτικό συμβούλιο δεν αποδράσαμε άλλα αποχωρίσαμε, μη έχοντας άλλο τρόπο να διαμαρτυρηθούμε που για άλλο ένα σοβαρό θέμα, όπως αυτό της δακοκτονίας, αποδειχτήκατε επιπόλαιοι και ερασιτέχνες, χωρίς να με ακούσετε.
Στο κάδρο της πολιτικής αντιπαλότητας τι σχέση έχουν οι υπάλληλοι;
Είπα εγώ ποτέ ότι δεν δίνουν το καλύτερό τους εαυτό για τα συμφέροντα του Δήμου και την ποιότητα ζωής των πολιτώνς Το αποδεικνύει η άψογη και αρμονική συνεργασία που έχω μαζί τους όλα αυτά τα χρόνια της ενασχόλησης μου με τα κοινά. Ενώ αντίθετα αποδεικνύετε με το κείμενό σας, ότι πολιτικά κινήστε στα πρότυπα της λάσπης, του λαϊκισμού και της ρήξης και την Τρίτη στο Δημοτικό Συμβούλιο θα είμαι μαζί με την δημοτική μου ομάδα για να σας πούμε τα σωστά. Εσείς πάλι κάνετε ότι θέλετε με τα γνωστά αποτελέσματα. Οι δημότες ας κρίνουν.
Με τιμή
Ο Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης
Γεώργιος Εμμανουήλ Μυλωνάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: