Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

ΤΙΜΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΣΑΜΙΤΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ

Η παρουσίαση βιβλίου του κ. Γιάννη Φίλη με τίτλο “Νίκος Γιαννακάκις: Είμαι ένας Αγιογράφος” θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου στις 7 μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων.
Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι: Γιάννης Φίλης, καθηγητής του Πολυτεχνείου Κρήτης, τέως πρύτανης, Κωνσταντίνος Ζορμπάς, γενικός διευθυντής της Ορθοδόξου Ακαδημίας Κρήτης.
Συντονισμός εκδήλωσης: Κατερίνα Ζομπανάκη, προϊσταμένη του Τμήματος Διά Βίου Μάθησης, Παιδείας & Απασχόλησης της Π.Ε. Χανίων.
Στο οπισθόφυλλο του βιβλίου αναφέρεται: «Ο Νίκος λέει, είμαι ένας αγιογράφος… Ζωγραφίζω για να καταλάβω τον εαυτό μου. Ζωγραφίζω για ν’ αποδεχτώ τον εαυτό μου. Πώς αλλιώς να βγάλω νόημα από μια τόσο σύντομη ζωή; Παίρνω τα χρώματα, τα ανακατεύω, τα απλώνω και φτιάχνω ιστορίες του κόσμου που μέσα τους στριμώχνω τη δική μου. Σκέτη η ζωή μου είναι μια διαδοχή από γεγονότα. Με το χρώμα τα γεγονότα παίρνουν ζωή και νόημα. Ετσι ελπίζω να προσεγγίσω το νόημα της ίδιας μου της ζωής».
Την εκδήλωση οργανώνει η Περιφέρεια Κρήτης / Περιφερειακή Ενότητα Χανίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: