Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Σάββατο 26 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

 Αποφάσισα να συμμετέχω ως υποψήφια στην Περιφέρεια Κρήτης με τον κ. Αρναουτάκη Σταύρο  και τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Βουλγαράκη Απόστολο, όπου θεωρώ ότι πραγματικά με καθαρή ματιά και ήθος υλοποιούν τους στόχους του Νομού Χανίων και συνολικά της Κρήτης.
Ανταποκρίθηκα στην τιμητική πρόσκληση που μου έγινε, θεωρώντας ότι έχω τις δυνατότητες να προσφέρω, όχι μόνο σε τομείς που ήδη δραστηριοποιούμε όπως είναι ο αθλητισμός αλλά και σε άλλα θέματα που έχουν να κάνουν με την ανάπτυξη του Νομού Χανίων και της Κρήτης γενικότερα.
Τα έως τώρα πεπραγμένα της Περιφερειακής Αρχής σ’ αυτή την μικρή θητεία των τριών ετών που πέρασαν, τόσο στην Κίσαμο όσο και στο σύνολο της Κρήτης, είναι το βασικότερο κριτήριο με το οποίο επέλεξα, δίχως δεύτερη σκέψη την συμμετοχή μου με το ψηφοδέλτιο του κ. Σταύρου Αρναουτάκη.
Ο συγκρητισμός και η ισορροπία ανάπτυξης σε κάθε γωνία της Κρήτης, είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν την θητεία της σημερινής Περιφερειακής αρχής και αποτελούν για μένα κορυφαίες προτεραιότητες.
Πιστεύω ότι σε όποιους τομείς έχω δραστηριοποιηθεί τα τελευταία χρόνια έχω αποδείξει την διάθεση που έχω αλλά και την ικανότητά μου να είμαι αποτελεσματική και χρήσιμη.
Γι αυτό ανακοινώνω την υποψηφιότητα μου με τον συνδυασμό ΚΡΗΤΗ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ  με επικεφαλή με τον κ. Σταύρο Αρναουτάκη.
Με εκτίμηση,
Μαρία Μπικάκη Παπαδάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: