Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Σάββατο 11 Μαΐου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΛΟΥΠΑΚΗ ΘΟΔΩΡΗ

Αγαπητοί συνδημότες -συνδημότισσες,
Η καθημερινή μου παρουσία στα Δημοτικά δρώμενα κατ την περίοδο  2011/2014, ως Αντιδήμαρχος Κισάμου (χωρίς καμία απουσία).
Η παρουσία μου στα δημοτικά δρώμενα, τα τελευταία 5 χρόνια ως αντιπολίτευση ( Αν και δεν ήμουν εκλεγμένος Δημοτικός σύμβουλος), μου δίνουν την δυνατότητα να είμαι ξανά υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος και να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση της τοπικής κοινωνίας.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
ΤΟΥΛΟΥΠΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ 
«ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΔΥΝΑΜΗ» ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: