Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Κυριακή 12 Μαΐου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΨΑΡΑΚΗ

 Αγαπητές Συνδημότισσες, Αγαπητοί Συνδημότες, αγαπητοί συμπολίτες του Δήμου μας,
Η επιλογή μου να εμπλακώ ενεργά στη τοπική αυτοδιοίκηση καθορίστηκε και οριστικοποιήθηκε 4 χρόνια πριν από την θερμή παρότρυνση του νυν Δημάρχου κ. Σταθάκη Θεόδωρου. Όπως γνωρίζετε αγωνίστηκα και υπηρέτησα με σθένος τον Δήμο μας από τη θέση του Ειδικού Συνεργάτη του νυν Δημάρχου για όλα αυτά τα χρόνια.
 Πιστεύω πραγματικά στην αναμόρφωση της περιοχής και δεν σταμάτησα να παρακολουθώ τα δρώμενα στην πολιτική αλλά και κοινωνική ζωή της τοπικής κοινωνίας, προσπαθώντας πάντα με την συνεισφορά μου στην δημιουργία αλλά και στην βελτίωση θεσμών και αξιών.
 Τα βασικά πιστεύω μου για πολιτικό πολιτισμό, χωρίς κραυγές και αντεγκλήσεις, για διαφάνεια, διαβούλευση και συνεργασία αποτελούν σήμερα όχι απλά άποψη και θέση για το δήμο μας, αλλά επιτακτική ανάγκη! Θέλω σε αυτή την πρώτη επικοινωνία μου μαζί σας, ξεκάθαρα να δηλώσω την υποψηφιότητά μου στο πλευρό του κ. Σταθάκη και να ευχαριστήσω όλους όσους στηρίζουν την υποψηφιότητα μου και μου αναγνωρίζουν αρχές και αξίες.
 Γιατί η ανάπτυξη της περιοχής είναι το ΟΡΑΜΑ μας. Είναι πρωτεύον ζήτημα για μας. Στόχος μας η αξιοποίηση όλων των πλεονεκτημάτων που έχει η περιοχή μας. Χρέος μας να διαφυλάξουμε και να αναδείξουμε τον ιστορικό και περιβαλλοντικό πλούτο που διαθέτουμε. Είναι απαίτηση όλων όσων ζουν και εργάζονται στο Δήμο μας. Το οφείλουμε στη νέα γενιά και στο μέλλον του τόπου.
Με εκτίμηση
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Ψαράκης Νεκτάριος
Πολιτικός Μηχανικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: