
Δυστυχώς κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι υπάρχει ζωή και έξω από τις κάλπες.
Φυσικά παρακάτω (επόμενο θέμα) θα δείτε και την φώτο που λείπει από τον διαγωνισμό!!
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΙΣΑΜΟΥ! ΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ.

ον την Κρήτη! Μεγάλα ζητήματα που αφορούν το περιβάλλον της Κρήτης ανέδειξε με 4 νέες ερωτήσεις που κατέθεσε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Κρίτων Αρσένης που είναι και μέλος των επιτροπών Περιβάλλοντος και Υγείας, Αλιείας και Διεθνούς Ανάπτυξης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
ν πολλές φορές τα πράγματα;
α τους πείσουν να αποδεχθούν την αυτονομία.
Αν γυρίσουμε πίσω το χρόνο, αν ταξιδέψουμε απόψε στο παρελθόν της πόλης μας, κάποιους αιώνες πίσω, την εποχή της Ενετοκρατίας, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι τα Χανιά και κατά την Ενετοκρατία και την Τουρκοκρατία είχαν αρκετά ανεπτυγμένο το εμπόριο και την ναυτιλία. Όχι μόνον η εισαγωγή, αλλά και η εξαγωγή προϊόντων και διαφόρων ειδών ήταν αξιοσημείωτη. Ανάλογη με την κίνηση του εμπορίου ήταν και της ναυτιλίας, αν και διακινούνταν σχετικά λίγα πλοία λόγω της έλλειψης ευρέως και ασφαλούς λιμένος. Ήταν από τότε κοινά παραδεκτό το γεγονός πως ο ανοιχτός κόλπος των Χανίων, εκτεθειμένος στις καιρικές συνθήκες, δεν ήταν ιδιαίτερα κατάλληλος για λιμάνι. Το φυσικό λιμάνι της Σούδας μάλιστα εξυπηρετούσε αρκετά ικανοποιητικά τις σχετικές ανάγκες. Με την κατάληψη της πόλης από τους Γενουάτες, επιβεβαιώθηκε για άλλη μία φορά η ανάγκη λειτουργίας λιμανιού κι έτσι οι τοπικές αρχές υποχρεώθηκαν να ξεκινήσουν οι ενέργειες για την κατασκευή του. Επί Ενετοκρατίας, το 1302, το θέμα τέθηκε στην κυβέρνηση από τον Ρέκτορα Marino Gradenigo η οποία και δέχτηκε την πρόταση.
Όταν άρχισαν τα αιτήματα για επισκευές από τους φορείς της πόλης, κατασκευάσθηκε για πρώτη φορά το λιμάνι μεταξύ του 1320 και του 1356. Μεγάλο πρόβλημα ήταν το γεγονός ότι αυτό ήταν ακατάλληλο και ότι η ανατολική του λεκάνη υπέφερε από τις προσχώσεις, που δημιουργούσαν τα νερά της βροχής ή των υπονόμων. Τα πλοία έρχονταν και έφευγαν σε ένα λιμάνι που ήταν μικρό και σχετικά αβαθές και ευπρόσβλητο στους βόρειους και δυτικούς ανέμους. Έτσι συχνά στις εκθέσεις των αξιωματούχων αναφέρονται οι εργασίες που εκτελούνται, αλλά και η ανάγκη καθαρισμού και εκβάθυνσης της κύριας ανατολικής λεκάνης.
α να παραμένει ουσιαστικά άχρηστη σε όλη τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας.
ταμάτησε να λειτουργεί ως πυρσός ανοιχτής φλόγας. O νέος φάρος είναι όπως ήδη αναφέρθηκε, διαφορετικός από τον αρχικό και θυμίζει περισσότερο μιναρέ και ως προς την μορφή του και ως προς την εσωτερική του πέτρινη σκάλα, που οδηγεί στο μπαλκόνι με το γυάλινο πυργίσκο.
ου κεραμοσκεπής κατοικία φυλάκων, που όμως κατεδαφίστηκε πριν το 1967.Ο πύργος του Φάρου είναι κατασκευασμένος σε λίθινους πελεκημένους δόμους από λευκό ψαμμίτη. Το πάχος της λιθοδομής είναι 60 εκ. του μέτρου περίπου σε όλο το ύψος του πύργου. Στην κορυφή κάθε τμήματος του πύργου που αλλάζει η διατομή υπάρχει διάζωμα αντίστοιχης κάτοψης ενώ τα τμήματα κάτω από τα διαζώματα είναι διακοσμημένα με ανάγλυφα στοιχεία. Σε όλο το ύψος τους εσωτερικά υπάρχει κλίμακα από λιθοδομή που λειτουργεί και ως ελικοειδές στοιχείο ακαμψίας.
ύς. το οποίο και αποκαταστάθηκε αργότερα και ο φάρος επαναλειτούργησε το 1945. Το 1962 το φορτηγό πλοίο "Άφοβος" προσέκρουσε στη βορειοδυτική γωνία της βάσης του φάρου, που τμήμα της είχε ήδη καταρρεύσει, με αποτέλεσμα να αποκολληθεί το βόρειο τμήμα της τοιχοποιίας.
Λάκων τις ήνοιξε λάκκον
Κι επληρώθη ο τόπος λάκκων.
