Είπα ότι ο νέος πρόεδρος του ΚΤΕΛ είναι Κισαμίτης και θα πρέπει να ενδιαφερθεί για την περιοχή..αλλά όπως βλέπω, δεν πάει για συναίνεση..όταν βάζει δρομολόγια κάθε μια ώρα για λιμάνι;
- Κάτι δεν πάει καλά ...οπότε μήπως είναι δικαιολογημένα τα παράπονα και οι αντιδράσεις; Και όπως μαθαίνω δεν είναι μόνο οι ταξιτζήδες, τώρα θα μπει στο χορό και ο εμπορικός σύλλογος μιας και οι περισσότεροι επισκέπτες μαθαίνουν όταν φύγουν από δω και κοιτάξουν τον χάρτη, που είχαν πάει και ποια "κακομοίρα" πόλη προσπέρασαν.ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΙΣΑΜΟΥ! ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ.
Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
6 σχόλια:
Και γιατί να μην βάζει κάθε μία ώρα για λιμάνι κι ακόμα πιο συχνά αν μπορεί; Το ζητούμενο από ένα μεταφορικό μέσο όπως τα λεωφορεία είναι η εξυπηρέτηση των επιβατών, του κόσμου που θέλει να μετακινηθεί και δεν έχει δικό του μέσο, ή η εξυπηρέτηση των ταξιτζήδων (με το να μην έχει δρομολόγια) ή των τοπικών καταστηματαρχών (με το να έχει στάσεις έξω από τη πόρτα του μαγαζιού τους);
Παρεμπιπτόντως, στην Πάτρα οι ταξιτζήδες διαμαρτύρονται λέει για αθέμιτο ανταγωνισμό, επειδή ο Προαστιακός που λειτουργεί τον τελευταίο χρόνο εκεί έως το Ρίο τους παίρνει τους πελάτες (λόγω του πολύ φθηνότερου κόστους για τους επιβάτες φυσικά), και δεν είναι μόνο αυτό, ζητούν και την κατάργηση του!
Κατα αρχάς όλες οι απόψεις σεβαστές..αλλά μάλλον δεν κατανοείς για ποιο λιμάνι λέμε....φυσικά υπάρχουν και άλλα επαγγέλματα που "πρέπει" να ζήσουν...όσο για τις στάσεις έξω απο τα μαγαζιά των καταστηματαρχών...ήδη οι οδηγοί των λεωφορείων τις κάνουν απο μόνοι τους!!!
Όχι, μια χαρά κατανοώ για ποιο λιμάνι μιλάμε! Εφόσον γίνονται από το λιμάνι δρομολόγια με καραβάκια για το Μπάλο, οι υποψήφιοι επιβάτες τους έχουν δικαίωμα να επιλέγουν και άλλο μέσο εκτός από το να πηγαίνουν με ταξί στο λιμάνι. Πολλά είναι τα επαγγέλματα που πρέπει να ζήσουν, αλλά δε νομίζω ότι μέθοδοι προστασίας διάφορων επαγγελματιών, όπως των ταξιτζήδων με το να μην υπάρχουν συχνά δρομολόγια για το λιμάνι ή δεν ξέρω που αλλού υπάρχουν ανάγκες, ή με τις υποχρεωτικές στάσεις άνευ λόγου των λεωφορείων σε μία περιοχή, είναι ότι καλύτερο. Αν οι καταστηματάρχες για παράδειγμα θέλουν μεγαλύτερη κίνηση στην Κίσαμο (ή όπου αλλού) από τους διερχόμενους θα ήταν καλύτερο να έβρισκαν (σε συνεργασία με την δημοτική αρχή) κάποιο τρόπο να προσελκύουν μόνιμα τους επισκέπτες στην πόλη. Να έρχεται κόσμος για την Κίσαμο, κι όχι κόσμος που απλά περνάει από την Κίσαμο από τον οποίο σώνει και καλά πρέπει ορισμένοι να εισπράτουν...
Στον παράδεισο που ζούμε η δημοτική αρχή μας έχει την λύση ήδη έτοιμη..περιφερειακός για να μας αγνοούν τελείως.....Προτάσεις υπάρχουν άραγε; Αυτό θέλουμε και φυσικά εγώ ακούω, δεν έχω σπυράκια στα αυτιά.
Τα καραβαάκια για τον Μπάλο έχουν δικά τους λεωφορεία κατα το 90% οπότε μιλάμε για ένα μικρό ποσοστό που ούτε καν ένα ταξί δεν γεμίζει.....
η σημασια ειναι οι ταξηντζιδες η οι καταστηματαρχες η νομιμοτιτα του κτελ κανει αστικη γραμμη η υπερστικη και γιατι δεν μπαινουν στις κρουαζιερες στην σουδα?και γιατι τα ταχι πανε 2 το βραδυ και το κτελ ειναι απων γιατι πολυ απλα δεν εχει κοσμο και τα ταχι πανε εστω και για τον 1 επιβατη του πλοιου!
Δημοσίευση σχολίου