Από την σελίδα του υπουργού δανείζομαι αυτό το μικρό κειμενάκι για να δείτε το σκεπτικό της απόφασης του, οτι δίχως οικοδομική άδεια τα 250.000 Ε δεν θα έλθουν και τόσο άμεσα... Όλα εξαρτώνται κατά τον υπουργό από την οικοδομική άδεια.
Να τι έγραψε ο υπουργός στην σελίδα του με ευκαιρία της επίσκεψης του στην Κίσαμο.
"Τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει η αποτύπωση των κτιρίων και του οικοπέδου από μηχανικούς της ΚΤΥΠ Α.Ε., ώστε να ενταχθούν τα κτίρια στον νόμο 4495/2017 και να είναι δυνατή η έκδοση οικοδομικών αδειών. Αυτή η διαδικασία είναι απαραίτητη προϋπόθεση ώστε να δημοπρατηθούν άμεσα εργασίες, υγρομονώσεων και τεχνικών αποκαταστάσεων με κονδύλι που ήδη έχει εξασφαλιστεί. Παράλληλα θα πραγματοποιηθούν μελέτες στατικής επάρκειας ώστε να προχωρήσουμε και σε ευρύτερες παρεμβάσεις που θα εξασφαλίσουν ένα ανθρώπινο περιβάλλον για τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς. Η δέσμευσή μου παραμένει, καθώς γνωρίζω ότι θα απαιτηθούν μεθοδικά και σταθερά βήματα για να αντιμετωπιστούν τα χρονίζοντα προβλήματα των εκπαιδευτικών υποδομών του Νομού Χανίων."
Η αλήθεια ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του σχολείου είναι η μόνωση και αυτό είναι που δημιουργεί το θέμα... κάνοντας το σχολείο ακατάλληλο για μάθημα αφού οι αίθουσες μπάζουν τον χειμώνα από παντού, και από τα παλιά κουφώματα αλλά και από την οροφή που η μόνωση είναι για τα κλάματα.
Όμως ο νόμος 4495/2017 "Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις", στο άρθρο 30 λέει ποιες εργασίες δεν χρειάζονται οικοδομική άδεια, ούτε μικρής κλίμακας..στην παράγραφο ε και στ' λέει κατά λέξη.
ε) Δεν απαιτείται άδεια για αντικατάσταση εσωτερικών ή εξωτερικών κουφωμάτων και υαλοπινάκων στο ίδιο άνοιγμα,
στ) Δεν απαιτείται άδεια για συντήρηση και επισκευή στεγών ή δωμάτων χωρίς χρήση ικριωμάτων (σκαλωσιών)"
Κύριε υπουργέ να ποιες εργασίες πρέπει να γίνουν άμεσα και παράλληλα οι ενέργειες για τα υπόλοιπα που χρειάζονται οικοδομική άδεια. Ας ξεκινήσουμε από αυτά αφού τα 250.000 ε είναι διαθέσιμα...όπως λέτε!!!
Ας αντικαταστήσουμε κουφώματα και να κάνουμε την οροφή καινούργια..... τι λέτε; Πρέπει να περιμένουμε άλλο ένα χειμώνα δίχως να κάνουμε κάτι για τα παιδιά ή θα τους κάνουμε το "χατήρι";
Να τι έγραψε ο υπουργός στην σελίδα του με ευκαιρία της επίσκεψης του στην Κίσαμο.
"Τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει η αποτύπωση των κτιρίων και του οικοπέδου από μηχανικούς της ΚΤΥΠ Α.Ε., ώστε να ενταχθούν τα κτίρια στον νόμο 4495/2017 και να είναι δυνατή η έκδοση οικοδομικών αδειών. Αυτή η διαδικασία είναι απαραίτητη προϋπόθεση ώστε να δημοπρατηθούν άμεσα εργασίες, υγρομονώσεων και τεχνικών αποκαταστάσεων με κονδύλι που ήδη έχει εξασφαλιστεί. Παράλληλα θα πραγματοποιηθούν μελέτες στατικής επάρκειας ώστε να προχωρήσουμε και σε ευρύτερες παρεμβάσεις που θα εξασφαλίσουν ένα ανθρώπινο περιβάλλον για τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς. Η δέσμευσή μου παραμένει, καθώς γνωρίζω ότι θα απαιτηθούν μεθοδικά και σταθερά βήματα για να αντιμετωπιστούν τα χρονίζοντα προβλήματα των εκπαιδευτικών υποδομών του Νομού Χανίων."
Η αλήθεια ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του σχολείου είναι η μόνωση και αυτό είναι που δημιουργεί το θέμα... κάνοντας το σχολείο ακατάλληλο για μάθημα αφού οι αίθουσες μπάζουν τον χειμώνα από παντού, και από τα παλιά κουφώματα αλλά και από την οροφή που η μόνωση είναι για τα κλάματα.
Όμως ο νόμος 4495/2017 "Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις", στο άρθρο 30 λέει ποιες εργασίες δεν χρειάζονται οικοδομική άδεια, ούτε μικρής κλίμακας..στην παράγραφο ε και στ' λέει κατά λέξη.
ε) Δεν απαιτείται άδεια για αντικατάσταση εσωτερικών ή εξωτερικών κουφωμάτων και υαλοπινάκων στο ίδιο άνοιγμα,
στ) Δεν απαιτείται άδεια για συντήρηση και επισκευή στεγών ή δωμάτων χωρίς χρήση ικριωμάτων (σκαλωσιών)"
Κύριε υπουργέ να ποιες εργασίες πρέπει να γίνουν άμεσα και παράλληλα οι ενέργειες για τα υπόλοιπα που χρειάζονται οικοδομική άδεια. Ας ξεκινήσουμε από αυτά αφού τα 250.000 ε είναι διαθέσιμα...όπως λέτε!!!
Ας αντικαταστήσουμε κουφώματα και να κάνουμε την οροφή καινούργια..... τι λέτε; Πρέπει να περιμένουμε άλλο ένα χειμώνα δίχως να κάνουμε κάτι για τα παιδιά ή θα τους κάνουμε το "χατήρι";