Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Αγαπητοί φίλοι, συνάδελφοι και εμπλεκόμενοι στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και όχι μόνο,

Πέρασαν τέσσερα χρόνια με το πρόβλημα της Ασπίς Πρόνοια να μένει άλυτο. Τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναγράψει. Πελάτες στον αέρα, ασφαλιστές υπό διωγμό και οι διαχειριστές αυτής της υπόθεσης το μόνο που ξέρουν είναι να βγάζουν φιρμάνια με μοναδικό στόχο την συνέχιση του προβλήματος και την γενική κόπωση, λέγοντας ότι δεν «έχουμε κλέψει» και με αποτέλεσμα να φέρνουν τον ελληνικό λαό σε δυσχέρεια.
Με απόρροια είδα την ανακοίνωση του επόπτη στις 16/06/2013 ότι μέχρι 04/10, οι πελάτες πρέπει...
... να παρουσιάσουν δηλώσεις, συμβόλαια κτλ, διαφορετικά θα χάσουν τα δικαιώματα τους, σύμφωνα με τον σύλλογο Χανίων (που τυγχάνει να είμαι μέλος αλλά δεν ρωτήθηκα και διαχώρισα την θέση μου).
Αν ξεκινήσουμε από το νόμο 400/70 με όλες τις αλλαγές που μέχρι σήμερα έχουν γίνει και κανείς δεν εφαρμόστηκε, βλέπουμε με πόση ευκολία διαφοροποιούν τους νόμους και ψηφίζουν (12/09/2013 για τη δικαιοσύνη http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wWdut0XaUj8) και ακόμη καταργούν, ερήμην του λαού, τότε με συγχωρείτε, κάθε άλλο παρά δημοκρατία έχουμε. 
Η Ασπίς τουλάχιστον είχε μηχανογράφηση και έτσι είναι καταγεγραμμένα ΟΛΑ τα στοιχεία όλων των πελατών εν ισχύ: ελεύθερα, εξαγορές νοσοκομειακών προγραμμάτων κτλ.
Απορώ λοιπόν που ωφελεί στο να βάζουμε προθεσμίες και να χάνουμε δικαιώματα;
Εάν, κύριε επόπτη, εσείς και οι προϊστάμενοί σας θέλουν να ξεκινήσουν την διαδικασία αποζημίωσης των πελατών όπως αναφέρομαι χωρίς προθεσμίες ή τουλάχιστον μεσοπρόθεσμες να στέλνουν δικαιολογητικά οι ασφαλιζόμενοι και να αποζημιώνονται είναι πολύ απλό και κατανοητό, πιθανών λοιπόν να προτίθεστε να πράξετε το αντίθετο, πουθενά και ποτέ δεν γίνεται αυτό που γίνεται στην χώρα μας. 
Δεν υπάρχει κοινή λογική να επικαλούμαστε πιθανούς νόμους, μα αφού εσείς οι ίδιοι τους καταργείτε όποτε θέλετε και τους τροποποιείτε όπως θέλετε.
Εσείς αυτό που θέλετε είναι να ισοπεδώσετε τα πάντα στην ελληνική κοινωνία. Το έχουμε καταλάβει και να είστε σίγουροι ότι αυτό δεν θα το επιτρέψει ο ελληνικός λαός. Όμως θα λογοδοτήσει και πολύ σύντομα. Αυτό που επίσης δεν καταλαβαίνω παρ’ όλο που έχουν γίνει φιλότιμες προσπάθειες από συλλόγους και σωματεία γιατί δεν γινόμαστε μια φωνή να απαιτήσουμε το δίκιο μας . Ξέρετε το «διαίρει και βασίλευει» τους βολεύει, όμως δεν βολεύει τους χιλιάδες πελάτες και ασφαλιστές. Προσέξτε διότι με τις ανακοινώσεις δεν αποποιούνται οι ευθύνες  όλων μας και αυτό που η ψυχή, η καρδιά  και η αλήθεια επιβάλλει και όχι αυτό που επί ετών έχουν φέρει την κοινωνία στις 5000 αυτοκτονίες, στην αύξηση κατά 30% της ανεργίας και εντέλει στην εξαθλίωση.
Επειδή πιστεύω  πατριωτικά και ελληνικά, μπορούμε να ανατρέψουμε την αδικία για να αποκατασταθεί η αλήθεια που όλοι πιστεύω πως επιζητούμε και θέλουμε για το καλό των πελατών, ασφαλιστών, του δεσμού και της κοινωνίας.
Θέτω τον εαυτό μου στην υπηρεσία σε όποιο θεσμό ή φυσικό πρόσωπο , καλοπροαίρετα για την δικαιοσύνη όλων των πελατών (ούτως ώστε όλοι τους να αποζημιωθούν στο 100%)  για την αποκατάσταση της αλήθειας. Σε περίπτωση που δεν το πράξετε θα είστε καταζητούμενοι και σίγουρα θα σας βρούμε στο προσεχώς μέλλον για να απολογηθείτε και να δοθούν οι ευθύνες.
Με τιμής,
Ευτύχιος Γεωργακάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: