«Κενό γράμμα» χαρακτηρίζει ο Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Χάρης Μαμουλάκης τις δεσμεύσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη για τον ΒΟΑΚ.
Όπως αναφέρει σε δήλωσή του:
«Ο ΒΟΑΚ εξελίσσεται σε ιλαροτραγωδία με υπογραφή της Κυβέρνησης ΝΔ. Κανένα έργο δεν προχωράει, κανένα εργοτάξιο δεν λειτουργεί, κενό γράμμα αποδεικνύονται οι υποσχέσεις του Κ. Μητσοτάκη. Πέντε σχεδόν χρόνια ΝΔ και μετά από τις ειρωνείες για όσα είχαν γίνει επί ΣΥΡΙΖΑ, το μόνο που έχουν πετύχει τα κυβερνητικά στελέχη είναι να εκτοξεύσουν το κόστος και να προσθέσουν διόδια.
Γιατί δεν προχωράει το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο; Γιατί εκτοξεύτηκε ο προϋπολογισμός στο τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος με αποτέλεσμα να έχουμε κόστος 10.000.000€ ανά 1 χιλιόμετρο; Γιατί έγινε δεκτή έκπτωση με μονοψήφιο ποσοστό στο συγκεκριμένο τμήμα; Γιατί οι «άριστοι» της Κυβέρνησης «ξέχασαν» όλα αυτά τα χρόνια να ολοκληρώσουν τις απαλλοτριώσεις και περίπου ενάμιση χρόνο μετά την υπογραφή της σύμβασης, πληρώνει το Ελληνικό Δημόσιο για τα σταθμευμένα μηχανήματα χωρίς να έχουμε εργασίες; Κάποιος πρέπει να απαντήσει, κάποιοι πρέπει να απολογηθούν.
Συνεχίζουμε να πιέζουμε, γι’ αυτό και φέρνουμε τις αμέσως επόμενες μέρες δυο νέες παρεμβάσεις στη Βουλή. Με στόχο να ανοίξουν επιτέλους οι προσφορές του Χανιά – Ηράκλειο, να ξεκινήσει το Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος και να μην χαθεί η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας.».
Υπενθυμίζεται ότι στις 13/12/2023 κατατέθηκε μια ακόμη Ερώτηση από τον Χάρη Μαμουλάκη προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, με την οποία επισημαίνεται ο κίνδυνος να χαθεί η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας. Συγκεκριμένα, ο Χάρης Μαμουλάκης, με την συνυπογραφή 16 ακόμη Βουλευτών, τόνιζε ότι μέχρι το 2ο 3μηνο του 2023 θα έπρεπε να έχει κοινοποιηθεί η ανάθεση της σύμβασης παραχώρησης για το υποέργο Χανιά – Ηράκλειο, προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας. Επίσης, ότι μέχρι 31/12/2025 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μια σειρά εργασιών που αντιστοιχούν στο 15% του έργου.
Όπως αναφέρει σε δήλωσή του:
«Ο ΒΟΑΚ εξελίσσεται σε ιλαροτραγωδία με υπογραφή της Κυβέρνησης ΝΔ. Κανένα έργο δεν προχωράει, κανένα εργοτάξιο δεν λειτουργεί, κενό γράμμα αποδεικνύονται οι υποσχέσεις του Κ. Μητσοτάκη. Πέντε σχεδόν χρόνια ΝΔ και μετά από τις ειρωνείες για όσα είχαν γίνει επί ΣΥΡΙΖΑ, το μόνο που έχουν πετύχει τα κυβερνητικά στελέχη είναι να εκτοξεύσουν το κόστος και να προσθέσουν διόδια.
Γιατί δεν προχωράει το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο; Γιατί εκτοξεύτηκε ο προϋπολογισμός στο τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος με αποτέλεσμα να έχουμε κόστος 10.000.000€ ανά 1 χιλιόμετρο; Γιατί έγινε δεκτή έκπτωση με μονοψήφιο ποσοστό στο συγκεκριμένο τμήμα; Γιατί οι «άριστοι» της Κυβέρνησης «ξέχασαν» όλα αυτά τα χρόνια να ολοκληρώσουν τις απαλλοτριώσεις και περίπου ενάμιση χρόνο μετά την υπογραφή της σύμβασης, πληρώνει το Ελληνικό Δημόσιο για τα σταθμευμένα μηχανήματα χωρίς να έχουμε εργασίες; Κάποιος πρέπει να απαντήσει, κάποιοι πρέπει να απολογηθούν.
Συνεχίζουμε να πιέζουμε, γι’ αυτό και φέρνουμε τις αμέσως επόμενες μέρες δυο νέες παρεμβάσεις στη Βουλή. Με στόχο να ανοίξουν επιτέλους οι προσφορές του Χανιά – Ηράκλειο, να ξεκινήσει το Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος και να μην χαθεί η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας.».
Υπενθυμίζεται ότι στις 13/12/2023 κατατέθηκε μια ακόμη Ερώτηση από τον Χάρη Μαμουλάκη προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, με την οποία επισημαίνεται ο κίνδυνος να χαθεί η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας. Συγκεκριμένα, ο Χάρης Μαμουλάκης, με την συνυπογραφή 16 ακόμη Βουλευτών, τόνιζε ότι μέχρι το 2ο 3μηνο του 2023 θα έπρεπε να έχει κοινοποιηθεί η ανάθεση της σύμβασης παραχώρησης για το υποέργο Χανιά – Ηράκλειο, προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας. Επίσης, ότι μέχρι 31/12/2025 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μια σειρά εργασιών που αντιστοιχούν στο 15% του έργου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου