ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΙΣΑΜΟΥ! ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ.
Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.
Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017
Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΑΝΤΩΝΗΣ
Αντώνης Κοντοπυράκης.... Γλεντζές, κουβαρντάς πάντα στην τρίχα ντυμένος και με απίθανες ιστορίες. Είχε το μαγαζάκι του στην Σκαλίδη στο μέσο δίπλα απο το φούρνο του Γιάννη Κοντοπυράκη, απέναντι απο την βιβλιοθήκη σήμερα. Παράξενο μαγαζί μια βιτρίνα με τσιγάρα και μέσα ότι ήθελες για το ψάρεμα, αγκίστρια βαρίδια τρίχες.... και άλλα. Αγαπούσε βέβαια και τα μπουζούκια.... εδώ με την Πόλυ Πάνου σε κάποιο νυχτομάγαζο των Χανίων. (Μάλλον στα Αραπάκια).
Έχτισε και την εκκλησία των Αγίων Θεοδώρων στην Κάτω Κουνουπίτσα όπου και τάφηκε όταν πέθανε.
Έχτισε και την εκκλησία των Αγίων Θεοδώρων στην Κάτω Κουνουπίτσα όπου και τάφηκε όταν πέθανε.
1.89 ΜΕ ΚΑΡΤΑ... ΚΑΙ Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ
Η κυρία απο τα Βόρια μπαίνει στο s/m και παίρνει ένα σακουλάκι φουντούκια και δίνει την κάρτα της. Όταν την ρώτησε ο ταμίας "μα 1.89 Ε δεν έχετε σε ψιλά;"
Η απάντηση ήταν έτοιμη....
-Έχω αλλά μου είπαν απο την χώρα μου να σας πληρώνω με κάρτα.
Περιστατικό δεύτερο.....δρομολόγιο με ταξί μακρινό.... και σε μέρος που ούτε τα κατσίκια πάνε....
Σύξυλος ο ταξιτζής με το που κατεβαίνουν οι πελάτες στο πουθενά να βλέπει να του μοστράρουν μια κάρτα..... αφού δεν είχε mobile τερματικό.
Και φυσικά δεν έχει τελειωμό αυτό το πανηγύρι με το πλαστικό χρήμα...
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...
Την Κυριακή παίζει το τελευταίο παιχνίδι του εντός ο Κισσαμικός... ξέρω οτι όλοι θα πάτε όπως κάθε Κυριακή... αλλά κάνω έκκληση σε κάποιους που σχολιάζουν καθημερινά την ομάδα να πάνε να την δουν για πρώτη φορά .... Είναι ένα παιχνίδι που η ομάδα μας θα σφραγίζει την παραμονή της στην κατηγορία και είμαι σίγουρος οτι δεν θα σας στοιχίσει και πολλά. Όχι τίποτα άλλο, αλλά έρχεται το καλοκαίρι και εσείς καλοθελητάδες θα πρέπει να έχετε κάτι για να σχολιάζετε. Αυτά λοιπόν και την Κυριακή στις 17.00 στα Περβόλια, ο τελευταίος εντός έδρας αγώνας της ομάδος μας με τον Πανσερραϊκό.
ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ...
Φτάνουν οι φωτογραφίες αφού δεν μπορούμε να κάνουμε ούτε τα αυτονόητα. Δεν χρειάζεται να βάζουμε κάθε μέρα μια φωτο, ευχαριστώ που τις στέλνετε αλλά αφού δεν διορθώνεται η κατάσταση, ας μην την κάνουμε και την σελίδα αυτοκινητοκρατούμενη. Είπαμε εμείς πρώτα πρέπει να κάνουμε το σωστό, εμείς οι απλοί πολίτες και οι ιδιοκτήτες (πλατείας Ελευθερίου Βενιζέλου). Θέλουμε τουρισμό, θέλουμε οι άνθρωποι απο τα γύρω χωριά να έρχονται στην πόλη μας να ψωνίζουν, να πίνουν τον καφέ τους, να περπατάνε.... αλλά δυστυχώς "εσείς" οι ιδιοκτήτες πρωτοπαρκάρετε το αυτοκίνητο σας αδιαφορώντας μάλιστα επιδεικτικά αν είναι σε επικίνδυνο σημείο ή όχι. Έτσι δεν λύνουμε το πρόβλημα το πολλαπλασιάζουμε και μετά κλαίμε που δεν υπάρχει και δουλειά. Από ανέκαθεν υπήρχε βέβαια αυτό το πρόβλημα και όπως έγραψε και μια κυρία χθες σε ένα σχόλιο αυτό είναι η πραγματικότητα .... πήγε κάπου να παρκάρει και βγήκε ο μαγαζάτορας και της είπε "μην παρκάρεις εδώ το κρατώ για τον γιο μου". Είναι να μην μας κάνουν ανέκδοτο τελικά......
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΝΟΜΑΤΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΙΣΑΜΟΥ
Πρόταση προς της Δημοτική αρχή του Δήμου Κισάμου και στην επιτροπή ονοματοδοσίας που έχει συσταθεί. Δημοσίου χαρακτήρα και χωρίς πολιτική σκοπιμότητα αλλά καθαρά ανθρώπινη.
Ως δημοτικός σύμβουλος και λαμβάνοντας υπόψιν την κοινή ομολογία φίλων αλλά και πολιτικών αντιπάλων για το ήθος και τον χαρακτήρα του εκλιπόντος Χανιώτη Πρωθυπουργού Κώστα Μητσοτάκη, προτείνω ως ελάχιστο φόρο τιμής στην μνήμη του την ονοματοδοσία του πάρκου στην είσοδο της πόλης σε "Πάρκο Κωνσταντίνου Μητσοτάκη"
Μαυροδημητράκης Σπυρίδων
Δημοτικός σύμβουλος
Ως δημοτικός σύμβουλος και λαμβάνοντας υπόψιν την κοινή ομολογία φίλων αλλά και πολιτικών αντιπάλων για το ήθος και τον χαρακτήρα του εκλιπόντος Χανιώτη Πρωθυπουργού Κώστα Μητσοτάκη, προτείνω ως ελάχιστο φόρο τιμής στην μνήμη του την ονοματοδοσία του πάρκου στην είσοδο της πόλης σε "Πάρκο Κωνσταντίνου Μητσοτάκη"
Μαυροδημητράκης Σπυρίδων
Δημοτικός σύμβουλος
Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΕΝΣΤΑΣΗ Η ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ...
Την αφαίρεση… 57 βαθμών από τον Α.Ο. Χανιά και την τιμωρία του με το ποσό έως αυτό των 50.000 ευρώ ζητά η ΠΑΕ Καλλιθέα με παρέμβαση που πραγματοποιεί στο Πρωτοβάθμιο Μονομελές Δικαιοδοτικό Οργανο της Φούτμπολ Λιγκ.
«Σε περίπτωση τιμωρίας της Π.Α.Ε. Α.Ο. ΧΑΝΙΑ και της αφαίρεσης των προβλεπόμενων κατ’ αρ. 78§4 ν.2725/1999 βαθμών, η ομάδα των Χανίων θα υποχωρήσει στους -19, άλλως στους 11 βαθμούς και θα καταλάβει, είτε την τελευταία, είτε την 16η θέση του βαθμολογικού πίνακα, με άμεση συνέπεια η ομάδα μας να ανέλθει στην 14η θέση της βαθμολογίας και να αποφύγει τον υποβιβασμό», σημειώνει μεταξύ άλλων η Καλλιθέα, όπως επίσης, παρακάτω αναφέρεται ότι, «επειδή, όπως προκύπτει από τα παραπάνω, έχουμε πρόδηλο έννομο συμφέρον από την έκβαση της συγκεκριμένης υπόθεσης και την επιβολή στην Π.Α.Ε. Α.Ο. ΧΑΝΙΑ των προβλεπόμενων από την κείμενη νομοθεσία ποινών στο σύνολό τους».
Σημειώνεται ότι η υπόθεση για την εγγυητική της ΠΑΕ Α.Ο. Χανιά και της κατάπτωσης του πιστοποιητικού συμμετοχής από την ΕΕΑ συζητείται σήμερα, εξ ου και η σχετική παρέμβαση από την ΠΑΕ Καλλιθέα.
Δείτε εδώ την επιστολή της Καλλιθέας
Σημειώνεται ότι η υπόθεση για την εγγυητική της ΠΑΕ Α.Ο. Χανιά και της κατάπτωσης του πιστοποιητικού συμμετοχής από την ΕΕΑ συζητείται σήμερα, εξ ου και η σχετική παρέμβαση από την ΠΑΕ Καλλιθέα.
Δείτε εδώ την επιστολή της Καλλιθέας
ΔΥΟ ΠΑΛΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΔΗΜΑΡΧΕ (ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ)
Αντικύθηρα ή Τσιριγότο, ένα νησί μικρής μεν έκτασης, αλλά μεγάλης στρατηγικής σημασίας τουλάχιστον για τη ναυσιπλοΐα, καθώς βρίσκεται στο πέρασμα ανάμεσα στα Κύθηρα και την Κρήτη, που... αργοπεθαίνει, αφού οι κάτοικοί του ολοένα και λιγοστεύουν.
Με τον κίνδυνο ερήμωσης των Αντικυθήρων να είναι κάτι περισσότερο από ορατός, όπως παραδέχθηκε μιλώντας στο CNN Greece ο Δήμαρχος Κυθήρων Στράτος Χαρχαλάκης, οι τοπικές Αρχές έχουν αναλάβει πρωτοβουλίες για τον ήπιο εποικισμό του νησιού, προκειμένου να αποσοβηθεί αυτός ο κίνδυνος.
Στα Αντικύθηρα, που κάποτε είχαν 800, ως και 1.000 κατοίκους, πλέον έχουν απομείνει μόλις 20 άνθρωποι, που επιβιώνουν σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, όχι μόνο τον χειμώνα, αλλά και το καλοκαίρι. Είναι ένα νησί κάπως απομονωμένο καθώς τα πιο κοντινά νησιά του, τα Κύθηρα και η Κρήτη, βρίσκονται δύο ώρες μακριά με το πλοίο, ενώ συχνά το χειμώνα οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν στο πλοίο της γραμμής να προσεγγίσει στο λιμάνι του νησιού, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να μένουν για αρκετές μέρες χωρίς προμήθειες, τρόφιμα και φάρμακα.
Το νησί έκτασης μόλις 20 τετραγωνικών χιλιομέτρων βρίσκεται ανάμεσα σε Κύθηρα και Κρήτη
Με τον κίνδυνο ερήμωσης των Αντικυθήρων να είναι κάτι περισσότερο από ορατός, όπως παραδέχθηκε μιλώντας στο CNN Greece ο Δήμαρχος Κυθήρων Στράτος Χαρχαλάκης, οι τοπικές Αρχές έχουν αναλάβει πρωτοβουλίες για τον ήπιο εποικισμό του νησιού, προκειμένου να αποσοβηθεί αυτός ο κίνδυνος.
Στα Αντικύθηρα, που κάποτε είχαν 800, ως και 1.000 κατοίκους, πλέον έχουν απομείνει μόλις 20 άνθρωποι, που επιβιώνουν σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, όχι μόνο τον χειμώνα, αλλά και το καλοκαίρι. Είναι ένα νησί κάπως απομονωμένο καθώς τα πιο κοντινά νησιά του, τα Κύθηρα και η Κρήτη, βρίσκονται δύο ώρες μακριά με το πλοίο, ενώ συχνά το χειμώνα οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες δεν επιτρέπουν στο πλοίο της γραμμής να προσεγγίσει στο λιμάνι του νησιού, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να μένουν για αρκετές μέρες χωρίς προμήθειες, τρόφιμα και φάρμακα.
Το νησί έκτασης μόλις 20 τετραγωνικών χιλιομέτρων βρίσκεται ανάμεσα σε Κύθηρα και Κρήτη
ΕΝΑ ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ
Η υπέροχη ίσως και μοναδική φωτογραφία* από το ναυάγιο του Αιγιαπτυακού πλοίου που μετέφερε ρύζι και ναυάγησε στον κόλπο της Κισάμου λόγω εισροής υδάτων. Ήταν τέτοια η "μυρωδιά" του σάπιου ρυζιού τις επόμενες μέρες στην πόλη της Κισάμου που η μόνη λύση ήταν να το μεταφέρουν και να το ναυαγήσουν στα ανοικτά του κόλπου. Την επιχείρηση την είχε αναλάβει ο Ηρακλειώτης Μανώλης Βουτσαλάς ή όπως τον ξέρει όλος ο κόσμος Μπλομπλός. Το πλοίο ρυμουλκήθηκε και ξεκίνησε για το σημείο που είχαν υπολογίσει να το ναυαγήσουν, όμως στην πορεία έκοψε και σιγά -σιγά βυθίστηκε και έκατσε στην άμμο ανοικτά του Κουρφαλώνα.
Θα ήταν μια καλή ευκαιρία για τους φίλους του βυθού της Κισάμου να το βρουν και να το φωτογραφήσουν όπως είναι τώρα.
* Φώτο Χρυσούλα Ζήκου
Θα ήταν μια καλή ευκαιρία για τους φίλους του βυθού της Κισάμου να το βρουν και να το φωτογραφήσουν όπως είναι τώρα.
* Φώτο Χρυσούλα Ζήκου
ΦΤΩΧΟΙ... ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ....
Γενικώς υπάρχει μια τουριστική κίνηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, βέβαια η αγορά κινείται σε πολύ αργούς ρυθμούς κάνοντας τα μαγαζιά να αναρωτιούνται. Τι συμβαίνει;
- Παιδιά δεν συμβαίνει τίποτα απλά αν δείτε αυτήν την απόδειξη, αλλά και αν ρωτήσετε τα ξενοδοχεία τι τουρίστες έχουν θα καταλάβετε.
Η απόδειξη είναι πληρωμή μιας ντοματοσαλάτας; Μιας μπύρας; Μια πατάτες τηγανητές στα δυο; Κανείς δεν ξέρει.Το μόνο που ξέρει ο μαγαζάτορας είναι οτι η πληρωμή έγινε με κάρτα. 3Ε με κάρτα και είναι καιζαλισμένος.
Καλά κρασιά δηλαδή.
Όταν ο τουρίστας ψάχνει δίκλινο δωμάτιο με 20-25 Ε, πόσα περιμένετε να ξοδέψει σε φαγητό, σε δώρα, σε διασκέδαση; Τίποτα!
Η φετινή χρονιά όπως λένε και οι ξενοδόχοι έφεξε ως τώρα για τα σούπερ μάρκετ. Δυο ντοματούλες ένα κρεμμυδάκι λίγο λάδι και ένα αγγουράκι πληρωμένα φυσικά και αυτά με πλαστικό χρήμα. Δυστυχώς.
- Παιδιά δεν συμβαίνει τίποτα απλά αν δείτε αυτήν την απόδειξη, αλλά και αν ρωτήσετε τα ξενοδοχεία τι τουρίστες έχουν θα καταλάβετε.
Η απόδειξη είναι πληρωμή μιας ντοματοσαλάτας; Μιας μπύρας; Μια πατάτες τηγανητές στα δυο; Κανείς δεν ξέρει.Το μόνο που ξέρει ο μαγαζάτορας είναι οτι η πληρωμή έγινε με κάρτα. 3Ε με κάρτα και είναι καιζαλισμένος.
Καλά κρασιά δηλαδή.
Όταν ο τουρίστας ψάχνει δίκλινο δωμάτιο με 20-25 Ε, πόσα περιμένετε να ξοδέψει σε φαγητό, σε δώρα, σε διασκέδαση; Τίποτα!
Η φετινή χρονιά όπως λένε και οι ξενοδόχοι έφεξε ως τώρα για τα σούπερ μάρκετ. Δυο ντοματούλες ένα κρεμμυδάκι λίγο λάδι και ένα αγγουράκι πληρωμένα φυσικά και αυτά με πλαστικό χρήμα. Δυστυχώς.
ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΚΕΡΑΣΙΑ.....
ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΙΑΣ ΚΑΣΤΕΛΙΑΝΗΣ
Mιας και γίνεται τόσος λόγος για τα ας πούμε πεζοδρόμια της πόλης και το πως πρέπει όλοι και όλοι να τα καθαρίζομε απο τα ξερόχορτα, έξω απο τα σπίτια μας απόξω απο τις καφετέριες μας, τα μαγαζιά μας, με πρώτο φυσικά μπροστάρη τον δήμο, ήθελα να περάσετε απο το πεζοδρόμιο που είναι απέναντι και προς ανατολάς του ρωμαϊκού τάφου, επισκέψιμου και υποτίθεται μνημείου.Δε νομίζω να τα καταφέρετε αλλά είναι και λίγο ντροπή έτσι που είναι.
Κάτι πήγε να γίνει στο πολυσυζητημένο δρόμο προς το γήπεδο με το ένα πεζοδρόμιο και τα πολλά φώτα.... Ξάφνου το πεζοδρόμιο σταματά και πέφτεις σε ξερόχορτα, βάτους και λακκούβες.. και πρέπει να βρεθείς στη μέση του δρόμου. Αντε να έρχεται αυτοκίνητο, να έχεις και καρότσι με μωρό (αλλά απ΄ότι βλέπω και διαβάζω εδώ δεν είναι η πόλη μας για καροτσάκια). Αντί για το πασαλείφετε με ασβέστη βρε παιδιά, βάλτε έναν άνθρωπο να καθαρίσει να πλατύνει ο τόπος, σε όλο το μήκος του δρόμου δεξιά αριστερά, ούτε πλάκες ζητούμε, ούτε ασφαλτόστρωση. Και τέλος ας μπουν οι κάδοι κάπου απέναντι στους βάτους... κοινή λογική χρειάζεται και νοικοκυροσύνη..
Κάτι πήγε να γίνει στο πολυσυζητημένο δρόμο προς το γήπεδο με το ένα πεζοδρόμιο και τα πολλά φώτα.... Ξάφνου το πεζοδρόμιο σταματά και πέφτεις σε ξερόχορτα, βάτους και λακκούβες.. και πρέπει να βρεθείς στη μέση του δρόμου. Αντε να έρχεται αυτοκίνητο, να έχεις και καρότσι με μωρό (αλλά απ΄ότι βλέπω και διαβάζω εδώ δεν είναι η πόλη μας για καροτσάκια). Αντί για το πασαλείφετε με ασβέστη βρε παιδιά, βάλτε έναν άνθρωπο να καθαρίσει να πλατύνει ο τόπος, σε όλο το μήκος του δρόμου δεξιά αριστερά, ούτε πλάκες ζητούμε, ούτε ασφαλτόστρωση. Και τέλος ας μπουν οι κάδοι κάπου απέναντι στους βάτους... κοινή λογική χρειάζεται και νοικοκυροσύνη..
ΜΑΡΑΚΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Στο νέο διοικητικό συμβούλιο της ΑΝΕΚ εκλέχθηκε για άλλη μια φορά ο Κισαμίτης Μαρακάκης Μιχάλης, μάλιστα με ένα μεγάλο ποσοστό. Ο Μιχάλης γεννήθηκε στο Καστέλι και αποφοίτησε από το Εξατάξιο Γυμνάσιο της πόλης ήταν δε απο τους καλούς αθλητές της πόλης και καλός ποδοσφαιριστής στον Κισαμικό (πρώτος αριστερα καθιστός). Το 1974 προσελήφθη, μετά από Δημόσιο Διαγωνισμό, στην Εθνική Τράπεζα Ελλάδος, στην οποία δραστηριοποιήθηκε σε διάφορους τομείς ευθύνης επί 25 έτη. Το 1991 ίδρυσε την ανώνυμη εταιρεία επενδύσεων χαρτοφυλακίου «ΔΙΑΣ» και μέχρι το 1996 υπήρξε Αντιπρόεδρος της εταιρείας.
Επιπλέον, από το 1997 μέχρι το 2004 διετέλεσε Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής της Συνεταιριστικής τράπεζας Χανίων, ενώ από το 2004 μέχρι σήμερα ανέλαβε τη θέση του Προέδρου Δ.Σ. και από το 2004 έως το 2012 του Γενικού Διευθυντή στην εν λόγω τράπεζα.
Παράλληλα διατελεί Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Τράπεζας.