οικογένειας. Το πρώτο κτύπημα δε γινόταν ποτέ απροειδοποίητα η πλευρά που προκαλούσε κήρυσσε επίσημα τον πόλεμο, χτυπούσαν οι καμπάνες, τα δυο αντίπαλα μέρη πήγαιναν στους πύργους τους κι από κει και πέρα κάθε μέσο καταστροφής ήταν επιτρεπτό.
τον κόλπο της Κισάμου σε 40 χρόνια θα δούμε να κατασκευάζουν τους κόμβους σε Νοπήγεια - Καλουδιανά και Καστέλλι και σε 50 θα τον δενδοφυτεύσουν και θα κάνουν και την μελέτη της παράκαμψης της πόλης (Αν υπάρχει πόλη σε τόσα χρόνια !!!)
τον σύγχρονο πολίτη, ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης, Αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών και βουλευτής Χανίων της Ν.Δ., ανανεώνει και αναβαθμίζει την παρουσία του στο διαδίκτυο με έναν πολιτικό συμβολισμό και μια νέα οργάνωση στο περιεχόμενο που παρουσιάζει, αξιοποιώντας με δυναμικό τρόπο σύγχρονα και προσιτά εργαλεία επικοινωνίας και κοινωνικής διαδικτύωσης.
ως αν δεν προσεχθεί λίγα τα ..ψωμιά του!
πηλίκον» (αποτέλεσμα της διαίρεσης δύο αριθμών) από το «πηλήκιο» (στρατιωτικό κάλυμμα της κεφαλής).
ς που του συμβαίνει.
ου-προκειμένου οι χρήστες να μην μετατρέπουν τη γραμματοσειρά τους στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή από τα αγγλικά στα ελληνικά, σταδιακά διαδόθηκε και πλέον επικρατεί στις σύγχρονες μορφές επικοινωνίας, όπως είναι το Facebook, το MSN, το Skype, αλλά και τα γραπτά μηνύματα σε κινητά τηλέφωνα, e-mails κ.λπ.
δε θα γίνει εμβολιασμός…
Ένα 20αρι λεωφορείο της εποχής του 50΄σε πάρα πολύ καλή κατάσταση.
περισσότερα Κισαμίτικα λεωφορεία στην σελίδα:
κοπό του και περιέργως, πάντα τα κατάφερνε. Για την προεκλογική καμπάνια του λοιπόν, φόρεσε μια στολή σούπερμαν, αυτοχρίστηκε 'υπερπολίτης' και αμολήθηκε στους δρόμους βάζοντας ταυτόχρονα υποψηφιότητα για δήμαρχος. Έφερε πολύ γέλιο στον κόσμο αλλά επειδή όπως έλεγαν, είχε αρκετά ειλικρινή φάτσα, τον ψήφισαν.
Την καθαριότητα στην πόλη την έσπασε η Ν.Δ που γέμισε τους δρόμους με αφίσες του Κ. Καραμανλή, για την ομιλία του στο Ηράκλειο. Κακώς !Ήδη στον δρόμο για το λιμάνι οι "αντίπαλοι" τις έσκισαν και τις πέταξαν δεξιά- αριστερά. Ποιος άραγε θα τα μαζέψει;
λάει με τις ώρες και να λέει τα δικά της. Έλεος πια. Σας πήρανε χαμπάρι!!!!!"
συνέβη αργά το μεσημέρι, στα Χανιά. Το περιστατικό συνέβη στον επαρχιακό δρόμο που οδηγεί από την Μάλαξα στα Νερόκουρου. Τα δυο άτομα, ηλικίας 47 και 89 ετών, επέβαιναν σε ΙΧ αυτοκίνητο, ο οδηγός του οποίου, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, έχασε τον έλεγχο του ενώ το όχημα βρισκόταν στο ρεύμα κυκλοφορίας προς τα Χανιά. Το αυτοκίνητο έφυγε από το δρόμο και έπεσε σε γκρεμό για να σταματήσει σε βάθος 150 μέτρων. Στο σημείο έσπευσαν επί τόπου διασώστες του ΕΚΑΒ, η πυροσβεστική και η τροχαία. Μετά από μία δύσκολη επιχείρηση ανέσυραν αρχικά νεκρό τον ένα από τους δυο επιβαίνοντες ενώ ο δεύτερος, με βαρύτατα τραύματα, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ωστόσο δεν κατάφερε να κρατηθεί στην ζωή. Την προανάκριση για τις ακριβείς συνθήκες του θανατηφόρου τροχαίου έχει αναλάβει το τμήμα τροχαίας Χανίων.
τη Γιούλικα Σκαφιδά και πολλούς άλλους. Η σειρά θα προβληθεί από το Mega.
ξη μου.
ει πλέον με το να απορρίψει, να παρατηρήσει, να κοροϊδέψει, να ειρωνευτεί, να τιμωρήσει, πολύ δε περισσότερο να δείρει. Τα παιδάκια μας έγιναν πολύ του μη μου άπτου, και με το παραμικρό τρέχουν στις μαμάδες, στις γιαγιάδες τους μιξοκλαψουρίζοντας τα καημένα για να δικαιολογήσουν την κάθε αταξία τους.
θησία του προς τους καταναλωτές και προκειμένου να υποστηρίξει τα συμφέροντά τους, υπέγραψε χθες στις 24/09/09 νέα Υπουργική Απόφαση, αναιρώντας αυτήν που είχε υπογράψει τον περασμένο Μάη και παρέχοντας το δικαίωμα των εισαγωγέων να διατηρηθούν τα αυτά προϊόντα γάλακτος στα ράφια μέχρι 31/12/09 !!!!