Κυρώθηκε από την Ολομέλεια της Βουλής η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά-Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, τονίζοντας πως θα γίνει η χρηματοδότηση είπε :
- Πρώτον, ο παραχωρησιούχος υποχρεούται να επενδύσει εξ ιδίων συνολικά 219.3 εκατ. ευρώ. 👉Σε περίπτωση που ασκηθεί το *Δικαίωμα Προαίρεσης τότε η επένδυση αυτή του παραχωρησιούχου αυξάνεται σε 243.5 εκατ. Ευρώ.
- Δεύτερον, η χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου ανέρχεται σε 693 εκατ. Ευρώ 👉ενώ αν ασκηθεί το Δικαίωμα Προαίρεσης τότε η χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου αυξάνεται κατά 99 εκατ. Ευρώ, και
- Τρίτον, αναφορικά με τα δάνεια προς τον παραχωρησιούχο από Εμπορικές Τράπεζες, τα δάνεια αυτά ανέρχονται σε 971,8 εκατ. Ευρώ χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί το δικαίωμα προαίρεσης (Τμήμα Κίσσαμος - Χανιά). 👉Αν ενεργοποιηθεί η προαίρεση τα δάνεια αυτά ανέρχονται σε 1,079 δισ. ευρώ.
Αυτό το "εάν ασκηθεί το δικαίωμα της προαίρεσης" με προβληματίζει ..το εάν σημαίνει και ότι μπορεί και να μην ασκηθεί ;
Ας προσέξουν οι ενδιαφερόμενοι γιατί μάλλον το θέμα ειδικά της προαίρεσης είναι φλου ..φάνηκε μάλιστα χθες με την παρέμβαση του Δημάρχου μας που τόνισε ότι θα δούμε αν είναι μέσα και η παράκαμψη της πόλης.. Άρα κανείς δεν ξέρει τίποτα και ούτε θα μάθουμε αν δεν δούμε πρώτα τις μελέτες...Εμένα βέβαια με προβληματίζουν και τα χιλιόμετρα της προαίρεσης....και αν ο δρόμος φτάσει ως και τον Άγιο Αντώνη στην Κίσαμο που είναι το σημερινό τέλος του παλαιού ΒΟΑΚ;
Αλλά έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους μας. .... αφού είμαι σίγουρος ότι όλα τα έχουν δρομολογημένα
*Να θυμίσουμε οτι το 2024 ο τότε υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σταικούρας είχε πει οτι..... "το Δημόσιο προτίθεται να ασκήσει το δικαίωμα της Προαίρεσης, το συντομότερο δυνατόν µετά την Ημερομηνία Έναρξης Ισχύος της Σύμβασης Παραχώρησης σύμφωνα µε τις προϋποθέσεις που ορίζονται στα Συµβατικά Τεύχη και την κείµενη νομοθεσία. Τωρα που κατοχυρώθηκε λοιπόν η σύμβαση ας ελπίσουμε ότι θα ασκήσει αυτό το δικαίωμα η κυβέρνηση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου