Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΗΡΑΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

 Σοκ προκαλούν τα στοιχεία της έρευνας του Προέδρου Ε.ΣΥ.ΠΡΟ.Τ.Α Γιάννη Λιονάκη για τα τροχαία ατυχήματα που σημειώθηκαν στο νησί μέσα στο 2021. 
Η έρευνα του Προέδρου του Ε.ΣΥ.ΠΡΟ.Τ.Α αναδεικνύει το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει στο νησί και δεν αφορά μόνο τους κακής ποιότητας δρόμους αλλά και την οδηγική συμπεριφορά των οδηγών με κυριότερη αιτία την χρήση αλκοόλ ή την παραβίαση του Κ.Ο.Κ. όπου δυστυχώς η Κρήτη καταγράφει αρνητική πρωτιά σε όλη την χώρα. 
Τα στοιχεία για το 2021:
1.Είχαμε 63% αύξηση των θανάτων σε σχέση με το 2020, 30 πέρυσι έναντι των 49 φέτος.
2.Τα Χανιά είχαν σε απόλυτο αριθμό τους περισσότερους θανάτους.
3.Για το Λασίθι ήταν η χειρότερη χρονιά από το 1985 μέχρι σήμερα.
4.Για το Ηράκλειο η καλύτερη χρονιά για το ίδιο χρονικό διάστημα.
5.Σε ποσοστό θανάτων ανά εκατομμύριο κατοίκων η αντιστοιχία ήταν: Χανιά 87, Ρέθυμνο 92, Ηράκλειο 38, Λασίθι 157.
Σύνολο νησιού: 72 νεκροί ανά εκατομμύριο κατοίκων.
6.Οι οδηγοί έναντι των επιβατών, οι άνδρες έναντι των γυναικών, οι άνω των 55 ετών και οι κάτω των 25, η Κυριακή, το επαρχιακό οδικό δίκτυο και ο μήνας Σεπτέμβριος είχαν τα περισσότερα τροχαία συμβάντα. Και κλείνω με μια σημείωση που τη θεωρώ εξαιρετικά σημαντική, ενώ από τις 12 τα μεσάνυχτα μέχρι τις 7 το πρωί κυκλοφορεί το 1/10 των οχημάτων στο διάστημα αυτό είχαμε τους περισσότερους νεκρούς το 1/3 του συνόλου.
Θα είναι άξιο λόγου να σταθούμε στους δύο θανάτους αναβατών μηχανής (δυστυχώς ένας μετά από μέρες στην εντατική), στη περιοχή ευθύνης της Τροχαίας Ηρακλείου όπου διαχρονικά και κατά μέσο όρο είχαμε πάνω από 8 κάθε χρόνο.
Η μετανάστευση του προβλήματος από το ΒΟΑΚ στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο είναι ένα ζήτημα που πρέπει να απασχολήσει με τη παραδοχή, ότι η επίταση της αστυνόμευσης σε έναν άθλιο δρόμο έχει φέρει θετικά αποτελέσματα μαζί και με τα ελάχιστα χιλιόμετρα διαχωριστικού στηθαίου κατά μήκος του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: