Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ


 Ονομάζομαι Αντώνης Τζουγανάκης....
. Είμαι γεννημένος στον Πλάτανο Κισάμου και όντας συνταξιούχος, λόγω της μεγάλης πείρας ζωής και των γνώσεων που απέκτησα, βρίσκομαι στην αξιότιμη θέση να μπορώ να προσφέρω και να συμμετέχω στα κοινά παρέχοντας τις υπηρεσίες μου όπου μου ζητηθεί. Επί 21 έτη εργάστηκα στην Α. Γερμανία, τελειώνοντας την τεχνική επαγγελματική σχολή μηχανικών Αννόβερου. Η 15ετή μου εργασία και αφοσίωση στην Ξυλοθέρμ Α.Ε. που εδρεύει στη ΒΙΠΕ Σταυροχωρίου Κιλκίς, υπήρξε πολύ σημαντική, αφού διατέλεσα καθήκοντα Αντιπροέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου.
Η καθημερινή βιοπάλη, οι γνώσεις που έχω αποκτήσει με το πέρασμα των ετών καθώς και η αγάπη μου για τον τόπο αυτό, με καθιστούν ικανό να μπορώ να αναγνωρίσω τις ιδιαιτερότητες και τα προβλήματά του. Ταυτόχρονα όμως είμαι σε θέση να εντοπίσω και να εκτιμήσω τις προοπτικές και τις δυνατότητες που μπορούν να αναπτυχθούν υπό τις κατάλληλες συνθήκες και παράλληλα είμαι διατεθειμένος να αγωνιστώ για την επίλυση των προβλημάτων που απασχολούν τους Δημότες της Κισάμου. Ο Δήμος μας, όπως είναι ευρέως γνωστόν, αποτελεί πόλο έλξης του ενδιαφέροντος χιλιάδων ανθρώπων. Με το πρόγραμμά μας σκοπεύω μόνο να ενισχύσω αυτή την έλξη αλλά και να κρατήσω τους κατοίκους της πόλης στο κέντρο αυτής της δύναμης.
Η ψήφος του κάθε πολίτη αποτελεί δικαίωμα και ευθύνη και επιβάλλεται να αξιοποιείται καταλλήλως με σύνεση, ορθή κρίση και σοφία. Με τη δική σας ψήφο, ενεργοποιείται το όραμα μου και γίνομαι συνοδοιπόρος και αρωγός στην ομάδα του Θεόδωρου Σταθάκη «Νέα Κίσαμος – Νέα Εποχή».
Στα προβλήματα μάθε να απαντάς με συμμετοχή!
Με εκτίμηση,
Αντώνης Τζουγανάκης

Η απόφασή μου να συστρατευθώ με το συνδυασμό «Νέα Κίσαμος-Νέα Εποχή» με επικεφαλής τον Θεόδωρο Σταθάκη καθημερινά επαληθεύεται για την ορθότητα της. Εντάχθηκα σε ένα συνδυασμό που μόνο τιμή αποτελεί για τον τόπο μας. Τόσο το συγκεκριμένο και ρεαλιστικό σχέδιο του συνδυασμού, όσο και η πρακτική που ακολουθεί με εμπνέουν και μου δίνουν την απαραίτητη δύναμη που χρειάζομαι ως νέος άνθρωπος για να προσφέρω και εγώ με όλες μου τις δυνάμεις για το καλό του τόπου μου.
Βασικό μου κίνητρο είναι να μου δοθεί η ευκαιρία να εργαστώ για την ιδιαίτερη πατρίδα μου, την Ποταμίδα ώστε ο τόπος μου να βαδίσει στο δρόμο της ανάπτυξης και της προοπτικής. Με μια διαφορετική αντίληψη και όρεξη για προσφορά ευχαριστώ όσους βρίσκονται στο πλευρό μου και με ενθαρρύνουν καθημερινά να συνεχίσω αυτό το υπέροχο ταξίδι, πόσο μάλλον δε, όταν γνωρίζω ότι η προσπάθειά μου γίνεται για τον τόπο μας, για τον τόπο που αγαπάμε, για την Κίσαμο που ονειρευόμαστε.
Με εκτίμηση,
Νίκολαος Χουδαλάκης

Ονομάζομαι Σταυρούλα Ανικ. Βαρουχάκη. Είμαι παντρεμένη με τον τεχνολόγο γεωπόνο Εμ. Π. Μαραγκουδάκη και είμαι μητέρα ενός αγοριού του Παναγιώτη.
Γεννήθηκα, μεγάλωσα και συνεχίζω να ζω και να δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στην Κίσαμο. Στην Κίσαμο που αγαπώ και ονειρεύομαι να δω την εξέλιξη της.
Τελείωσα το πανεπιστήμιο Λούτον της Αγγλίας και εκπαιδεύτηκα στον άξονα της διαχείρισης της φιλοξενίας. Ακλουθώντας τον κλάδο του τουρισμού , εργάστηκα σε ξενοδοχείο της Grecotel, ενώ επέστρεψα το 1999.
Αναλαμβάνω το ξενοδοχείο  «Σταυρούλα» που ανήκει στην εταιρεία της οικογενείας μου και αρχίζω την επαγγελματική μου σταδιοδρομία στην πόλη μου, την Κίσαμο. Δουλεύοντας συστηματικά και οργανωμένα, προάγοντας την Κρητική φιλοξενία, τον Ελληνικό πολιτισμό, αλλά και προωθώντας τα κρητικά προϊόντα, κατάφερα με τους συνεργάτες μου να πετύχουμε πολλά. Το θέμα του τουρισμού για ένα Δήμο είναι μείζονος οικονομικής και κοινωνικής σημασίας. Η αξιοποίηση δε των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε περιοχής είναι αναγκαία. Μια πόλη όπως η Κίσαμος,  έχει τη δυνατότητα εφόσον υπάρχει η πολιτική βούληση να υπερασπιστεί την ποιότητα ζωής για όλους τους κατοίκους της. Να ασκήσει κοινωνική πολιτική για τους ασθενέστερους δημότες, να βελτιώνει συνεχώς τις υποδομές της. Βεβαίως, χρειάζεται πολλή δουλειά και όραμα. Χρειάζεται συνεχής έλεγχος του επίπεδου παροχής υπηρεσιών και έλεγχος της κερδοσκοπίας ώστε να μην καταστρέφεται ότι δημιουργείται.
Δηλώνω την αμέριστη συμπαράσταση μου στο συνδυασμό «Νέα Κίσαμος-Νέα Εποχή» με επικεφαλής το Θεόδωρο Σταθάκη. Συμπορεύομαι με τις αρχές του για μια νέα Κίσαμο, στοχεύουμε μαζί σε μια νέα εποχή.

Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

Σταυρούλα Ανικ. Βαρουχάκη – Μαραγκουδάκη

Ζούμε σε έναν υπέροχο τόπο. Οι φυσικές ομορφιές του περίσσιες. Η αγροτική παραγωγή του πλούσια και μοναδική σε ποιότητα. Η ιστορία του, ο πολιτισμός, τα ήθη και τα έθιμα όλα αξιοσημείωτα και ελκυστικά. Οι άνθρωποι δυναμικοί, εργατικοί, φιλότιμοι, μερακλήδες…
Έπρεπε να νιώθουμε ευλογημένοι…
Όμως, η καθημερινότητά μας δύσκολη, η ανάπτυξή ανύπαρκτη, η απογύμνωση, η ασχήμια και η απογοήτευση κυριαρχούν.
Είμαι νέος άνθρωπος και αποφασισμένος, κόντρα στους δυσοίωνους καιρούς, να παραμείνω και να χτίσω το μέλλον μου στον τόπο μου, την μοναδική Κίσαμο. Πιστεύω πως με θέληση, εργατικότητα, σχεδιασμό και  όραμα όλα μπορούν να διορθωθούν. Θεωρώ λοιπόν, υποχρέωση μου τη συμμέτοχη μου στα κοινά και πιστεύω πως σ’ αυτή την αλλαγή μπορώ να συμβάλω και εγώ, μαζί με την ομάδα “Νέα Κίσαμος-Νέα εποχή”  με υποψήφιο  Δήμαρχο τον κ.Θεόδωρο Σταθάκη. 
Εμπιστευτείτε τους νέους και δώστε μας το την ευκαιρία να βοηθήσουμε. Έχουμε γνώση, ενθουσιασμό και πάνω απ’ όλα αγάπη για τον τόπο, όπου σχεδιάζουμε να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα μας.
Με εκτίμηση,
Μιχάλης Εμμ. Κουφάκης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: