O Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (BOAK) ανήκει στα Διευρωπαϊκά Οδικά Δίκτυα, που «εισέρχονται» στην Κρήτη από το λιμάνι της Κισάμου και καταλήγουν στη Σητεία.
Το τμήμα Χανιά-Κίσαμος για τουλάχιστον 5 μήνες το χρόνο έχει πολύ μεγαλύτερη κίνηση από πολλά τμήματα του ΒΟΑΚ .
Και μπορεί οι "μελετητές" να αγνοούν (!) ότι η Δύση και η Ανατολή της Κρήτης είναι η Κίσαμος και η Σητεία και η Περιφέρεια να προσπαθεί να τα … μπαλώσει μιλώντας για 2η φάση. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ όμως ο Δήμος Κισάμου να παρακολουθεί τα γεγονότα, σαν να μην έχουν καμιά επίπτωση στην ανάπτυξη της Κισάμου.
Έξω από τα γεγονότα στο στάδιο της "μελέτης". Ακούσαμε ότι δεν συμπεριλαμβάνεται το τμήμα Χανιά-Κίσαμος γιατί το κυκλοφοριακό φορτίο είναι χαμηλό –μετρήθηκε λένε το Φεβρουάριο!
Και σήμερα, 3 μήνες μετά τις επίσημες ανακοινώσεις, δεν συζητήθηκε ούτε σαν θέμα στο δημοτικό συμβούλιο. Ούτε ένα ψήφισμα ενάντια σε αυτές τις αποφάσεις που περιθωριοποιούν τη Κίσαμο. Κρίμα για τη Κίσαμο και τους ανθρώπους της.
Μήπως είναι ώρα να αντιδράσουμε;
Χαρτζουλάκης Κώστας
Το τμήμα Χανιά-Κίσαμος για τουλάχιστον 5 μήνες το χρόνο έχει πολύ μεγαλύτερη κίνηση από πολλά τμήματα του ΒΟΑΚ .
Και μπορεί οι "μελετητές" να αγνοούν (!) ότι η Δύση και η Ανατολή της Κρήτης είναι η Κίσαμος και η Σητεία και η Περιφέρεια να προσπαθεί να τα … μπαλώσει μιλώντας για 2η φάση. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ όμως ο Δήμος Κισάμου να παρακολουθεί τα γεγονότα, σαν να μην έχουν καμιά επίπτωση στην ανάπτυξη της Κισάμου.
Έξω από τα γεγονότα στο στάδιο της "μελέτης". Ακούσαμε ότι δεν συμπεριλαμβάνεται το τμήμα Χανιά-Κίσαμος γιατί το κυκλοφοριακό φορτίο είναι χαμηλό –μετρήθηκε λένε το Φεβρουάριο!
Και σήμερα, 3 μήνες μετά τις επίσημες ανακοινώσεις, δεν συζητήθηκε ούτε σαν θέμα στο δημοτικό συμβούλιο. Ούτε ένα ψήφισμα ενάντια σε αυτές τις αποφάσεις που περιθωριοποιούν τη Κίσαμο. Κρίμα για τη Κίσαμο και τους ανθρώπους της.
Μήπως είναι ώρα να αντιδράσουμε;
Χαρτζουλάκης Κώστας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου