Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

ΣΤΙΣ 17 ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΜΗΝΑ.....

Ο φίλος μου ο Αντώνης, στην εφημερίδα του -Νέοι Ορίζοντες- έβαλε σε μια γωνιά των σχολίων μια ερώτηση που απευθυνόταν προς το ΙΝ.ΚΑ και ρωτούσε.....πόσο νοικιάζουν τις εγκαταστάσεις της Ενώσεως και για πόσο διάστημα...απάντησε φυσικά δεν πήρε. Αν θυμάμαι καλά, είχε φτάσει τις 60 και βάλε βδομάδες που ρωτούσε...... 
Το δικό μου ερώτημα, που το βάζω και εγώ στην δική μου στήλη-εδώ- είναι: "Πόσο καιρό θα πάρει να μάθουμε τι είναι ποιο παράνομο από κάτι παράνομο και δεύτερο πόσο καιρό θα βλέπουμε 2-3 λεωφορεία σταματημένα στην Ηρώων Πολυτεχνείου που είναι παράνομα; Εμένα βέβαια η ερώτηση μου θα κάνει πολύ περισσότερο καιρό να απαντηθεί....μιας και όπως ξέρουμε στην γειτονιά μας....το προσωρινά παράνομο = μόνιμα νόμιμο

Δεν υπάρχουν σχόλια: