Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΕΛ ΚΙΣΑΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΤΗΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Πράξη 13η
Έπειτα από το σεισμό των 6,1 ρίχτερ που σημειώθηκε στις 27/11/2019 και τον έλεγχο που πραγματοποίησε κλιμάκιο της ΚΤΥΠ Α.Ε., το σχολικό συγκρότημα των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Κισάμου κρίθηκε ακατάλληλο και αποφασίστηκε η κατεδάφισή του. Παράλληλα, αποφασίστηκε η προσωρινή στέγαση των παραπάνω σχολείων στα υπάρχοντα Γυμνάσια της πόλης σε απογευματινή βάρδια, μέχρι την εξεύρεση λύσης για επιστροφή στο κανονικό πρωινό ωράριο.
Μετά από συνεδρίαση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Κισσάμου σήμερα Παρασκευή 6/12/2019, σχετικά με το ζήτημα της προσωρινής μετεγκατάστασης αποφασίστηκαν τα εξής:
Γνωρίζοντας ότι σε παρόμοιες περιπτώσεις (πχ. Λέσβος , Αθήνα) υπήρξε άμεση ανταπόκριση και λειτουργία των σχολείων σε πρωινή βάρδια με προκατασκευασμένες αίθουσες, διεκδικούμε ανάλογη, άμεση αλλά προσωρινή (μέχρι την ανέγερση νέου κτιριακού συγκροτήματος) λύση για πρωινή λειτουργία του σχολείου εντός  Ιανουαρίου του 2020, για τους εξής λόγους:
1. Η μαθησιακή επίδοση των μαθητών επηρεάζεται αρνητικά από το απογευματινό ωράριο. Όλες οι σύγχρονες παιδαγωγικές έρευνες συνιστούν τη λειτουργία του σχολείου σε πρωινό ωράριο για παιδαγωγικούς και μαθησιακούς λόγους.
2. Διαταράσσονται οι οικογενειακές σχέσεις των μαθητών, οι οποίοι έχουν ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο με την οικογένειά τους.
3. Δημιουργείται πρόβλημα με τις μετακινήσεις των μαθητών και ιδιαίτερα με την επιστροφή τους σε απομακρυσμένες περιοχές κατά τις βραδινές ώρες.
4. Οι μαθητές αδυνατούν να παρακολουθήσουν τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες, όπως αθλητισμός, μουσική, ξένες γλώσσες κτλ.
5. Ανατρέπεται ο οικογενειακός προγραμματισμός των εκπαιδευτικών του σχολείου.
Η Πράξη αυτή υπογράφεται ως εξής:
Ο Διευθυντής
Παπαευαγγέλου χ.                            Οι καθηγητές 
                                                          Δελή Α.               Καλογεράκης Μ.
                                                          Τσιχλάκη Δ.        Αλεξανδράκη Β.
                                                          Κατσανέβας Μ.  Αναγνώστου Κ.                          
                                                          Κυριτσάκης Η.   Φιλιππάκη Ε.
                                                          Ροβιθάκη Σ.       Καρινιωτάκη Ε
                                                          Μπιλαλάκη Α.    Νταγκουνάκη Β.
                                                          Τσιμπλάκη Α.     Κατσικανδαράκη Ε.
                                                          Νικηφοράκη Σ.   Κουκλάκης Ι.




Δεν υπάρχουν σχόλια: