ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΛΑΘΡΑΙΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ ΠΛΟΥΤΟΥ ΑΝΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΟΥ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΙΧΤΗ
Μα γιατί αποφασίζονται μέτρα αποκλεισμού του λαθρεμπορίου καυσίμων και πάντα αναβάλλονται και πάντα δεν εφαρμόζονται.
Μα, εκείνοι που τα αποφασίζουν είναι γνωστοί και είναι ίδιοι με αυτούς που μετά δεν τα εφαρμόζουν.
Αυτοί οι ίδιοι, είναι οι κυβερνητικοί αρμόδιοι, Υπουργοί και Γραμματείς και Πρωθυπουργοί.
Αυτοί που κάνουν λαθρεμπόριο καυσίμων είναι πάντα οι ίδιοι, καλά οργανωμένοι και σωρεύουν παράνομα πλούτο από την άρνηση εφαρμογής των μέτρων που αποφασίστηκαν και δεν εφαρμόστηκαν.
Και ο πλούτος αυτός, παρότι δεν.....
... μπορεί να κρυφτεί, δεν ελέγχεται ούτε πόθεν έσχες, και ούτε από κανένα αρμόδιο ελεγκτικό κρατικό οργανισμό.
Οι καταναλωτές είμαι αυτοί που τελικά πληρώνουν τη νύφη σε όλες τις αυξήσεις των φόρων που προβαίνουν τα Κράτη για να αντισταθμίσουν την απώλεια των φορολογικών τους εσόδων από την λαθρεμπορία και τη νοθεία στα καύσιμα.
Προτάσεις του ΙΝΚΑ για την μείωση του προβλήματος
ΝΑ υποχρεωθούν να τοποθετηθούν από τις πετρελαϊκές εταιρίες GPS + GSM σε όλα τα βυτιοφόρα διανομής καυσίμων, τόσο αυτών που αναχωρούν από τα διυλιστήρια προς τα πρατήρια, όσων και αυτών που αναχωρούν από τα πρατήρια προς τους τελικούς καταναλωτές.
Με το σύστημα αυτό θα εξασφαλίζεται η ακρίβεια, πόση ποσότητα και τι είδους καύσιμο φορτώθηκε, η ώρα που φορτώθηκε και από πού φορτώθηκε και πόση διανεμήθηκε και που και πότε.
Είναι το σύστημα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού τυποποίησης CEN το οποίο εφαρμόζεται και αποτελεί σήμερα κοινή στρατηγική για τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη όπως, η Γερμανία, η Ελβετία, η Αυστρία, η Ολλανδία, αλλά και η Τσεχία, η Σλοβακία, ή η Πολωνία.
Ευρωπαϊκή Οδηγία CEN/EN 14116, CEN/EN 15208.
Και ΗΦΑΙΣΤΟΣ από 04.05.2008 σε αδράνεια.
Μα γιατί αποφασίζονται μέτρα αποκλεισμού του λαθρεμπορίου καυσίμων και πάντα αναβάλλονται και πάντα δεν εφαρμόζονται.
Μα, εκείνοι που τα αποφασίζουν είναι γνωστοί και είναι ίδιοι με αυτούς που μετά δεν τα εφαρμόζουν.
Αυτοί οι ίδιοι, είναι οι κυβερνητικοί αρμόδιοι, Υπουργοί και Γραμματείς και Πρωθυπουργοί.
Αυτοί που κάνουν λαθρεμπόριο καυσίμων είναι πάντα οι ίδιοι, καλά οργανωμένοι και σωρεύουν παράνομα πλούτο από την άρνηση εφαρμογής των μέτρων που αποφασίστηκαν και δεν εφαρμόστηκαν.
Και ο πλούτος αυτός, παρότι δεν.....
... μπορεί να κρυφτεί, δεν ελέγχεται ούτε πόθεν έσχες, και ούτε από κανένα αρμόδιο ελεγκτικό κρατικό οργανισμό.
Οι καταναλωτές είμαι αυτοί που τελικά πληρώνουν τη νύφη σε όλες τις αυξήσεις των φόρων που προβαίνουν τα Κράτη για να αντισταθμίσουν την απώλεια των φορολογικών τους εσόδων από την λαθρεμπορία και τη νοθεία στα καύσιμα.
Προτάσεις του ΙΝΚΑ για την μείωση του προβλήματος
ΝΑ υποχρεωθούν να τοποθετηθούν από τις πετρελαϊκές εταιρίες GPS + GSM σε όλα τα βυτιοφόρα διανομής καυσίμων, τόσο αυτών που αναχωρούν από τα διυλιστήρια προς τα πρατήρια, όσων και αυτών που αναχωρούν από τα πρατήρια προς τους τελικούς καταναλωτές.
Με το σύστημα αυτό θα εξασφαλίζεται η ακρίβεια, πόση ποσότητα και τι είδους καύσιμο φορτώθηκε, η ώρα που φορτώθηκε και από πού φορτώθηκε και πόση διανεμήθηκε και που και πότε.
Είναι το σύστημα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού τυποποίησης CEN το οποίο εφαρμόζεται και αποτελεί σήμερα κοινή στρατηγική για τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη όπως, η Γερμανία, η Ελβετία, η Αυστρία, η Ολλανδία, αλλά και η Τσεχία, η Σλοβακία, ή η Πολωνία.
Ευρωπαϊκή Οδηγία CEN/EN 14116, CEN/EN 15208.
Και ΗΦΑΙΣΤΟΣ από 04.05.2008 σε αδράνεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου