Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Το πιο αποτρόπαιο έγκλημα στην Ιστορία της Παιδείας

Μια ιστορία χαραγμένη στην μνήμη όλων εμάς που ζήσαμε εκείνες τις στιγμές.
Του Ποινικολόγου Ανδρέα Αναγνωστάκη
Hταν 20 Φεβρουαρίου, βράδυ των Απόκρεω, όταν ο Καθηγητής Σωματικής Αγωγής του Τεχνικού Λυκείου Δ.Μ, σκότωσε με μαχαίρι σε χωματόδρομο Συνοικισμού επαρχιακής παραθαλάσσιας Κωμόπολης της Κρήτης, τον 15χρονο Μ.Π.
Από τις μαρτυρικές καταθέσεις των Αυτοπτών μαρτύρων, τα Σχεδιαγράμματα, την Έκθεση Αυτοψίας της Αστυνομίας, τις Εκθέσεις κατασχέσεως, των Πειστηρίων του εγκλήματος και την έκθεση Νεκροψίας, κατά απόλυτα αντικειμενική άποψη, η διαδρομή των περιστατικών του φόνου, ήταν η ακόλουθη:
1. Ο 15χρονος Μ.Π με 4 συνομηλίκους του, πέρασαν, το βράδυ των Απόκρεω, ντυμένοι μασκαράδες, από το σπίτι του Καθηγητή.
2. Όταν τα παιδιά κτύπησαν την πόρτα, εκείνος, πρoτού την ανοίξει, έβαλε στη μέση του, ένα φονικό μαχαίρι.
3. Μόλις άνοιξε την πόρτα, διαπίστωσε, πως οι μασκαράδες ήταν ανήλικα παιδιά. Από την παιδική τους διάπλαση, που δεν κρύβονταν από τα μασκαρεμένα τους πρόσωπα.
Όμως η βεβαιότητα του Καθηγητή πως ήταν ανήλικα παιδιά, δεν τον απέτρεψε από το να γυρίσει το μαχαίρι στη θέση του.
4. Το φονικό μαχαίρι προόριζε από πριν, για τους μαθητές του, γιατί στο Σχολείο, κατά τους ισχυρισμούς του, κάποιοι τον είχαν απειλήσει, ότι θα δείρουν αυτόν και το σκύλο του.
5. Το μαχαίρι ήταν πρόσφορο με ένα μόνο κτύπημα, να επιφέρει ακαριαίο θάνατο, γιατί είχε μήκος 22,5 εκατοστά.
6. Ο Καθηγητής, επιχείρησε να βγάλει το κράνος, που κάλυπτε το πρόσωπο του ενός παιδιού, για να βεβαιωθεί πως ήταν αυτό που είχε αναγνωρίσει. Και όταν αυτό αρνήθηκε, του επιτέθηκε.
7. Είναι ψέμα, ο ισχυρισμός του δράστη ότι το παιδί, τον κτύπησε με το ξύλο που κρατούσε. Γιατί ο 15χρονος, κατά γενική ομολογία, ήταν ήρεμου και άριστου χαρακτήρα παιδί. Από τα 13 χρόνια του, εργαζόταν μαζί με τον πατέρα του, ως τεχνίτης μαρμαράς για να συντηρήσει την πενταμελή οικογένειά τους.
Σε κάθε περίπτωση γιατί, είναι αδιανόητο, να προσπαθήσει να αναμετρηθεί ένα τέτοιο παιδί, με έναν 30άρη εκπαιδευμένο στην Πάλη, Καθηγητή της Σωματικής Αγωγής.
8. Αν τα παιδιά είχαν σκοπό να τον κτυπήσουν, όπως ψεύτικα ισχυρίστηκε ο δράστης, θα τον κτυπούσαν όλα μαζί, για να εξουδετερώσουν την μυϊκή και τεχνική υπεροχή του. Η αλήθεια είναι, πως τα παιδιά έφυγαν τρέχοντας, μόλις ο Καθηγητής, τ’ απείλησε.
9. Ο δράστης μετά τη φυγή τους, καταδίωξε τα παιδιά, γιατί επέμενε ν’ αποκαλύψει τα πρόσωπά τους. Και να τα κτυπήσει.
10. Σε απόσταση 28.90 μέτρων από το σπίτι του, πρόφτασε το θύμα, που είχε μείνει τελευταίο, επειδή δεν μπορούσε να τρέξει από το βάρος του κράνους του δικυκλιστή που φορούσε στο κεφάλι, ως μάσκα.
11. Στο σημείο αυτό του δρόμου, ο δράστης έπιασε το παιδί και προσπάθησε ν’ αποκαλύψει το πρόσωπό του. Εκείνο, αρνήθηκε την αποκάλυψη και μη έχοντας άλλη επιλογή, έβαλε μπροστά στο πρόσωπό του, τα δύo του χέρια.
12. Τότε ο Καθηγητής, του πήρε το ξύλο που κρατούσε και το μαχαίρωσε.
13. Του έχωσε το μαχαίρι στη δεξιά βουβωνική χώρα, το έσπρωξε σε βάθος 10 εκατοστών στο δεξιό ηβικό κλάδο της λεκάνης μέσα στην πυελική κοιλότητα, κατακόβοντας τη δεξιά εσωτερική λαγόνια φλέβα. Ο θάνατος ήταν ακαριαίος. Άσχετα αν το άτυχο παιδί, σαν αποκεφαλισμένο πουλί, πέταξε σπαράσσοντας 117 μέτρα όπου και ξεψύχησε.
14. Ο Γυμναστής-Καθηγητής και πριν την πράξη του αυτή, είχε μόνιμη τακτική στο Σχολείο που δίδασκε, να κάνει επίδειξη δύναμης και εκπαίδευσης αγριότητας. Άρπαζε συνομήλικους με το θύμα, μαθητές, τους έριχνε κάτω και τους πατούσε στα γεννητικά όργανα. -βουβωνική χώρα-.
Ετσι κατήγγειλαν στην Προανάκριση, ενυπόγραφα, τουλάχιστον 33 μαθητές του.
14. Μετά το καίριο και θανατηφόρο κτύπημα στο παιδί, δεν κορέστηκε η ανθρωποκτόνος λύσσα του Καθηγητή, αλλά εξακολούθησε να το κτυπά με το ξύλο που είχε μαζί του, ο μικρός μασκαράς. Το ξύλο βρέθηκε, καταματωμένο.
-Υπήρχε συνήθεια στην περιοχή, οι μασκαράδες το βράδυ, να κρατούν μαζί τους κάποιο ξύλο για να ανιχνεύουν τα νερά των δρόμων τους οποίους περνούσαν με σκεπασμένα πρόσωπα, ή για να φοβίζουν τα σκυλιά-.
Αυτό είναι το πιο αποτρόπαιο έγκλημα στην ιστορία της Παιδείας.
Χωρίς η Ηγεσία της, να προλάβει να αντιληφθεί ότι είχε στους κόλπους της μία επικίνδυνη, παιδαγωγική νοοτροπία.
Και χωρίς να πάρει τα απαραίτητα μέτρα, για να αποτρέψει ένα έγκλημα, ενώ είχε όλες τις ενδείξεις. (Σπασίματα μαγνητόφωνων στο σχολείο, χυδαίες ύβρεις, κακοποιήσεις μαθητών).
Δημοσιεύθηκε σήμερα στο Δικαστικό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: