Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΕΝ-ΟΧΛΗΤΟΙ !!!

Διάβασα τις προάλλες την λιτή ανακοίνωση της ΑΝΕΝ, που ανέφερε μεταξύ των άλλων, ότι αφού έληξε η ναύλωση με το πλοίο «Πήγασος» η εταιρεία βρίσκεται σε διαρκεί αναζήτηση για εξυπηρέτηση του επιβατικού της κοινού.
- Δεν σας κρύβω ότι με πήραν….. τα γέλια αλλά και τα κλάματα μαζί. Από την μια γελούσα με τον τρόπο που κάποιοι μας πλασάρουν τα σοβαρά θέματα και από την άλλη έκλαιγα για το χάλι μας και την αδιαφορία μας.
- Εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ξαναγράψω αυτά που είναι γραμμένα στην σελίδα της εταιρείας, γραμμένα από αυτούς που διαψεύδουν καθημερινά τον εαυτό τους. Γράφουν λοιπόν τα σαΐνια μας.
ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΛΟΙΟΥ
Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας με απόφασή του την 6.3.2000 χορήγησε στην ΑΝΕΝ, άδεια σκοπιμότητας για πλοίο το οποίο να μπορεί να δρομολογηθεί στη γραμμή ΚΙΣΑΜΟΥ - ΚΥΘΗΡΩΝ - ΓΥΘΕΙΟΥ - ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ με λιμάνι αφετηρίας της ΚΙΣΑΜΟΥ (το πιάσατε, κάθε μέρα είναι στο λιμάνι το ατιμούλη) και θα εκτελεί δρομολόγια στις ακόλουθες διαδρομές:
α) ΚΙΣΑΜΟΣ - ΚΥΘΗΡΑ - ΓΥΘΕΙΟ
β) ΚΙΣΑΜΟΣ - ΚΥΘΗΡΑ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ
γ) ΚΙΣΑΜΟΣ - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ - ΚΥΘΗΡΑ - ΠΕΙΡΑΙΑ
Το πλοίο υποχρεούται σε διαρκή και πλήρη εξυπηρέτηση της γραμμής καθ' όλη τη διάρκεια του έτους και να προσεγγίζει στα ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ κατά την μετάβαση και επιστροφή τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα στη διαδρομή.
ΣΤΟΛΟΣ
Μετά από έρευνα της Ελληνικής και Παγκόσμιας αγοράς, επί τόπου εξέτασης πολλών πλοίων από ειδικούς και μέλη του Δ.Σ. και αξιολόγησης αυτών, (λείπουν τα ονόματα που έκαναν την αξιολόγηση αυτό θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να το μαθαίναμε) επιλέχτηκε ως καταλληλότερο το ΕΓ/ΟΓ ΑΝΕΜΟΣ, το οποίο αγοράσθηκε στο ποσό του ενός δισεκατομμυρίου εξακοσίων πενήντα εκατομμυρίων (1.650.000.000) δρχ.,(μιας και είναι παλαιάς κοπής σας τα κάνω και νέας 4.850.000 ε ) μετονομάσθηκε ΕΓ/ΟΓ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ και καταχωρήθηκε στο νηολόγιο ΠΕΙΡΑΙΑ (Ν.Π. 9465).
- Σταματάτε να γελάτε γιατί μόνο για γέλια δεν είναι!!!
Φυσικά δεν υπάρχει λόγος να μην τονίζω τακτικά και την ιστορία του πλοίου μας.
Ιστορία αρκετά μεγάλη και από ότι φαίνεται η ζωή του καραβιού μας ήταν και είναι πολυτάραχη, πολύ πολυτάραχη.
«Ναυπηγήθηκε πριν από 34-35 ολόκληρα χρόνια, στην μακρινή Ιαπωνία και συγκεκριμένα στα ναυπηγεία SHIN KURUSHIMA του Τόκιο. Τα πρώτα του ταξίδια του τα έκανε με το όνομα FERRY MUROTO και σημαία Ιαπωνίας. Το 1983 μετονομάστηκε σε KURUSHIMA MARU με την ίδια πάντα σημαία. Το 1988 ύψωσε σημαία Ονδούρας και ξαναβαφτίστηκε με το όνομα LINK. Για τρεις μέρες όλο κι όλο... Κι αμέσως μετά έγινε ΑΝΕΜΟΣ! Ελληνικός άνεμος πλέον... Με το σημερινό όνομα ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ κυκλοφορεί (ούσε) τα τελευταία δέκα χρόνια, ώσπου κάποια ξέρα άτιμη, ήρθε και το τράκαρε.
- Νομίζω πως δε θα ήταν καθόλου κακή ιδέα την ιστορία του πλοίου μας να γίνει ταινία. Φυσικά προτιμότερο είναι να την έχουν αναρτημένη σε εμφανές σημείο του πλοίου ώστε να ξέρει ο επιβάτης με τι ακριβώς καράβι ταξιδεύει.
Σαν δε ντρεπόμαστε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: