Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

ΜΑΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΜΕ...

Την γιατρό Μαρία Φιωτάκη την ξέρουμε σχεδόν όλοι μας, την ξέρουν όμως πολύ καλά στα ορεινά του δήμου μας. Δείτε μια ανάρτηση που έκανε για να καταλάβετε γιατί πάμε κατά διαόλου...
Γράφει λοιπόν στην σελίδα της...
- Εχθές έγινε κινητοποίηση έξω από το Κ.Υ. Κισάμου, λόγω του ότι ΟΛΟΚΛΗΡΗ η Κίσσαμος είναι ΧΩΡΙΣ ασθενοφόρο. 
Είμαι στο Έλος ΜΟΝΙΜΑ εδώ και έναν χρόνο, έχοντας κάνει ΝΟΜΙΜΗ έναρξη επιτηδεύματος με έδρα την οικεία μου και η ΗΔΙΚΑ μου έχει δώσει κωδικούς για συνταγογράφηση. Κι ενώ αυτό είναι μια νόμιμη έναρξη για τον Ιατρικό συλλογο Αθηνών, για τον Ιατρικό συλλογο Χανίων είναι παράνομο. Πριν από πολλά χρόνια, είχα διαθέσει 85.000 ευρώ για να φτιάξω ένα ιατρείο στο Έλος, έχοντας πάρει ΔΑΝΕΙΟ το οποίο πληρώνω ΑΚΟΜΑ. Ζήτησα λοιπόν ΠΟΛΛΕΣ φορές να μου παραχωρήσει ο δήμος έναν χώρο ώστε να μπορέσω να αποφορτίσω το Κ.Υ. Κισσάμου και να παρέχω τις υπηρεσίες μου ως προσωπικός ιατρός στην απομακρυσμένη περιοχή του πρώην Δήμου Ινναχωρίου. Έφτασα στο σημείο σχεδόν να παρακαλάω για να βοηθήσω τους ανθρώπους της περιοχής μου. Καταλαβαίνω πως ήταν κακές οι συγκυρίες και δεν έχουμε οδηγούς για το ασθενοφόρο. Πως να χαρακτηρίσω όμως την "ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ" για την πρόθεση μου να προσφέρω; Ο μοναδικός λόγος που μπορώ να σκεφτώ για αυτή τη στάση, τη στιγμή που ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ λόγω τουρισμού για ιατρούς, είναι η υποψηφιότητά μου στις δημοτικές εκλογές του 2010 και η πρωτιά μου παρά τις προβλέψεις ΟΛΩΝ... 
ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΥΡΙΟΙ...

Ζήτησε πολλές φορές ένα χώρο ... ένα χώρο που μάλλον ο δήμος μας δεν έχει για όλους, όμως πριν απο κάμποσες μέρες έδωσε το κοινοτικό γραφείο σε χωριό στα ορεινά για 24 χρόνια με ενοίκιο 600ε τον ΧΡΟΝΟ. Εχει ανάγκη ο δήμος μας απο 600Ε και δεν έχει ανάγκη ολάκερο το Ιναχώριο απο ένα γιατρό; 
Όλα αυτά μας εκθέτουν βέβαια αλλά το παράξενο ειναι οτι όλοι τα έχουν πει στην δημοτική μας αρχή...ΟΛΟΙ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: