Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΟΦΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ Ε.Ε.Ε.ΕΚ. ΚΙΣΑΜΟΥ

    Η Ένωση Πολιτιστικών Φορέων Επαρχίας Κισάμου-Ε.ΠΟ.Φ.Ε.Κ. υπό την αιγίδα και με την επιχορήγηση του Υπουργείου Πολιτισμού και του Δήμου Κισάμου και σε συνεργασία με το  Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κισάμου-Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Κισάμου διοργάνωσε δράσεις συμπερίληψης, την Τετάρτη 26/6/2024. 
 Εικαστική Έκθεση: Κάθε Πίνακας μία Ιστορία Ζωής
 Την έκθεση επιμελήθηκε ο Θοδωρής Παρασκάκης.
Θεατροεικαστική Παράσταση: ΜΑΖΙ 
Την παράσταση επιμελήθηκε η Θεώνη Κουτσουνάκη .
Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν στον προαύλιο χώρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Γραμβούσας, στα Κουτουφιανά Κισάμου.
Συνδιοργανωτές των δράσεων ήταν ο Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων μαθητών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Κισάμου και ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γραμβούσας.
    Η Ένωση Πολιτιστικών Φορέων Επαρχίας Κισάμου-Ε.ΠΟ.Φ.Ε.Κ θα ήθελε εγκάρδια να ευχαριστήσει καταρχάς το Υπουργείο Πολιτισμού και τον Δήμο Κισάμου για την χορήγηση της αιγίδας και της επιχορήγησης των δράσεων. 
   Επίσης ευχαριστούμε το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κισάμου - Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Κισσάμου και την απερχόμενη διευθύντριά του, κ Πανδή Βασιλική για την άψογη συνεργασία, την κ Καψάλη Σταυρούλα, την κ Καστρινάκη Αντωνέλα και την κ Σχουλίδου Ελένη, υπεύθυνες Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Κισσάμου, την κ. Ερμιόνη Δαβράδου και την κ. Κυριακή Ντούγκα.
   Ακόμη ευχαριστούμε τους συνδιοργανωτές των δράσεων, τον Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων & Φίλων μαθητών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Κισάμου και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Γραμβούσας, για την βοήθεια που προσέφεραν.
   Ακόμη θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον εικαστικό, Θοδωρή Παρασκάκη και την σκηνοθέτιδα, κ. Θεώνη Κουτσουνάκη, οι οποίοι επάξια επιμελήθηκαν την πραγματοποίηση των δράσεων.
   Ακόμη θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το Εργαστήριο Μεταβαλλόμενων Ευφυών Περιβαλλόντων TUC TIE Lab της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πολυτεχνείου Κρήτης για την συνεργασία, το Naya beach bar restaurant για την παραχώρηση σκηνικών αντικειμένων και τον κ. Γιώργο Λεφάκη για την χορηγία υλικών.
Στην συνέχεια θέλουμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στους Έφηβους Μαθητές:
Αγγελική Βαλερά, Γιώργο Βεστάκη, Χρύσα Κοντοπυράκη, Ευαγγελία Μαρεντάκη, Ένζο Πένα, Γιάννη Περαθωράκη
Στους Γονείς των Εφήβων:
Αχιλλέα Βαλερά, Μαρία Παπαδάκη, Ιωάννα Ρενιέρη, Εμμανουέλα Σοφουλάκη, Γκαμπριέλα Πένα, Κατερίνα Κατσικανδαράκη.
Στους Μαθητές/-τριες του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Κισσάμου:
Αριστείδη Σαμαρά ,Βασίλη Σιζόπουλο, Βασίλη Ιβάνοβ, Γιώργο Κατερινάκη, Ελίνα  Τσαγκαράκη, Ευτυχία Τσιβουράκη, Μαρία Γεωργουδάκη, Νίκο Λαγουδάκη, Σταμάτη Μοσχογιάννη, Σκέρντι Τσεκρέζι, Χρυσούλα Μοσχογιάννη.
   Στους  Γονείς των μαθητών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Κισάμου, για τα απογευματινά δρομολόγια ώστε να μπορούν να συμμετέχουν τα παιδιά τους στις πρόβες.
   Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Νίκο Μιχελιδάκη και τον
Γιώργο Γεωργιλά , τους μουσικούς της παράστασης, και την Εταιρεία Μουσικές Καταγραφές/Musical Recordings του Γεώργιου Σκαλίδη, που επιμελήθηκε τον φωτισμό και την ηχοληψία των δράσεων, σε συνεργασία με τον Νίκο Μιχελιδάκη.
   Ευχαριστούμε ακόμη την Έκτη τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κισάμου και τους συνοδούς δασκάλους και επίσης την Τρίτη τάξη του 3ου Δημοτικού Σχολείου Κισάμου και τους συνοδούς δασκάλους, για τη συμμετοχή τους στα εργαστήρια δημιουργίας των πινάκων.
   Τέλος ευχαριστούμε τον Οδηγό του ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνης  για την μεταφορά των Εφήβων, Αντώνη Αννουσάκη, που προσαρμόστηκε σε κάθε (και ήταν πολλές) τροποποίηση του προγράμματος μεταφοράς αδιαμαρτύρητα.
     «…οι τοίχοι υπάρχουν ή δεν υπάρχουν για να αγκαλιάζουν τις στιγμές μου, ενώ το φως του ήλιου χορεύει με το όνειρά μου… Η ζωή μου απλώνεται, σαν ένα πολύχρωμο μωσαϊκό… Καθημερινές απολαύσεις και μικρές νίκες υφαίνουν τον καμβά της ύπαρξης μου, ενώ οι άνθρωποι που με υποστηρίζουν αποτελούν τον άξονα της εξέλιξής μου… Ο χώρος μου, η εργασία μου είναι εκεί, όπου η καρδιά χτυπά δυνατά, προσφέροντάς μου τη δυνατότητα να ζήσω, όπως κι εσύ…» 
έγραψε ο κ. Θοδωρής Παρασκάκης.
   «Αυτό που είμαι ΕΓΩ είναι μοναδικό, ιδιαίτερο και ξεχωριστό. 
Πολλές φορές κι άλλοτε ακόμη περισσότερες ΕΣΥ χρειάζεται να είσαι κοντά μου να είσαι μαζί μου να είσαι η σκιά της κάθε μου κίνησης κι επιθυμίας.
ΕΜΕΙΣ σαν σώμα ένα, μπορούμε όλα να τα καταφέρουμε.
Μπορούμε ΜΑΖΙ να υποστηρίξουμε το δικαίωμα μου για εργασία.
Μπορούμε ΜΑΖΙ να φτιάξουμε το δικό μας σπίτι.
Μπορούμε ΜΑΖΙ να δημιουργήσουμε έναν κόσμο πιο δίκαιο.
Έχω κι ΕΓΩ τις ίδιες ανάγκες με σένα, έχω κι ΕΓΩ όνειρα, έχω κι ΕΓΩ προσδοκίες.
ΜΑΖΙ σου θα συνεχίσω να ελπίζω…» 
έγραψε η κ Θεώνη Κουτσουνάκη.
   Οι συναντήσεις ατόμων με και χωρίς αναπηρία, μαθητών/-τριών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Κισάμου και εφήβων του καλλιτεχνικού εργαστηρίου διαΔρασης, προσπάθησαν να επικοινωνήσουν το μήνυμα ότι ΜΑΖΙ μπορούμε να είμαστε ισότιμοι πολίτες στην κοινότητα.
Οι πίνακες, αλλά και η θεατροεικαστική παράσταση, μίλησαν για το δικαίωμα κάθε ανθρώπου στην αυτόνομη ή ημιαυτόνομη διαβίωση, στην εργασία ή στην Υποστηριζόμενη εργασία. 
Με εκτίμηση


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: