Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Σάββατο 21 Μαΐου 2011

16 E TO ΛΙΤΡΟ

Ενώ από τον παραγωγό φεύγει με... 2 ευρώ φτάνει και πωλείται...8 φορές πάνω! Δείτε τις φωτογραφίες από γερμανικά σουπερμάρκετ!
Γενικά είμαι άνθρωπος ολιγαρκής. Δεν μου αρέσουν τα κραυγαλέα σε οποιοδήποτε τομέα της ζωής μου έτσι λοιπόν και τα σούπερ μάρκετ που συχνάζω στην Γερμανία διαλέγω τα μεσαίας κλίμακας από άποψη προσφοράς όσο και τιμών. Η υπερχώροι απλά με αγχώνουν. Που θα έβρισκα όμως ελληνικό κριθαράκι; Μόνο σε ένα υπερκατάστημα που για να το διασχίσεις χρειάζεσαι μια ώρα με ποδήλατο;
Πριν  όμως φτάσω καλά καλά στον διάδρομο με τα διεθνή προϊόντα πέρασα από το ράφι με τα ελληνικά ελαιόλαδα και εκεί έμεινα. Και όταν λέω έμεινα εννοώ πως δεν ξεκολούσα τα ματιά μου πάνω από τις τιμές του έξτρα παρθένου ελαιόλαδου. Τρεις ποικιλίες κρητικές άνω των 15 Ευρώ το κιλό ενώ αρκετά αλλά με 13 και 12!
Το οικονομικότερο λάδι από μείγμα διαφόρων ειδών ήταν 6 Ε το κιλό, το οποίο έχω δοκιμάσει και μάλλον φέρνει σε σπορέλαιο. Αναρωτιέμαι εγώ τώρα. Πως είναι δυνατόν το λάδι αυτό να φεύγει από τα χέρια του παραγωγού με 2 Ε και λιγότερα και εγώ να το αγοράζω στην Γερμανία 16 Ε; Τι συμβαίνει με τους αγροτικούς συνεταιρισμούς;
Αν δεν κάνω λάθος δημιουργήθηκαν για να γεφυρώσουν το χάσμα και όχι να το διευρύνουν.
Γιώτα Γιαννοπούλου
cretalive.

Δεν υπάρχουν σχόλια: