Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

ΧΑΝΙΑ ΚΑΙ Ryanair

Αυτό… παραπάει, κύριε Ο’ Λίρι
Ένα άρθρο του Γιώργου Γεωργακάκη
Όταν χθες, Τρίτη 10 Απριλίου 2018, έγινε γνωστό ότι η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair σταματά τις πτήσεις από Αθήνα προς Χανιά και αντίστροφα.
Αποδείχθηκε, δυστυχώς, ότι οι εκτιμήσεις μας, στηριζόμενες σε συγκεκριμένες πληροφορίες, ήταν ακριβείς.
Σήμερα, η εταιρεία, αφού έγινε γνωστό ότι σταματά και τις πτήσεις από Χανιά προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, εξέδωσε ανακοίνωση (δείτε ΕΔΩ), με την οποία ανακοίνωσε την απόφασή της, μεταξύ άλλων, να κλείσει τη βάση της στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» και να μεταφέρει στη Γερμανία, από την 1η Ιουνίου, το αεροπλάνο που θα σταθμεύει στα Χανιά έως τα τέλη του Μάη.
«Η Ryanair θα συνεχίσει τις υπηρεσίες της από Αθήνα προς Μύκονο, Σαντορίνη και Θεσσαλονίκη αυτό το καλοκαίρι. Όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια εσωτερικού στην Ελλάδα θα ακυρωθούν από την 1η Ιουνίου», αναφέρει, μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωσή της η ιρλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους.
Οι λόγοι που, σύμφωνα με τη Ryanair, ελήφθη η συγκεκριμένη απόφαση επισημαίνονται στις δηλώσεις του διευθυντή Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της εταιρείας για την Ανατολική Μεσόγειο, Νίκου Λάρδη: «Δυστυχώς, οι χρεώσεις των ελληνικών αεροδρομίων, στην πλειοψηφία τους, ενθαρρύνουν τα δρομολόγια μόνο το καλοκαίρι και μόνο σε διεθνείς προορισμούς, τα οποία απαιτούν λιγότερα αεροσκάφη στην Ελλάδα. Συνεπώς, δύο αεροσκάφη θα μεταφερθούν από την Ελλάδα στη Γερμανία, όπου μπορούν να επιτύχουν υψηλότερη απόδοση σε ετήσια βάση. Η Ryanair παραμένει ανοικτή σε συζητήσεις με τους αρμόδιους φορείς εκμετάλλευσης των αεροδρομίων για τη δημιουργία σχεδίου ανάπτυξης, το οποίο θα αφορά όλες τις αεροπορικές εταιρείες, και θα υποστηρίζει πτήσεις καθ’ όλο το έτος και θα δικαιολογεί επιπλέον αεροσκάφη με μόνιμη βάση στα ελληνικά αεροδρόμια».
Δεν χρειάζεται, θαρρώ, να κάνω… διφραγκάκια τη δήλωση – μήνυμα του στελέχους της Ryanair. Εύκολα γίνεται… αντιληπτό το μήνυμα που στέλνει η εταιρεία, άμεσα προς τη Fraport Greece και έμμεσα προς την κυβέρνηση, αποφεύγοντας, φυσικά, για άλλη μία φορά, οποιαδήποτε αναφορά στα υπαρκτά εσωτερικά προβλήματα τής Ryanair.
Αναρωτιέμαι, όμως, δοθείσας της ευκαιρίας: Ανεξάρτητα από τους λόγους (έστω όπως αυτοί αναφέρονται στην ανακοίνωση), ανεξάρτητα από το αν έχει δίκιο ή όχι η Ryanair, είναι δυνατόν η εταιρεία να αντιμετωπίζει, για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες, τους πελάτες της -και στα Χανιά- σχεδόν ως… ιθαγενείς; Ρητορικό το ερώτημα. Απάντηση: Είναι, όπως η πραγματικότητα, δυστυχώς, καταδεικνύει.
Γνωρίζω τι ισχύει στο (παγκόσμιο) επιχειρείν, γνωρίζω καλά ότι, στη συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων, οι επιχειρηματικές αποφάσεις λαμβάνονται χωρίς συναισθηματισμούς και με μοναδικό γνώμονα το κέρδος, όπως γνωρίζω, ως ένα βαθμό, τον τρόπο λειτουργίας της ιρλανδικής εταιρείας χαμηλού κόστους. Όμως αυτό… παραπάει.
Η συμπεριφορά της εταιρείας είναι άκρως αντιεπαγγελματική, μη σοβαρή και δείχνει απόλυτη έλλειψη σεβασμού προς τους επιβάτες (Έλληνες και ξένους), οι οποίοι είχαν ήδη προγραμματίσει τα ταξίδια τους, είχαν κλείσει αεροπορικά εισιτήρια και είχαν πληρώσει το ανάλογο αντίτιμο.
Η Ryanair έχει το απόλυτο δικαίωμα να δραστηριοποιείται σε όποιες περιοχές κρίνει η Διοίκησή της ότι συμφέρουν την εταιρεία. Δεν έχει, όμως, ηθικά έστω, το δικαίωμα να… πετά στον κάλαθο των αχρήστων τον προγραμματισμό μιας ολόκληρης κοινωνίας και μίας επιχειρηματικής κοινότητας στο ξεκίνημα της τουριστικής περιόδου. Αυτό που κάνει είναι προκλητικό, ανάλγητο και απαράδεκτο. 
Και κάποιος πρέπει να το πει στον «πολύ» κύριο Μάικλ Ο’ Λίρι, τον διευθύνοντα σύμβουλο της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας της Ευρώπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: