Από την περασμένη χρονιά μέσω του ανεκδιήγητου υπουργού ναυτιλίας Μ.Βαρβιτσιώτη άρχισε να εξυφαίνεται προγραμματισμένο σχέδιο της Λ.Α.Ν.Ε. να καρπωθεί την ακτοπλοϊκή γραμμή της Κασο-Καρπαθίας, διατηρώντας ωστόσο την άγονη Κυθήρων-Αντικυθήρων κατόπιν πολύμηνου αγώνα και δεκάδων αντεγκλίσεων.
Φαίνεται όμως ότι δεν κατάφερε με τους "λάτρεις" των εφοπλιστών το κατάφερε με το πάραπανω με τους υποστηρικτές των λαϊκών διεκδικήσεων... Η μήπως κάνω λάθος αγαπητέ κ. Δρίτσα ;;;;;
Την περασμένη εβδομάδα εξελίχθηκε ένα μικρό σήριαλ με την ελαφρά πρόσκρουση και προσάραξη του "Βιτσέντζος Κορνάρος" στην Κάσο. Ευτυχώς μόνο με υλικές ζημίες οι οποίες δεν έπληξαν κανένα οικονομικό μέγεθος της εταιρείας και οι οποίες ως γνωστό καλύπτονται ασφαλιστικά.
Επ' ευκαιρία μάλιστα, λόγω της αναγκαίας....
.... εξόδου του πλοίου σε δεξαμενή για αποκατάσταση των κατεστραμμένων ελασμάτων, το πλοίο εκτέλεσε και τον ετήσιο καθαρισμό και βαφή του, αποφεύγοντας έτσι οιαδήποτε πρόσθετη μελλοντική καθυστέρηση. Η όπως λέμε απλά "μ΄ένα σμπάρο δύο τρυγόνια"....
Αύριο, όπως ανακοινώθηκε από την διαχειρίστρια εταιρεία, το πλοίο εξέρχεται της δεξαμενής και κατευθύνεται στον κεντρικό λιμένα του Πειραιά όπου θα ξεκινήσει δρομολόγιο προς Κασο-Καρπαθία, επιστρέφοντας την Μ. Τρίτη το πρωϊ, παραλείποντας έτσι το προκαθορισμένο δρομολόγιο προς Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κίσαμο.
Είναι φυσικό, και δεν θέλουμε να πιστεύουμε κάτι διαφορετικό, ότι τα δρομολόγια έχουν τύχει της απαραίτητης έγκρισης της αρμόδιας υπηρεσίας του ΥΝΑ και φυσικά έχει προηγηθεί ανάλογη αίτηση της εταιρείας, ως είθισται.
Άρα τελικά κ. αναπληρωτά Υπουργέ, κ. Δρίτσα, δεν πιστεύω ότι μπορείτε να αρνηθείτε ότι δεν ήταν εις γνώση σας, αυτό το περίεργο παιχνίδι με τον αποκλεισμό των Κυθήρων Αντικυθήρων από ένα προγραμματισμένο δρομολόγιο και η άμεση εξυπηρέτηση της άλλης ακτοπλοϊκής γραμμής, που έχει δρομολογηθεί το πλοίο.
Δυστυχώς φαίνεται ότι ακόμα στα γραφεία του υπουργείου που ηγείσθε εξακολουθούν να περιτρυγιρίζουν διάφορα τρωκτικά που "τακτοποιούν" τα θέματα κατά το δοκούν, εκθέτοντας σας πιθανώς έναντι όλων όσων πίστεψαν ότι κάποτε τα τρωκτικά θα μπουν στην φάκα η θα απολαύσουν ένα γεύμα με τυράκι και σοκολάτα με κόλα, έτσι ώστε να κολήσουν στις ίδιες τους τις πράξεις.
Το τελευταίο διάστημα ακούσαμε σοβαρές εξαγγελίες και προοπτικές και είδαμε συναντήσεις με την περιφέρεια την αντιπεριφέρεια και τον Δήμο. Πλην όμως οι Κυθήριοι σπουδαστές της Κρήτης πάλι θα μείνουν μακρυά από τις οικογένειες τους τις ημέρες του Πάσχα καθώς και αρκετοί εργαζόμενοι εκεί.
Τα Αντικύθηρα θα εξακολουθήσουν την απόλυτη εγκατάλειψη και η πολύωρη οδική ταλαιπωρία της προσέγγισης στο ένα μόνο νησί θα εξακολουθήσει να αντικαθιστά την απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση, εφαρμόζοντας το δόγμα Βαρβιτσιώτη "κατά γράμμα"....
Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι το εξώδικο του Δήμου φαίνεται ότι υποσκελίσθηκε από τις αποφάσεις ορισμένων υπαλλήλων του ΥΝΑ και αναρωτιόμαστε :
"Μήπως ο κόμπος έφθασε πια στο χτένι" και η ΑΣΦΥΞΙΑ πια πνίγει καταφανώς όλους τους κατοίκους Κυθήρων και Αντικυθήρων ;;;
Μήπως ήλθε πια η ώρα για μαζική κατάθεση μηνύσεων εναντίον της διαχειρίστριας εταιρείας Λ.Α.Ν.Ε. εκ μέρους όλων των πληττομένων κατοίκων αλλά και της Δημαρχιακής αρχής, μια και οι συναντήσεις και οι συνομιλίες φαίνεται ότι απλά αποτελούν ένα πέταγμα μύγας για την εταιρεία ;;;;
Κάθε δρομολόγιο που δεν εκτελείται έχει ένα ορισμένο κόστος για τους κατοίκους και ιδιαίτερα για τους επαγγελματίες των νησιών. Αυτό λοιπόν το κόστος πρέπει να υπολογισθεί και να εγερθούν αγωγές διεκδικώντας το από την διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου.
Και θα παρακαλέσουμε μην βγουν πάλι κάποιοι "έξυπνοι" και μας αποκαλέσουν δικομανείς, εμείς απλά δείχνουμε τον δρόμο, τίποτε περισότερο η λιγώτερο.
Πρίν τις 25 Ιανουαρίου η λέξη "Κοκκινη Γραμμή" ήτανε συμβολισμός.... Φαίνεται ότι οι αντίστοιχες κόκκινες γραμμές του κ. Αναπληρωτή Υπουργού αρχίζουν να ροζίζουν και ελπίζουμε να μην γίνουν περισότερο ροζ η με τάση προς το βαρβιτσιωτομπλε-μαρέν......
Αντώνης Λαμπρινίδης
Την περασμένη εβδομάδα εξελίχθηκε ένα μικρό σήριαλ με την ελαφρά πρόσκρουση και προσάραξη του "Βιτσέντζος Κορνάρος" στην Κάσο. Ευτυχώς μόνο με υλικές ζημίες οι οποίες δεν έπληξαν κανένα οικονομικό μέγεθος της εταιρείας και οι οποίες ως γνωστό καλύπτονται ασφαλιστικά.
Επ' ευκαιρία μάλιστα, λόγω της αναγκαίας....
.... εξόδου του πλοίου σε δεξαμενή για αποκατάσταση των κατεστραμμένων ελασμάτων, το πλοίο εκτέλεσε και τον ετήσιο καθαρισμό και βαφή του, αποφεύγοντας έτσι οιαδήποτε πρόσθετη μελλοντική καθυστέρηση. Η όπως λέμε απλά "μ΄ένα σμπάρο δύο τρυγόνια"....
Αύριο, όπως ανακοινώθηκε από την διαχειρίστρια εταιρεία, το πλοίο εξέρχεται της δεξαμενής και κατευθύνεται στον κεντρικό λιμένα του Πειραιά όπου θα ξεκινήσει δρομολόγιο προς Κασο-Καρπαθία, επιστρέφοντας την Μ. Τρίτη το πρωϊ, παραλείποντας έτσι το προκαθορισμένο δρομολόγιο προς Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κίσαμο.
Είναι φυσικό, και δεν θέλουμε να πιστεύουμε κάτι διαφορετικό, ότι τα δρομολόγια έχουν τύχει της απαραίτητης έγκρισης της αρμόδιας υπηρεσίας του ΥΝΑ και φυσικά έχει προηγηθεί ανάλογη αίτηση της εταιρείας, ως είθισται.
Άρα τελικά κ. αναπληρωτά Υπουργέ, κ. Δρίτσα, δεν πιστεύω ότι μπορείτε να αρνηθείτε ότι δεν ήταν εις γνώση σας, αυτό το περίεργο παιχνίδι με τον αποκλεισμό των Κυθήρων Αντικυθήρων από ένα προγραμματισμένο δρομολόγιο και η άμεση εξυπηρέτηση της άλλης ακτοπλοϊκής γραμμής, που έχει δρομολογηθεί το πλοίο.
Δυστυχώς φαίνεται ότι ακόμα στα γραφεία του υπουργείου που ηγείσθε εξακολουθούν να περιτρυγιρίζουν διάφορα τρωκτικά που "τακτοποιούν" τα θέματα κατά το δοκούν, εκθέτοντας σας πιθανώς έναντι όλων όσων πίστεψαν ότι κάποτε τα τρωκτικά θα μπουν στην φάκα η θα απολαύσουν ένα γεύμα με τυράκι και σοκολάτα με κόλα, έτσι ώστε να κολήσουν στις ίδιες τους τις πράξεις.
Το τελευταίο διάστημα ακούσαμε σοβαρές εξαγγελίες και προοπτικές και είδαμε συναντήσεις με την περιφέρεια την αντιπεριφέρεια και τον Δήμο. Πλην όμως οι Κυθήριοι σπουδαστές της Κρήτης πάλι θα μείνουν μακρυά από τις οικογένειες τους τις ημέρες του Πάσχα καθώς και αρκετοί εργαζόμενοι εκεί.
Τα Αντικύθηρα θα εξακολουθήσουν την απόλυτη εγκατάλειψη και η πολύωρη οδική ταλαιπωρία της προσέγγισης στο ένα μόνο νησί θα εξακολουθήσει να αντικαθιστά την απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση, εφαρμόζοντας το δόγμα Βαρβιτσιώτη "κατά γράμμα"....
Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι το εξώδικο του Δήμου φαίνεται ότι υποσκελίσθηκε από τις αποφάσεις ορισμένων υπαλλήλων του ΥΝΑ και αναρωτιόμαστε :
"Μήπως ο κόμπος έφθασε πια στο χτένι" και η ΑΣΦΥΞΙΑ πια πνίγει καταφανώς όλους τους κατοίκους Κυθήρων και Αντικυθήρων ;;;
Μήπως ήλθε πια η ώρα για μαζική κατάθεση μηνύσεων εναντίον της διαχειρίστριας εταιρείας Λ.Α.Ν.Ε. εκ μέρους όλων των πληττομένων κατοίκων αλλά και της Δημαρχιακής αρχής, μια και οι συναντήσεις και οι συνομιλίες φαίνεται ότι απλά αποτελούν ένα πέταγμα μύγας για την εταιρεία ;;;;
Κάθε δρομολόγιο που δεν εκτελείται έχει ένα ορισμένο κόστος για τους κατοίκους και ιδιαίτερα για τους επαγγελματίες των νησιών. Αυτό λοιπόν το κόστος πρέπει να υπολογισθεί και να εγερθούν αγωγές διεκδικώντας το από την διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου.
Και θα παρακαλέσουμε μην βγουν πάλι κάποιοι "έξυπνοι" και μας αποκαλέσουν δικομανείς, εμείς απλά δείχνουμε τον δρόμο, τίποτε περισότερο η λιγώτερο.
Πρίν τις 25 Ιανουαρίου η λέξη "Κοκκινη Γραμμή" ήτανε συμβολισμός.... Φαίνεται ότι οι αντίστοιχες κόκκινες γραμμές του κ. Αναπληρωτή Υπουργού αρχίζουν να ροζίζουν και ελπίζουμε να μην γίνουν περισότερο ροζ η με τάση προς το βαρβιτσιωτομπλε-μαρέν......
Αντώνης Λαμπρινίδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου