Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΡΑΠΑΝΙΑ ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

Με 211 ψήφους η ομάδα του Αντώνη Κοκοτσάκη κέρδισε την κοινότητα βγάζοντας 3 συμβούλους, ο αντίπαλος του κ. Πιτσιγαυδάκης πήρε 164 και 2 συμβούλους.
Εκτός από τον κ. Κοκοτσάκη εκλέγονται Μπικάκης Παναγιώτης 60 ψήφοι και Φαραντάκης Θεμιστοκλής 52 απο του κ Πιτσιγαυδάκη εκτός από αυτόν που πήρε 127 ψήφους εκλέγεται και η Μαριαννάκη Μαρία με 47 ψήφους
Ευχαριστήριο Κοκοτσάκη Αντώνη
Αισθάνομαι την ανάγκη να πω ένα πολύ μα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που για πολλοστή φορά δείξατε την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου.
Ευχαριστώ τη δυνατή ομάδα μου: Μπικάκη Παναγιώτη, Φαραντάκη Θεμιστοκλή, Φαραντάκη Γαβριέλλα και Νταουντάκη Αγγελική .
Ευχαριστώ τους στενούς και ακούραστους συνεργάτες μου Σκουλάκη Γιάννη και Πατεράκη Μιχάλη για τη δυνατή υποστήριξη που μου πρόσφεραν.
Ευχαριστώ τους συγγενείς, τους φίλους και τους συγχωριανούς μου, ουδενός εξαιρουμένου, για τη στήριξη που μου έδειξαν.
Υπόσχομαι ότι θα τιμήσω την εμπιστοσύνη που μου δείξατε με την ψήφο σας και θα συνεχίσω με όλες μου τις δυνάμεις να προσφέρω ο,τι είναι δυνατόν στο χωριό μας με τη βοήθεια του νέου μας Δημάρχου ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΥΛΩΝΑΚΗ.
Ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Δραπανιά
ΚΟΚΟΤΣΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: