Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΕΙΔΗ

ΜΑΝΟΥΣΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ
Για την περίοδο αυτή, η Κρήτη διεκδικεί περισσότερα, γιατί πρέπει να διορθωθούν οι αδικίες του παρελθόντος. Στο προσχέδιο του Υπουργείου, προβλέπονται 140 εκ για το ΒΟΑΚ, τα οποία δεν επαρκούν. Ο Υπουργός ανέφερε ότι είναι 140 εκ σ’ ένα σύνολο 750 περίπου που είναι για τους οδικούς άξονες σε όλη τη χώρα. Αυτή όμως η εικόνα δεν είναι αντιπροσωπευτική, γιατί η Κρήτη έχει υστερήσει σε όλες τις προηγούμενες περιόδους: όταν δόθηκαν πάνω από 7 δις για την Εγνατία, όταν δόθηκαν πρόσφατα τα χρήματα για την επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων την Ηπειρωτικής Ελλάδας κ.ο.κ.
Eδώ στην Κρήτη υπάρχει μια ιδιαιτερότητα σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα: το γεγονός ότι οι υπηρεσίες του Υπουργείου και η αρμοδιότητα ως προς το ΒΟΑΚ και άλλα μεγάλα έργα υποδομών, έχουν εκχωρηθεί με νόμο στον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης. Ο μηχανισμός αυτός μπορεί να διευκολύνει την υλοποίηση του έργου, με περιορισμό της γραφειοκρατίας και αναφορά στην τοπική κοινωνία.
Ο Μ. Βολουδάκης έκανε ειδική αναφορά, στην ανάγκη της σύνδεσης του αεροδρομίου Χανίων με το ΒΟΑΚ και το λιμάνι της Σούδας. Υπενθύμισε ακόμη τις ώριμες μελέτες για την αναβάθμιση του λιμανιού της Σούδας, για την οποία δεν έχει διασφαλισθεί ακόμη η χρηματοδότηση, και έκλεισε με την φράση ότι ακούει με μεγάλη ικανοποίηση το σχέδιο του Υπουργού Υποδομών για τη χρηματοδότηση του ΒΟΑΚ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Ένα σχέδιο για τη δημιουργία πραγματικού αυτοκινητοδρόμου, χωρίς μάλιστα επιβάρυνση των πολιτών με διόδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: