Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020

ΧΑΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΑΝΥΣΗΧΟΥΜΕ...

Δεν είναι το θέμα η καθυστέρηση για ότι συμβαίνει για τα Λύκεια. Το τραγικό της υπόθεσης που μάλλον κανείς δεν καταλαβαίνει είναι ότι δεν ανησυχούμε....
Η υπόθεση Λύκεια αφορά γονείς και κηδεμόνες όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, όλων των αρχών και φορέων και της εκκλησίας. Φυσικά κανείς δεν κινείται και αυτό μάλλον θα πρέπει να μας ανησυχεί.
Απόλυτη ησυχία....λες και όλα πάνε καλά.
Διαβάστε λοιπόν την έκθεση της ψυχολόγου του σχολείου προς τον Διευθυντή του ΕΠΑΛ Κισάμου κ. Ζουριδάκη, και θα καταλάβετε γιατί πρέπει να ασκήσουμε πιέσεις προς πάσα κατεύθυνση για την γρήγορη επαναφορά των σχολείων...στους κανονικούς ρυθμούς τους.

Αγαπητέ κ. Ζουριδάκη
Δια της παρούσης σας γνωστοποιώ τη θλιβερή διαπίστωση που έκανα ασκώντας τα καθήκοντα μου ως ψυχολόγος στο σχολείο σας, συμφώνως της προκήρυξης Φ25/17457/12-12-2019
Πλείστοι όσοι μαθητές έχω δει στο πλαίσιο των καθηκόντων μου παρουσιάζουν μεγάλη δυστοκία στην προσέλευση τους στο σχολείο το μεσημέρι, έντονη εικόνα απορρύθμισης, δυσκολία προσαρμογής στο νέο ωράριο, σωματική κόπωση, αντιδραστικότητα αλλά και δυσφορία επειδή κάποιοι εξ αυτών αναγκάζονται να εγκαταλείπουν τις απογευματινές τους δραστηριότητες (τουτέστιν προπονήσεις, αθλήματα, χορούς, κλπ) συνέπεια της μετεγκατάστασης του ΕΠΑ.Λ στο χώρο του 1ου Γυμνασίου. Επιπλέον, αρκετοί μαθητές των ειδικοτήτων εκφράζουν απογοήτευση επειδή δεν υπάρχει πλέον ο ενδεδειγμένος χώρος για να διεξάγονται αποτελεσματικά τα εργαστηριακά τους μαθήματα.
 Είναι γνωστό οτι τα σχολεία πρέπει να λειτουργούν πρωί βάση της κείμενης νομοθεσίας, συνεπώς η ξαφνική διαφοροποίηση του ωραρίου εντείνει την απροθυμία των μαθητών να προσέρχονται στα μαθήματα τους, να συμμορφώνονται με τους κανόνες του σχολείου και να αποδίδουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους.
 Με βάση τα ανωτέρω συνάγεται αβίαστα το συμπέρασμα ότι η αλλαγή του ωραρίου καθώς και η μετεγκατάσταση του σχολείου στο χώρο που ευρίσκεται τώρα επηρεάζουν δυσμενώς την εύρυθμη λειτουργία του. Παρακαλώ όπως επιληφθείτε του ζητήματος το συντομότερο δυνατόν ώστε να ληφθούν τα δέοντα μέτρα για την αποκατάσταση του ωραρίου λειτουργίας του σχολείου σας και για τη μεταστέγαση σε κτιριακές εγκαταστάσεις που εξυπηρετούν τους σκοπούς λειτουργίας του ΕΠΑ.Λ.
Στην διάθεση σας για τα περαιτέρω 
Με εκτίμηση 
Η Ψυχολόγος 
Μ.Π

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Δεν χρειάζεται ψυχολόγος να το πει αυτό ακούγεται καθημερινά από το στόμα των παιδιών μας που επιστρέφουν 8μμ στα σπίτια τους καθημερινά δ ε ν α ν τ ε Χ ο Υ ν