Κισαμίτης αγιογράφος που ξεκίνησε την καλλιτεχνική του πορεία του κάνοντας σχέδια με κάρβουνο. Από νωρίς βρέθηκε στις εκκλησίες, διακονούσε σαν ιεροψάλτης και επόμενο ήταν γρήγορα να επηρεαστεί από το χώρο αυτό. Γρήγορα όλη η καλλιτεχνική του δραστηριότητα επικεντρώνεται σε εκκλησιαστικά θέματα.
Όπως λέει και ο Νίκος Γιαννακάκης που μελέτησε όλο το έργο του, "τρία ήταν τα έργα που κι αν περάσουν αιώνες θα αντιπροσωπεύουν τον Γιάννη Αννουσάκη.
Μαρία η Αιγύπτια, ο απαγχονισμός του επισκόπου Μελχισεδέκ και φυσικά ο περίφημος πίνακας του με την Μάχη της Κρήτης την Μάχη του Κάμπου. Δεν ανήκει σε καμιά σχολή και δεν ακολούθησε ποτέ κανένα ρεύμα ...απλά αγαπούσε αυτό που έκανε"
Ασχολήθηκε εκτός των άλλων και με την ντόπια Ιστορία και όπως συνήθιζε να λέει "Γράφω την ιστορία του πολιτισμού του τόπου μου", πολλά αποσπάσματα και μικρές ιστορικές αλήθειες σώζονται στον πρώτον Τουριστικό οδηγό της πόλης που τυπώθηκε επί δημαρχίας Αντώνη Σχετάκη με τίτλο "Κίσαμος" και αποσπάσματα έχουμε κατά καιρούς δημοσιεύσει.
Τεράστια η παρακαταθήκη του σε εικόνες, σε πίνακες σε σκίτσα. Χαρακτηριστικές είναι οι εικόνες του στον Ντάμιαλη που είναι ζωγραφισμένες πάνω σε μάρμαρο λόγω της μεγάλης υγρασίας που υπάρχει στο σπήλαιο.
Όπως λέει και ο Νίκος Γιαννακάκης που μελέτησε όλο το έργο του, "τρία ήταν τα έργα που κι αν περάσουν αιώνες θα αντιπροσωπεύουν τον Γιάννη Αννουσάκη.
Μαρία η Αιγύπτια, ο απαγχονισμός του επισκόπου Μελχισεδέκ και φυσικά ο περίφημος πίνακας του με την Μάχη της Κρήτης την Μάχη του Κάμπου. Δεν ανήκει σε καμιά σχολή και δεν ακολούθησε ποτέ κανένα ρεύμα ...απλά αγαπούσε αυτό που έκανε"
Ασχολήθηκε εκτός των άλλων και με την ντόπια Ιστορία και όπως συνήθιζε να λέει "Γράφω την ιστορία του πολιτισμού του τόπου μου", πολλά αποσπάσματα και μικρές ιστορικές αλήθειες σώζονται στον πρώτον Τουριστικό οδηγό της πόλης που τυπώθηκε επί δημαρχίας Αντώνη Σχετάκη με τίτλο "Κίσαμος" και αποσπάσματα έχουμε κατά καιρούς δημοσιεύσει.
Τεράστια η παρακαταθήκη του σε εικόνες, σε πίνακες σε σκίτσα. Χαρακτηριστικές είναι οι εικόνες του στον Ντάμιαλη που είναι ζωγραφισμένες πάνω σε μάρμαρο λόγω της μεγάλης υγρασίας που υπάρχει στο σπήλαιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου