Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.







Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Γνωριμία με τους συγγραφείς του Δήμου Κισάμου
 (ή “τα του Καίσαρος τω Καίσαρι”)
Κύριε διευθυντά,
το λογοπαίγνιο “τα του Καίσαρος τω Καίσαρι” αφορά αφενός το Κέντρο Κρητικής Λογοτεχνίας και αφετέρου τους τοπικούς παράγοντες του εν λόγω Δήμου, μηδέ του κ. δημάρχου εξαιρουμένου. Ομολογουμένως εξεπλάγην, δια την παράλειψη αναφοράς (έστω) του ονόματός μου, ενώ όπως γνωρίζουν “οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ” είμαι ευρέως γνωστός ποιητής -μάλιστα τρις βραβευμένος- όπως και διηγηματογράφος επίσης βραβευμένος καθώς και αρθρογράφος στα τοπικά ημερήσια έντυπα. Κατά καιρούς δε κρίνω βιβλία συγγραφέων που μου αποστέλλουν. Προ καιρού δε,.....
.... προσεκλήθη από την οικεία Δημοτική Αρχή και μου απενεμήθη το βραβείο της πόλεως Χανίων “διά την πολύτιμη προσφορά μου”, όπως επί λέξη έγραφε το εν λόγω βραβείο.
Οσο για τα ονόματα που αναφέρονται στην εφημερίδα για τη “γνωριμία” με αυτούς, ομολογώ πως, αν και παρακολουθώ τα πολιτιστικά δρώμενα της Κισάμου, τα πλείστα μου είναι παντελώς άγνωστα. Πλην ελαχίστων! Δεν ξέρω τι να υποθέσω… Οτι δεν είμαι πλέον δημότης Κισάμου; Μα κι άλλοι δεν είναι από τους εν λόγω.
Οτι δεν ανήκω στας παρασυναγωγάς των… πνευματικών παραγωγών; Οτι τυγχάνω εμφορούμενος από πολιτικάς επιλογάς, που στο άκουσμα των επιλογών αυτών, κάποιοι… βγάζουν σπυράκια, εν έτει 2013; Ο,τι από τα παραπάνω και να ισχύει, μου προκαλεί τον οίκτο γι’ αυτούς που… δεν με γνωρίζουν! Και τον γέλωτα…
Περιττό να διευκρινίσω πως επ’ ουδενί θα δεχτώ να συναγελαστώ εις την οποιαδήποτε ημερίδα με τους κυρίους που διοργανώνουν την εν λόγω! Εχουμε διάβολε και μια στάλα περηφάνια! Και ας μην νομιστεί πως εκλιπαρώ ο,τιδήποτε! Μου αρκεί η αποδοχή του κοινού που με διαβάζει και με κρίνει!
Ομως αν ισχύει το ό,τι εμφορούμαι από τας συγκεκριμένας πολιτικάς επιλογάς, κατανοώ γιατί φτάσαμε ως εδώ, με τη θεωρία των δύο άκρων, που σφραγίζουν την κοινωνική – πολιτική – πολιτιστική ζωή της χώρας!
Ομολογουμένως λυπούμαι βαθύτατα…
Με τιμή
Αντώνης Χαρχαλάκης,
λογοτέχνης – ερευνητής – ποιητής

Δεν υπάρχουν σχόλια: