Προς: 1) Δήμο Κισσάμου
α) Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου
β) Εκπροσώπους Δημοτικών παρατάξεων
Κοιν.: Γραφείο Δημάρχου
Θέμα: Διάθεση Δημοτικού χώρου για την αφετηρία – τέρμα Λεωφορείων και την λειτουργία
Πρακτορείου εξυπηρέτησης επιβατών και εκδοτηρίου εισιτηρίων.
Μετά την κοινή διαπίστωση ότι οι υποδομές στο Ο.Τ. - Γ286 το οποίο έχει χαρακτηριστεί «Συγκοινωνιακό Κέντρο» δεν έχουν ολοκληρωθεί και τα υπολειπόμενα έργα υποδομής απαιτούν βάθος χρόνου και εισφορά από τον Δήμο χρημάτων που δεν έχουν προϋπολογιστεί για το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, αναζητήθηκε εναλλακτική θέση άμεσης υποστήριξης λειτουργιών «Συγκοινωνιακού Κέντρου», σε συνδυασμό με την επιχειρούμενη επικαιροποίηση και χωροθέτηση νέων στάσεων Λεωφορείων για την καλύτερη εξυπηρέτηση της τακτικής Αστικής και Υπεραστικής συγκοινωνίας του Δήμου Κισσάμου.
Η ύπαρξη Δημοτικού οικοπέδου στο Ο.Τ. - Γ 130, έκτασης περίπου δυόμιση (2,5) στρεμμάτων για το οποίο δεν έχει ενταχθεί σε κάποιο προγραμματικό σχεδιασμό για την άμεση αξιοποίηση του, οικόπεδο που έχει δυνατότητα ασφαλής κυκλοφοριακής του σύνδεσης με τις παρακείμενες διαμορφωμένες οδούς, εφαρμόζοντας τα πρότυπα σχέδια κυκλοφοριακής σύνδεσης γηπέδου που καθορίζονται από το ΠΔ 118/06 (ΦΕΚ 118/Α/06), αποτέλεσε σε πρώτη προσέγγιση κοινά αποδεκτή λύση για την άμεση ανάπτυξη χώρου αφετηρίας – τέρματος των Λεωφορείων της «ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου ΑΕ» και την λειτουργία Πρακτορείου εξυπηρέτησης επιβατών και εκδοτηρίου εισιτηρίων με την απαραίτητη υποδομή για την άνετη και ευχάριστη αναμονή και εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών.
Παρακαλούμε αφού λάβετε υπόψη σας το «κατεπείγον» του θέματος και το γεγονός ότι η υλοποίηση των παρακάτω προτάσεων δεν προκαλεί δαπάνη
σε βάρος του προϋπολογισμού του Δήμου, να διερευνήσετε:
1. Την δυνατότητα άμεσης βραχυχρόνιας μίσθωσης του συγκεκριμένου «γηπέδου», με συμβολικό μίσθωμα, αφού η «ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου ΑΕ» θα αναλάβει το κόστος άμεσης ασφαλτόστρωσης του «γηπέδου» και το κόστος έκδοσης των απαιτούμενων αδειών εγκατάστασης προσωρινών κατασκευών – κυκλοφοριακής σύνδεσης, αγοράς και εγκατάστασης όλης της απαιτούμενης υποδομής.
2. Έναρξης άμεσης διαβούλευσης για:
α) την επιλογή πώλησης του συγκεκριμένου ακινήτου στην «ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου ΑΕ», για την κατασκευή σύγχρονου σταθμού Λεωφορείων με σχεδιασμό που θα εγκρίνει η αρμόδια Δημοτική αρχή και αντισταθμιστικά οφέλη για τον Δήμο όπως ανάπτυξη μικροσυγκοινωνίας – Αστικής για την διασύνδεση του σταθμού και των περιαστικών περιοχών με το εμπορικό κέντρο της πόλης – σχολεία κ.λ.π.
ή
β) την έγκριση αποχαρακτηρισμού του ΟΤ – Γ 286 από «Συγκοινωνιακό Κέντρο» και τον χαρακτηρισμό του Δημοτικού οικοπέδου στο Ο.Τ. - Γ 130, έκτασης περίπου δυόμιση (2,5) στρεμμάτων σε «Συγκοινωνιακό Κέντρο» για την κατασκευή σύγχρονου σταθμού Λεωφορείων με σχεδιασμό που θα εγκρίνει η αρμόδια Δημοτική αρχή και αντισταθμιστικά οφέλη για τον Δήμο.
Μέχρι την οριστικοποίηση των παραπάνω και την μεταφορά των δραστηριοτήτων από το Πρακτορείο μας στην εσοχή της Ηρώων Πολυτεχνείου 75 - «Στάση ΟΤΕ» στον Μαύρο Μώλο, θα παρακαλούσαμε σε συνεργασία με το Αστυνομικό Τμήμα Κισσάμου να υλοποιηθούν οι προτεινόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που σας γνωστοποιήθηκαν με το αριθ. πρωτ. 411/22-6-12 έγγραφο μας, για την χωρίς προβλήματα διέλευσης από την στάση «Μουσείο» στην Πλατεία Τζανακάκη και την ασφαλή επιβίβαση –αποβίβαση επιβατών – αποσκευών κ.λ.π. στην εσοχή της Ηρώων Πολυτεχνείου 75 - «Στάση ΟΤΕ» που θα έχει ως συνέπεια την μείωση της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης του ρεύματος προς Χανιά στην Ηρώων Πολυτεχνείου.
Ο Πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΨΑΝΑΚΗΣ