Μια ολιγοήμερη καθυστέρηση στην παραλαβή ανταλλακτικών από το εξωτερικό, οδηγεί αναπόφευκτα σε συνολική μετάθεση της ημερομηνίας ανάθεσης πλόων, για μετά το τέλος Σεπτέμβρη.
Πηγές του αρμόδιου Υπουργείου αναφέρουν ότι το Σ.Α.Σ. θα συγκληθεί περί τις 20 του μηνός με αντικείμενο την αύξηση των μισθωμάτων για τις γραμμές των Κυθήρων, εφόσον στις 2 έως σήμερα προκηρύξεις που έγιναν δεν υπήρξε ενδιαφέρον ανάθεσης των γραμμών με τα σημερινά μισθώματα.
Μετά το Σ.Α.Σ. το ΥΝΝΠ θα καλέσει την πλοιοκτήτρια εταιρεία του ΙΟΝΙΣ για την υπογραφή σύμβασης ανάθεσης τριών μηνών, προκειμένου μέσα στο διάστημα αυτό να προκηρυχθεί και ο νέος διαγωνισμός των γραμμών μέχρι τη λήξη της νέας δρομολογιακής περιόδου (31 Οκτωβρίου 2018).
Πάντως θεωρούμε ότι η προς τα πίσω μετάθεση της όλης διαδικασίας μάλλον βρίσκει σύμφωνους και τους πλοιοκτήτες του ΙΟΝΙΣ που ως αξιόπιστοι και φερέγγυοι επιχειρηματίες επιθυμούν να ολοκληρώσουν στο 100% όλες τις επισκευαστικές εργασίες στο πλοίο, προκειμένου αυτό να μην δέσει ξανά για συντήρηση τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2018.
ΠΗΓΗ
Πηγές του αρμόδιου Υπουργείου αναφέρουν ότι το Σ.Α.Σ. θα συγκληθεί περί τις 20 του μηνός με αντικείμενο την αύξηση των μισθωμάτων για τις γραμμές των Κυθήρων, εφόσον στις 2 έως σήμερα προκηρύξεις που έγιναν δεν υπήρξε ενδιαφέρον ανάθεσης των γραμμών με τα σημερινά μισθώματα.
Μετά το Σ.Α.Σ. το ΥΝΝΠ θα καλέσει την πλοιοκτήτρια εταιρεία του ΙΟΝΙΣ για την υπογραφή σύμβασης ανάθεσης τριών μηνών, προκειμένου μέσα στο διάστημα αυτό να προκηρυχθεί και ο νέος διαγωνισμός των γραμμών μέχρι τη λήξη της νέας δρομολογιακής περιόδου (31 Οκτωβρίου 2018).
Πάντως θεωρούμε ότι η προς τα πίσω μετάθεση της όλης διαδικασίας μάλλον βρίσκει σύμφωνους και τους πλοιοκτήτες του ΙΟΝΙΣ που ως αξιόπιστοι και φερέγγυοι επιχειρηματίες επιθυμούν να ολοκληρώσουν στο 100% όλες τις επισκευαστικές εργασίες στο πλοίο, προκειμένου αυτό να μην δέσει ξανά για συντήρηση τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2018.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου