Από δω φαίνεται καλύτερα η κλίση που έχει πάρει το μικρό φορτηγό πλοίο στο Λιμάνι του Καβονησίου στην Κίσαμο. Το πλοίο που ξέμεινε απ όξω από το λιμάνι λόγω μηχανικής βλάβης και ρυμουλκήθηκε για να σωθεί το ουκρανικό πλήρωμα του, είναι Τούρκου πλοιοκτήτη και το διαχειρίζεται μια Φιλιππινέζικη εταιρεία (ζήσε Μάη μου να....τους βρεις).
Η κύρια ενέργεια βέβαια που προέχει είναι ν' αντληθούν οι 11 τόννοι καυσίμων που έχει μέσα του, που όσο και να ακούγεται εύκολη υπόθεση η γραφειοκρατία μας κάνει να σκεφτόμαστε τα χειρότερα. Τα καύσιμα που είναι από άλλη χώρα θέλουν ειδικό πρωτόκολλο παραλαβής, να βρεθεί το ειδικό βυτιοφόρο που θα τα παραλάβει... όσο και να βρεθεί το μέρος που θα τοποθετηθούν... Φυσικά αυτό είναι δουλειά του αργού και νωχελικού κράτους που δεν το ενδιαφέρει αν συμβεί στο εν τω μεταξύ το μοιραίο.
Πάντως γι άλλη μια φορά τρέχουμε πίσω από τα γεγονότα και τόσο καιρό το μόνο που κάναμε ήταν να το .....θαυμάζουμε...
Σήμερα το πρωί ήρθε και το νέο πλωτό φράγμα που θα τοποθετηθεί γύρω από το σαπιοκάραβο, για να περιορίσει όσο το δυνατόν την ρύπανση σε περίπτωση που υπάρξει διαρροή καυσίμων.
11 τόννοι πετρελαίου αν βρεθούν στην θάλασσα η οικολογική καταστροφή θα είναι τεράστια και το κόστος τριπλάσιο από το να το πάρουν και να το εξαφανίσουν από ένα κλειστό κόλπο, όπως είναι αυτός της Κισάμου.
Η κύρια ενέργεια βέβαια που προέχει είναι ν' αντληθούν οι 11 τόννοι καυσίμων που έχει μέσα του, που όσο και να ακούγεται εύκολη υπόθεση η γραφειοκρατία μας κάνει να σκεφτόμαστε τα χειρότερα. Τα καύσιμα που είναι από άλλη χώρα θέλουν ειδικό πρωτόκολλο παραλαβής, να βρεθεί το ειδικό βυτιοφόρο που θα τα παραλάβει... όσο και να βρεθεί το μέρος που θα τοποθετηθούν... Φυσικά αυτό είναι δουλειά του αργού και νωχελικού κράτους που δεν το ενδιαφέρει αν συμβεί στο εν τω μεταξύ το μοιραίο.
Πάντως γι άλλη μια φορά τρέχουμε πίσω από τα γεγονότα και τόσο καιρό το μόνο που κάναμε ήταν να το .....θαυμάζουμε...
Σήμερα το πρωί ήρθε και το νέο πλωτό φράγμα που θα τοποθετηθεί γύρω από το σαπιοκάραβο, για να περιορίσει όσο το δυνατόν την ρύπανση σε περίπτωση που υπάρξει διαρροή καυσίμων.
11 τόννοι πετρελαίου αν βρεθούν στην θάλασσα η οικολογική καταστροφή θα είναι τεράστια και το κόστος τριπλάσιο από το να το πάρουν και να το εξαφανίσουν από ένα κλειστό κόλπο, όπως είναι αυτός της Κισάμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου