Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

ΡΕΘΥΜΝΟ-ΜΗΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Την επιδότηση της γραμμής Ρέθυμνο – Μήλος – Πειραιάς ζητούν με επιστολή τους προς τον Υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων ο Δήμαρχος Ρεθύμνου, Γιώργος Μαρινάκης και η Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου, Μαίρη Λιονή.
Οι άνθρωποι κάνουν τα αδύνατα-δυνατά να βάλουν καράβι στην γειτονιά τους και καλά κάνουν, εξάλλου τουριστική κίνηση υπάρχει πάντα στο Ρέθεμνος....όμως αυτή η επιμονή τους στην επιδότηση με προβληματίζει..λέτε να τους έμαθαν από πρόπερσι με τις τσάμπα επιδοτήσεις και δεν μπορούν να κάνουν δίχως αυτές!

1 σχόλιο:

Giorgio Mattheudakis είπε...

Εχω την εντύπωση ότι μερικοί πιστεύουν ότι ο τουρισμος οργανώνεται με τα ψύχουλα. Το Ρέθυμνο όχι μόνο έχει αναγκη απο πλοιο με επιδοτηση μα και προσφερει στους Ρεθεμιωτες και στην Ελλαδα μια μεγαλη πηγη εσοδων. Πλοία επιδοτούμενα έχουν μπει μεχρι τις ξερονησίδες και σε μια πολη με τρομερή τουριστική υποδομή μπορει να στερηθεί απο ένα τοσο σημαντικό μεταφορικό μέσο; Τα χρήματα της επιδότησης θα γυρίσουν στο Κράτος στο δεκαπλάσιο γιατί και δουλιά θα προσφέρει στην τοπική κοινωνία και οι εισφορά σε φορους θα είναι αρκετά υψηλή, αντιθέτως αν μείνει η γραμμή ασύνδετη θα φτωχίνει περισσότερο και η τοπικη κοινωνία και αρκετές επιχειρήσεις θα βάλουν "μαύρα".