Επιπλέον, από το 1997 μέχρι το 2004 διετέλεσε Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής της Συνεταιριστικής τράπεζας Χανίων, ενώ από το 2004 μέχρι σήμερα ανέλαβε τη θέση του Προέδρου Δ.Σ. και από το 2004 έως το 2012 του Γενικού Διευθυντή στην εν λόγω τράπεζα.
Παράλληλα διατελεί Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Τράπεζας.
Η ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Στένεψαν τον δρόμο ή καλύτερα φάρδυναν τα κρασπεδόρειθρα ένα μέτρο και τι μ΄ αυτό, πάλι το ίδιο χάλι. Δεν υπάρχουν χώροι στάθμευσης στην πόλη οπότε πάλι παράλληλα με τα κρασπεδόρειθρα (γουστάρω λέξη) παρκάρουν. Δεν υπάρχει λύση εκτός κι αν κάνουμε το δρόμο 1.10 (ένα δέκα). Για πάμε άλλο ένα στένεμα.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ
Βέβαια ας μην γελάμε, γιατί βράδυ και με χαμηλό φωτισμό όλο και κάποιο κάρτερ θα σπάσει σε κάποιο αυτοκίνητο ή αν είναι μηχανάκι ο Θεός βοηθός.
Τετάρτη 31 Μαΐου 2017
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΥΛΩΝΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑ ΒΟΑΚ
Διάβασα τις δηλώσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΚ κ. Καζάση -αξιόλογου και ικανού στελέχους κατά την γνώμη μου- σχετικά με την σχεδιαζόμενη αναβάθμιση του ΒΟΑΚ στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, που ουσιαστικά σημαίνει αυτοκινητόδρομος από Βαμβακόπουλο έως Χερσόνησο με βάση τα τμήματα που έχουν κατασκευαστεί ή κατασκευάζονται. Για την εξαίρεση σε αυτή τη φάση του τμήματος Κίσσαμος – Χανιά αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «… είναι κομμάτι που έχει χρηματοδοτηθεί από υφιστάμενο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης… για το Υπουργείο θεωρείται υλοποιημένος δρόμος … ο οποίος, όμως, δεν μας καλύπτει από πλευράς αναγκών. Άρα, τα πράγματα περιπλέκονται». Έτσι, σε πρώτη φάση μιλάμε για το κομμάτι Χανιά – Ηράκλειο και για την Κίσαμο πάμε για επόμενη φάση… Είναι γνωστό ότι η Κίσαμος δεν ήταν εδώ και καιρό στον σχεδιασμό και αυτό δεν οφείλεται στους τεχνικούς λόγους που ανέφερε ο κ. Καζάσης.
Ας θυμηθούμε όμως μερικά γεγονότα για ζήτημα. Πριν 2,5 χρόνια, τον Νοέμβριο του 2014 όταν μόλις είχε αναλάβει δήμαρχος ο κ. Σταθάκης, είχε υποπέσει σε ένα στρατηγικό λάθος όσο αφορά την σχεδιαζόμενη αναβάθμιση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης. Συγκεκριμένα, είχε τότε συμφωνήσει στα πλαίσια της επίσκεψης του τότε Υπουργού Υποδομών κ. Χρυσοχοίδη να κατασκευαστεί ΒΟΑΚ δύο επιπέδων δηλαδή δυτικά των Χανίων να μην γίνει «αυτοκινητόδρομος» αλλά απλά δρόμος «ταχείας κυκλοφορίας» (δελτίο τύπου δήμου 7/11/2014) χαρακτηρισμός που υπάρχει και τώρα επίσημα για τον σημερινό δρόμο .
Με δημόσια επιστολή (στις 25/11/2014), η παράταξή μας του είχε επισημάνει το λάθος, τους κινδύνους και την απομόνωση του δήμου, καθώς υπαναχωρούσαμε από κοινές θέσεις που είχαμε την προηγούμενη 4ετία ως δήμος, μαζί με Αντιπεριφέρεια, ΤΕΕ και δήμο Πλατανιά για κατασκευή -έως την Κίσαμο- νέου δρόμου επιπέδου αυτοκινητόδρομου με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα και πλήρες δίκτυο παράλληλων δρόμων (κοινό έγγραφο των δύο δήμων δημοσιευμένο στις 21/10/2013). Η υπαναχώρηση του δήμου Κισάμου από αυτή την κοινή διεκδίκηση, οδήγησε λογικά τον δήμαρχο Πλατανιά να αποστείλει επιστολή (20/11/2014) που να ζητά την επέκταση του κλειστού αυτοκινητοδρόμου έως το Κολυμπάρι, κάτι μάλιστα που όπως ανέφερε εξυπηρετεί και την Κίσαμο. Ο κ. Σταθάκης τότε δεν απάντησε στην επιστολή μας, προφανώς κατάλαβε το λάθος του και προσπάθησε να το διορθώσει μέσω των προτάσεων του δήμου για την αναθεώρηση του χωροταξικού Κρήτης, όπου ζητούσε πάλι οδό ταχείας κυκλοφορίας αλλά με διπλή λωρίδα κυκλοφορίας κ.τ.λ. Τώρα γιατί δεν έλεγε αυτοκινητόδρομο με τις ξεκάθαρες προδιαγραφές, αυτό προφανώς το έκανε για να μην φανεί ανακόλουθος στις προηγούμενες δηλώσεις του, αλλά μικρή σημασία έχει.
Όμως τότε το Περιφερειακό συμβούλιο (απόφαση 75/10-11-2015), δεν υιοθέτησε τις θέσεις ΤΕΕ και Αντιπεριφέρειας και τις «ασαφείς» του δήμου Κισάμου και αποφάσισε να προτείνει στο χωροταξικό Κρήτης την «ολοκλήρωση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) από Καστέλι Κισάμου έως Σητεία (με την παράκαμψή της προς Πετρά), με την κατάλληλη διατομή ανά οδικό τμήμα, δηλαδή τετράιχνη διατομή με μεσαία διαχωριστική νησίδα, εκτός των ορεινών και των καταληκτικών τμημάτων που διατηρούνται με δίιχνη διατομή «με βελτιωμένη χάραξη» και ΛΕΑ». Προφανώς η Κίσαμος ανήκει στα καταληκτικά τμήματα, οπότε ο δρόμος που προτείνεται για τις επόμενες δεκαετίες είναι ο ίδιος με μικρές βελτιώσεις.
Ο δήμαρχος Κισσάμου, εκτός από απών από εκείνη την συνεδρίαση, ούτε που μπήκε στον κόπο να ψελλίσει έστω κάποια μικρή διαμαρτυρία για την προφανή υποβάθμιση της περιοχής μας. Και αφού κανείς δεν διαμαρτύρεται από το δυτικό άκρο της Κρήτης, προχωρά ο σχεδιασμός για την χρηματοδότηση από την ΕΤΕΠ του νέου ΒΟΑΚ στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο και για τα υπόλοιπα τμήματα, πρώτα θα εκπονηθεί μια στρατηγική μελέτη, μετά θα ψάχνουμε τα χρήματα και έχει ο θεός…
Να ξεκαθαρίσω ότι συμφωνώ απόλυτα και στηρίζω την συγκεκριμένη διαδικασία εξασφάλισης χρηματοδότησης που πρώτος προώθησε ο κ. Αρναουτάκης. Γνωρίζοντας όμως ότι μέχρι την Χερσόνησο θα υπάρχει νέος δρόμος με διπλή λωρίδα ανά κατεύθυνση, θεωρώ αυτονόητο ότι το τμήμα Χανιά – Καστέλι με την τρομερή τουριστική ανάπτυξη και επισκεψιμότητα (1,5 εκ. επισκέπτες στις παραλίες της Κισάμου και δεκάδες χιλιάδες κλίνες στα ξενοδοχεία του κόλπου Χανίων) αλλά και τις μεγάλες μελλοντικές προοπτικές, δεν μπορεί να μείνει εκτός από την σχεδιαζόμενη αναβάθμιση του δρόμου. Στους σχεδιασμούς αυτούς τοποθετήθηκαν -μετά από πρόσφατη συνάντησή (10/3/2017)- τους δημόσια και ξεκάθαρα ο κ. Βουλγαράκης και το Τεχνικό Επιμελητήριο. Μάλιστα το ΤΕΕ ΤΔΚ έβγαλε και σχετική ανακοίνωση (20/3/2017) όπου αναφέρει ότι «… κάθε σχεδιασμός θα πρέπει να αφορά στην κατασκευή αυτοκινητόδρομου (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ, με ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα, και πλήρες δίκτυο παράλληλων δρόμων) από τα όρια του Νομού Ρεθύμνου έως την Κίσαμο».
Ο δήμαρχος πάλι απών, οι άλλοι ασχολούνται με το μέλλον της περιοχής του και υποστηρίζουν την Κίσαμο, αυτός ούτε καν μια μικρή δήλωση για τα μάτια του κόσμου. Σιγή ασυρμάτου λοιπόν στην Κίσαμο σε ένα ακόμα μεγάλο θέμα, αδιαφορία ή αδυναμία διαχείρισης τόσο σοβαρών ζητημάτων. Και ας κρίνεται το μέλλον του τόπου μας.
Εγώ αυτό που μπορώ να κάνω, εκ του θεσμικού μου ρόλου ως επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του δήμου, είναι να ζητήσω από τον Περιφερειάρχη και τον ΟΑΚ να επανεξετάσουν το ζήτημα, να δημιουργήσουν τάχιστα το πλαίσιο για την αναβάθμιση και του τμήματος του ΒΟΑΚ έως την Κίσαμο και να μην αφήσουν στις επόμενες δεκαετίες μια τόσο αναπτυσσόμενη περιοχή με ένα τόσο χαμηλού επιπέδου εθνικό οδικό δίκτυο. Επίσης πρέπει άμεσα να προχωρήσει η «παγωμένη» μελέτη της Παράκαμψης Κισάμου (δίιχνης διατομής που όμως επαρκεί, εφόσον στην είσοδο της πόλης κατανέμεται ο κυκλοφοριακός φόρτος και σε πόλη και σε κάθετο προς Ελαφονήσι) και προφανώς να επεκταθεί προς το λιμάνι Καβονησίου.
Οφείλω βέβαια να πω πως, επειδή εγώ προσωπικά έχω δει -και ως δήμαρχος- στην πράξη το ενδιαφέρον του Περιφερειάρχη για την Κίσαμο, μπορώ βάσιμα να αισιοδοξώ ότι και ο ίδιος αντιλαμβάνεται την ανάγκη και ήδη εργάζεται για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ σε αυτοκινητόδρομο από τα Χανιά έως την Κίσαμο στο ορατό και κοντινό μέλλον.
Μυλωνάκης Γεώργιος
πρώην δήμαρχος Κισάμου
επικεφαλής μείζονος αντιπολίτευσης
Ας θυμηθούμε όμως μερικά γεγονότα για ζήτημα. Πριν 2,5 χρόνια, τον Νοέμβριο του 2014 όταν μόλις είχε αναλάβει δήμαρχος ο κ. Σταθάκης, είχε υποπέσει σε ένα στρατηγικό λάθος όσο αφορά την σχεδιαζόμενη αναβάθμιση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης. Συγκεκριμένα, είχε τότε συμφωνήσει στα πλαίσια της επίσκεψης του τότε Υπουργού Υποδομών κ. Χρυσοχοίδη να κατασκευαστεί ΒΟΑΚ δύο επιπέδων δηλαδή δυτικά των Χανίων να μην γίνει «αυτοκινητόδρομος» αλλά απλά δρόμος «ταχείας κυκλοφορίας» (δελτίο τύπου δήμου 7/11/2014) χαρακτηρισμός που υπάρχει και τώρα επίσημα για τον σημερινό δρόμο .
Με δημόσια επιστολή (στις 25/11/2014), η παράταξή μας του είχε επισημάνει το λάθος, τους κινδύνους και την απομόνωση του δήμου, καθώς υπαναχωρούσαμε από κοινές θέσεις που είχαμε την προηγούμενη 4ετία ως δήμος, μαζί με Αντιπεριφέρεια, ΤΕΕ και δήμο Πλατανιά για κατασκευή -έως την Κίσαμο- νέου δρόμου επιπέδου αυτοκινητόδρομου με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα και πλήρες δίκτυο παράλληλων δρόμων (κοινό έγγραφο των δύο δήμων δημοσιευμένο στις 21/10/2013). Η υπαναχώρηση του δήμου Κισάμου από αυτή την κοινή διεκδίκηση, οδήγησε λογικά τον δήμαρχο Πλατανιά να αποστείλει επιστολή (20/11/2014) που να ζητά την επέκταση του κλειστού αυτοκινητοδρόμου έως το Κολυμπάρι, κάτι μάλιστα που όπως ανέφερε εξυπηρετεί και την Κίσαμο. Ο κ. Σταθάκης τότε δεν απάντησε στην επιστολή μας, προφανώς κατάλαβε το λάθος του και προσπάθησε να το διορθώσει μέσω των προτάσεων του δήμου για την αναθεώρηση του χωροταξικού Κρήτης, όπου ζητούσε πάλι οδό ταχείας κυκλοφορίας αλλά με διπλή λωρίδα κυκλοφορίας κ.τ.λ. Τώρα γιατί δεν έλεγε αυτοκινητόδρομο με τις ξεκάθαρες προδιαγραφές, αυτό προφανώς το έκανε για να μην φανεί ανακόλουθος στις προηγούμενες δηλώσεις του, αλλά μικρή σημασία έχει.
Όμως τότε το Περιφερειακό συμβούλιο (απόφαση 75/10-11-2015), δεν υιοθέτησε τις θέσεις ΤΕΕ και Αντιπεριφέρειας και τις «ασαφείς» του δήμου Κισάμου και αποφάσισε να προτείνει στο χωροταξικό Κρήτης την «ολοκλήρωση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) από Καστέλι Κισάμου έως Σητεία (με την παράκαμψή της προς Πετρά), με την κατάλληλη διατομή ανά οδικό τμήμα, δηλαδή τετράιχνη διατομή με μεσαία διαχωριστική νησίδα, εκτός των ορεινών και των καταληκτικών τμημάτων που διατηρούνται με δίιχνη διατομή «με βελτιωμένη χάραξη» και ΛΕΑ». Προφανώς η Κίσαμος ανήκει στα καταληκτικά τμήματα, οπότε ο δρόμος που προτείνεται για τις επόμενες δεκαετίες είναι ο ίδιος με μικρές βελτιώσεις.
Ο δήμαρχος Κισσάμου, εκτός από απών από εκείνη την συνεδρίαση, ούτε που μπήκε στον κόπο να ψελλίσει έστω κάποια μικρή διαμαρτυρία για την προφανή υποβάθμιση της περιοχής μας. Και αφού κανείς δεν διαμαρτύρεται από το δυτικό άκρο της Κρήτης, προχωρά ο σχεδιασμός για την χρηματοδότηση από την ΕΤΕΠ του νέου ΒΟΑΚ στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο και για τα υπόλοιπα τμήματα, πρώτα θα εκπονηθεί μια στρατηγική μελέτη, μετά θα ψάχνουμε τα χρήματα και έχει ο θεός…
Να ξεκαθαρίσω ότι συμφωνώ απόλυτα και στηρίζω την συγκεκριμένη διαδικασία εξασφάλισης χρηματοδότησης που πρώτος προώθησε ο κ. Αρναουτάκης. Γνωρίζοντας όμως ότι μέχρι την Χερσόνησο θα υπάρχει νέος δρόμος με διπλή λωρίδα ανά κατεύθυνση, θεωρώ αυτονόητο ότι το τμήμα Χανιά – Καστέλι με την τρομερή τουριστική ανάπτυξη και επισκεψιμότητα (1,5 εκ. επισκέπτες στις παραλίες της Κισάμου και δεκάδες χιλιάδες κλίνες στα ξενοδοχεία του κόλπου Χανίων) αλλά και τις μεγάλες μελλοντικές προοπτικές, δεν μπορεί να μείνει εκτός από την σχεδιαζόμενη αναβάθμιση του δρόμου. Στους σχεδιασμούς αυτούς τοποθετήθηκαν -μετά από πρόσφατη συνάντησή (10/3/2017)- τους δημόσια και ξεκάθαρα ο κ. Βουλγαράκης και το Τεχνικό Επιμελητήριο. Μάλιστα το ΤΕΕ ΤΔΚ έβγαλε και σχετική ανακοίνωση (20/3/2017) όπου αναφέρει ότι «… κάθε σχεδιασμός θα πρέπει να αφορά στην κατασκευή αυτοκινητόδρομου (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ, με ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα, και πλήρες δίκτυο παράλληλων δρόμων) από τα όρια του Νομού Ρεθύμνου έως την Κίσαμο».
Ο δήμαρχος πάλι απών, οι άλλοι ασχολούνται με το μέλλον της περιοχής του και υποστηρίζουν την Κίσαμο, αυτός ούτε καν μια μικρή δήλωση για τα μάτια του κόσμου. Σιγή ασυρμάτου λοιπόν στην Κίσαμο σε ένα ακόμα μεγάλο θέμα, αδιαφορία ή αδυναμία διαχείρισης τόσο σοβαρών ζητημάτων. Και ας κρίνεται το μέλλον του τόπου μας.
Εγώ αυτό που μπορώ να κάνω, εκ του θεσμικού μου ρόλου ως επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του δήμου, είναι να ζητήσω από τον Περιφερειάρχη και τον ΟΑΚ να επανεξετάσουν το ζήτημα, να δημιουργήσουν τάχιστα το πλαίσιο για την αναβάθμιση και του τμήματος του ΒΟΑΚ έως την Κίσαμο και να μην αφήσουν στις επόμενες δεκαετίες μια τόσο αναπτυσσόμενη περιοχή με ένα τόσο χαμηλού επιπέδου εθνικό οδικό δίκτυο. Επίσης πρέπει άμεσα να προχωρήσει η «παγωμένη» μελέτη της Παράκαμψης Κισάμου (δίιχνης διατομής που όμως επαρκεί, εφόσον στην είσοδο της πόλης κατανέμεται ο κυκλοφοριακός φόρτος και σε πόλη και σε κάθετο προς Ελαφονήσι) και προφανώς να επεκταθεί προς το λιμάνι Καβονησίου.
Οφείλω βέβαια να πω πως, επειδή εγώ προσωπικά έχω δει -και ως δήμαρχος- στην πράξη το ενδιαφέρον του Περιφερειάρχη για την Κίσαμο, μπορώ βάσιμα να αισιοδοξώ ότι και ο ίδιος αντιλαμβάνεται την ανάγκη και ήδη εργάζεται για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ σε αυτοκινητόδρομο από τα Χανιά έως την Κίσαμο στο ορατό και κοντινό μέλλον.
Μυλωνάκης Γεώργιος
πρώην δήμαρχος Κισάμου
επικεφαλής μείζονος αντιπολίτευσης
ΝΕΑ ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ.....
Μετά τις γλάστρες, τους κώνους, τα τελάρα, τις παλέτες, έχουμε και τις αυτοσχέδιες ταμπέλες που απαγορεύουν το παρκάρισμα σχεδόν σε όλους τους δρόμους της πόλης. Δεν μας φτάνει που δεν έχουμε αφήσει πεζοδρόμιο για πεζοδρόμιο, τώρα βάζουμε μια αυτοσχέδια ταμπέλα και έχουμε και το δρόμο δικό μας. Όμως ο νόμος το λέει καθαρά......
Για να απαγορεύσει κάποιος το παρκάρισμα, πρέπει να έχει ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ, αγορασμένη από συγκεκριμένους κατασκευαστές, οι οποίοι σου την πουλάνε μόνο αν τους επιδείξεις τη σχετική άδεια. Η πινακίδα (η επίσημη της τροχαίας) ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΠΑΝΩ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ και φυσικά είναι δηλωμένη στην πολεοδομία.
Ανάλογα με το τι ζητάς, πας στο δήμο τα ανάλογα χαρτιά (κατόψεις πυλωτής, συμβόλαια αγοράς αν είναι κλειστή θέση κλπ). Ο δήμος ελέγχει τα χαρτιά, αν δικαιούσαι ή όχι, έρχεται και επί τόπου για αυτοψία, και ανάλογα εκδίδει ή όχι την άδεια. Αν πάρεις την άδεια, πας και αγοράζεις και μια ταμπέλα (επίσημη της τροχαίας) που ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ, την κοτσάρεις, και όποιος παρκάρει μπροστά σου καλείς την τροχαία, έρχονται, τον γράφουνε, του σηκώνει το αμάξι ο γερανός κλπ.
Τώρα το απαγορεύεται η στάθμευση σε χώρο επαγγελματικό είναι σωστό, αν όμως δεν υπάρχει μαγαζί (υπάρχει και αυτή η περίπτωση στην Κίσαμο), τότε μάλλον χρειάζεται ψυχολόγος να το λύσει το πρόβλημα αυτό. Γενικά πρέπει να καταλάβουμε οτι οι θέσεις παρκαρίσματος δεν είναι κανενός, ούτε καν του ιδιοκτήτη του ακινήτου, απλά ο ιδιοκτήτης έχει κάποια ελαφρυντικά.
Η Κίσαμος δίχως χώρους στάθμευσης και με τον καθένα να βάζει ένα εμπόδιο μπροστά απο το μαγαζί του έχει καταντήσει ...δακτυλοδεικτούμενη και να μην παραξενεύεστε αν αυτά τα βλέπετε τα ίντερνετ και στα ΜΜΕ.
Να μην ξεχάσω να πω οτι είμαστε και η μόνη πόλη που δεν έχει εντός αυτής χώρο στάθμευσης αναπήρων.
Για να απαγορεύσει κάποιος το παρκάρισμα, πρέπει να έχει ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ, αγορασμένη από συγκεκριμένους κατασκευαστές, οι οποίοι σου την πουλάνε μόνο αν τους επιδείξεις τη σχετική άδεια. Η πινακίδα (η επίσημη της τροχαίας) ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΠΑΝΩ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ και φυσικά είναι δηλωμένη στην πολεοδομία.
Ανάλογα με το τι ζητάς, πας στο δήμο τα ανάλογα χαρτιά (κατόψεις πυλωτής, συμβόλαια αγοράς αν είναι κλειστή θέση κλπ). Ο δήμος ελέγχει τα χαρτιά, αν δικαιούσαι ή όχι, έρχεται και επί τόπου για αυτοψία, και ανάλογα εκδίδει ή όχι την άδεια. Αν πάρεις την άδεια, πας και αγοράζεις και μια ταμπέλα (επίσημη της τροχαίας) που ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ, την κοτσάρεις, και όποιος παρκάρει μπροστά σου καλείς την τροχαία, έρχονται, τον γράφουνε, του σηκώνει το αμάξι ο γερανός κλπ.
Τώρα το απαγορεύεται η στάθμευση σε χώρο επαγγελματικό είναι σωστό, αν όμως δεν υπάρχει μαγαζί (υπάρχει και αυτή η περίπτωση στην Κίσαμο), τότε μάλλον χρειάζεται ψυχολόγος να το λύσει το πρόβλημα αυτό. Γενικά πρέπει να καταλάβουμε οτι οι θέσεις παρκαρίσματος δεν είναι κανενός, ούτε καν του ιδιοκτήτη του ακινήτου, απλά ο ιδιοκτήτης έχει κάποια ελαφρυντικά.
Η Κίσαμος δίχως χώρους στάθμευσης και με τον καθένα να βάζει ένα εμπόδιο μπροστά απο το μαγαζί του έχει καταντήσει ...δακτυλοδεικτούμενη και να μην παραξενεύεστε αν αυτά τα βλέπετε τα ίντερνετ και στα ΜΜΕ.
Να μην ξεχάσω να πω οτι είμαστε και η μόνη πόλη που δεν έχει εντός αυτής χώρο στάθμευσης αναπήρων.
Ο ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ...
Συνεχίζουμε με το θέμα που έχει δημιουργηθεί σχετικά με τον ΒΟΑΚ και το σκεφτικό των υπευθύνων να πουν οτι το κομμάτι Κολυμβάρι-Κίσαμος είναι ένας υλοποιημένος δρόμος, άρα βγαίνει έξω απο τον προγραμματισμό και θα δούμε σε δεύτερη φάση αν χρειάζεται.... κάτι.
Δείτε τώρα τα στοιχεία που έδωσαν στην δημοσιότητα σχετικά με την μεγαλύτερη κίνηση στο ΒΟΑΚ.
Το τμήμα Γουρνών-Χερσονήσου. Καθημερινά το συγκεκριμένο κομμάτι διασχίζουν 25.112 οχήματα, ενώ η εκτίμηση κυκλοφοριακού φόρτου για το 2045 ανεβάζει την κίνηση στα 28.881 οχήματα καθημερινώς.
Τη 2η μεγαλύτερη κίνηση στο ΒΟΑΚ εμφανίζει το κομμάτι από Σούδα μέχρι Βρύσες: 15.284 οχήματα κινούνται καθημερινά στο συγκεκριμένο τμήμα, ενώ το 2045 η μέση ημερήσια διέλευση θα είναι 19.402 οχήματα.
Ακολουθεί το τμήμα Αμαρίου-Εσταυρωμένου, με 12.337 οχήματα σε καθημερινή βάση (η εκτίμηση για το 2045 προβλέπει ημερήσια διέλευση 14.470 οχημάτων).
Το τμήμα Βρυσών-Πετρέ-Ατσιπόπουλου διασχίζουν καθημερινά σήμερα 10.616 οχήματα (με μέση διέλευση 15.758 οχημάτων για το 2045).
Τη μικρότερη κίνηση εμφανίζει το τμήμα Σισών-Φόδελε, με μέση ημερήσια κυκλοφορία 8.639 οχήματα.
Παρόλο που ο σταθμός στον Ταυρωνίτη κατέγραψε υψηλές διελεύσεις 11.740 οχήματα, εντούτοις δεν μέτρησαν το κομμάτι Κολυμβάρι -Κίσαμος, που έχει και τις καλύτερες παραλίες στον νομό και καλοκαιριάτικα θα είχαμε τρελά νούμερα αυτοκινήτων. Βέβαια και να το κατέγραφαν δεν θα είχαν τον πραγματικό φόρτο του δρόμου γιατί (κρατηθείτε) τις μετρήσεις τις έκαναν χειμώνα τότε που δεν υπάρχει τουριστικός κυκλοφοριακός φόρτος.
Βέβαια για να καλύψουν το λάθος...είπαν οτι "θα εκπονήσουν νέα πλήρη κυκλοφοριακή μελέτη, με μετρήσεις καλοκαιρινές, η οποία και θα ενσωματωθεί μέσα στην περίφημη μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού που θα υποδείξει το ακριβές προφίλ του έργου".
Είμαστε ένα μάτσο χάλια. Φυσικά η ομορφότερη περιοχή μας δεν χρειάζεται ούτε δρόμο, ούτε διαβάσεις, ούτε κόμβους, τα έργα είναι για τις πόλεις και μεις δεν θα γίνουμε ποτέ με τα μυαλά που έχουμε.
Δείτε τώρα τα στοιχεία που έδωσαν στην δημοσιότητα σχετικά με την μεγαλύτερη κίνηση στο ΒΟΑΚ.
Το τμήμα Γουρνών-Χερσονήσου. Καθημερινά το συγκεκριμένο κομμάτι διασχίζουν 25.112 οχήματα, ενώ η εκτίμηση κυκλοφοριακού φόρτου για το 2045 ανεβάζει την κίνηση στα 28.881 οχήματα καθημερινώς.
Τη 2η μεγαλύτερη κίνηση στο ΒΟΑΚ εμφανίζει το κομμάτι από Σούδα μέχρι Βρύσες: 15.284 οχήματα κινούνται καθημερινά στο συγκεκριμένο τμήμα, ενώ το 2045 η μέση ημερήσια διέλευση θα είναι 19.402 οχήματα.
Ακολουθεί το τμήμα Αμαρίου-Εσταυρωμένου, με 12.337 οχήματα σε καθημερινή βάση (η εκτίμηση για το 2045 προβλέπει ημερήσια διέλευση 14.470 οχημάτων).
Το τμήμα Βρυσών-Πετρέ-Ατσιπόπουλου διασχίζουν καθημερινά σήμερα 10.616 οχήματα (με μέση διέλευση 15.758 οχημάτων για το 2045).
Τη μικρότερη κίνηση εμφανίζει το τμήμα Σισών-Φόδελε, με μέση ημερήσια κυκλοφορία 8.639 οχήματα.
Παρόλο που ο σταθμός στον Ταυρωνίτη κατέγραψε υψηλές διελεύσεις 11.740 οχήματα, εντούτοις δεν μέτρησαν το κομμάτι Κολυμβάρι -Κίσαμος, που έχει και τις καλύτερες παραλίες στον νομό και καλοκαιριάτικα θα είχαμε τρελά νούμερα αυτοκινήτων. Βέβαια και να το κατέγραφαν δεν θα είχαν τον πραγματικό φόρτο του δρόμου γιατί (κρατηθείτε) τις μετρήσεις τις έκαναν χειμώνα τότε που δεν υπάρχει τουριστικός κυκλοφοριακός φόρτος.
Βέβαια για να καλύψουν το λάθος...είπαν οτι "θα εκπονήσουν νέα πλήρη κυκλοφοριακή μελέτη, με μετρήσεις καλοκαιρινές, η οποία και θα ενσωματωθεί μέσα στην περίφημη μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού που θα υποδείξει το ακριβές προφίλ του έργου".
Είμαστε ένα μάτσο χάλια. Φυσικά η ομορφότερη περιοχή μας δεν χρειάζεται ούτε δρόμο, ούτε διαβάσεις, ούτε κόμβους, τα έργα είναι για τις πόλεις και μεις δεν θα γίνουμε ποτέ με τα μυαλά που έχουμε.
ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
"Εις μνήμην Θεοδώρου Εμμ. Σταθάκη"
Ο Δήμος Κισάμου ενημερώνει ότι τα μαθήματα δωρεάν εκμάθησης, ασφαλούς κολύμβησης "Εις μνήμην Θεοδώρου Εμμ. Σταθάκη" θα ξεκινήσουν στις 26 Ιουνίου 2017 και θα διαρκέσουν μέχρι και τις 25 Αυγούστου 2017.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις στη Γραμματεία του Δήμου Κισάμου από την 1η Ιουνίου έως τις 20 Ιουνίου.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή των παιδιών στο πρόγραμμα είναι τα εξής:
1) Βεβαίωση υγείας του παιδιού από παιδίατρο που θα αναφέρει ότι το παιδί είναι υγιές και έχει λάβει πλήρη εμβολιασμό.
2) Αίτηση συμμετοχής (παρέχεται κατά την εγγραφή)
3) Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 από το Γονέα (παρέχεται κατά την εγγραφή).
4) Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
Στο πλαίσιο της έναρξης δωρεάν μαθημάτων ασφαλούς εκμάθησης κολύμβησης "Εις μνήμην Θεοδώρου Εμμ. Σταθάκη", ο Δήμος Κισάμου ενημερώνει ότι ζητά γυμναστές για να πραγματοποιήσουν τα συγκεκριμένα μαθήματα.
Οι ενδιαφερόμενοι γυμναστές καλούνται να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στο τηλέφωνο: 2822 3 40200 (Γραμματεία Δημαρχείου Κισάμου)
Ο Δήμος Κισάμου ενημερώνει ότι τα μαθήματα δωρεάν εκμάθησης, ασφαλούς κολύμβησης "Εις μνήμην Θεοδώρου Εμμ. Σταθάκη" θα ξεκινήσουν στις 26 Ιουνίου 2017 και θα διαρκέσουν μέχρι και τις 25 Αυγούστου 2017.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις στη Γραμματεία του Δήμου Κισάμου από την 1η Ιουνίου έως τις 20 Ιουνίου.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή των παιδιών στο πρόγραμμα είναι τα εξής:
1) Βεβαίωση υγείας του παιδιού από παιδίατρο που θα αναφέρει ότι το παιδί είναι υγιές και έχει λάβει πλήρη εμβολιασμό.
2) Αίτηση συμμετοχής (παρέχεται κατά την εγγραφή)
3) Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 από το Γονέα (παρέχεται κατά την εγγραφή).
4) Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
Στο πλαίσιο της έναρξης δωρεάν μαθημάτων ασφαλούς εκμάθησης κολύμβησης "Εις μνήμην Θεοδώρου Εμμ. Σταθάκη", ο Δήμος Κισάμου ενημερώνει ότι ζητά γυμναστές για να πραγματοποιήσουν τα συγκεκριμένα μαθήματα.
Οι ενδιαφερόμενοι γυμναστές καλούνται να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στο τηλέφωνο: 2822 3 40200 (Γραμματεία Δημαρχείου Κισάμου)
3οι ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΗΣΗΣ
Ο Αθλητικός Όμιλος Κισάμου σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Κρήτης και την Περιφερειακή Ενότητα Χανίων διοργανώνει στις 2 Ιουνίου 2017, ημέρα Παρασκευή και ώρα 17:00 τους 3ους Διασχολικούς Αγώνες Καλαθοσφαίρισης στο Θεοχαράκειο Γήπεδο. Στους αγώνες δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές και μαθήτριες που φοιτούν στις τάξεις των Δημοτικών του Δήμου Κισάμου. Οι ομάδες θα είναι μεικτές αποτελούμενες από έξι παίκτες. Η συμμετοχή θα είναι ελεύθερη για όλους τους μαθητές και μαθήτριες. Στους τρεις πρώτους νικητές -τριες κάθε αγωνίσματος θα δοθούν μετάλλια.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)