Η πρώτη επίσημη παρουσίαση της μελέτης για τον Αυτοκινητόδρομο της Κρήτης γνωστός ως ΒΟΑΚ, έγινε στα Χανιά από τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης. Την μελέτη ανέλαβε η εταιρεία ΑDT-ΩΜΕΓΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Α.Τ.Ε. Το κόστος κατασκευής εκτιμάται σε 1,8 δισ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ). Με την ενεργοποίηση του ο ΒΟΑΚ μαζί με τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας θα αποτελέσουν τα μεγαλύτερα έργα της νέας δεκαετίας. Μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί η Μελέτη και η Αρχική Προκαταρκτική Περιβαλλοντική Εκτίμηση.
Όπως έγινε γνωστό από τα Χανιά μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, θα κατασκευαστεί ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ, με στηθαία ασφαλείας, ανισόπεδους κόμβους σε όλο το μήκος ενώ για πρώτη φορά ανακοινώθηκε πως σε όλο το μήκος θα υπάρχει παράπλευρο δίκτυο, όπως συμβαίνει και στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους της χώρας.
Θα υπάρχουν 51 Ανισόπεδοι Κόμβοι, περισσότερες από 40 Γέφυρες, 8 Σήραγγες. Όπως σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ADT Παναγής Τονόλιος, αυτά τα μεγάλα τεχνικά μεταφράζονται περίπου στο 50% του συνολικού κόστους.
ΠΗΓΗ
Δεν έχουμε αντίρρηση αρκεί να αλλάξει το όνομα και απο ΒΟΑΚ να τον γράψουν όπως αλλιώς γουστάρουν.... γιατί όπως έμαθα ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης ανήκει στα Διευρωπαϊκά Οδικά Δίκτυα και συγκεκριμένα στην Ευρωπαϊκή οδό 65 που ξεκινάει απο την Σουηδία και «εισέρχονται» στην Κρήτη από το λιμάνι της Κισάμου και καταλήγει στη Σητεία.....
Ας τον βγάλουν λοιπόν αλλιώς, γιατί δεν πρόκειται για τον ΒΟΑΚ αυτό που πάνε να φτιάξουν
Όπως έγινε γνωστό από τα Χανιά μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, θα κατασκευαστεί ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και ΛΕΑ, με στηθαία ασφαλείας, ανισόπεδους κόμβους σε όλο το μήκος ενώ για πρώτη φορά ανακοινώθηκε πως σε όλο το μήκος θα υπάρχει παράπλευρο δίκτυο, όπως συμβαίνει και στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους της χώρας.
Θα υπάρχουν 51 Ανισόπεδοι Κόμβοι, περισσότερες από 40 Γέφυρες, 8 Σήραγγες. Όπως σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ADT Παναγής Τονόλιος, αυτά τα μεγάλα τεχνικά μεταφράζονται περίπου στο 50% του συνολικού κόστους.
ΠΗΓΗ
Δεν έχουμε αντίρρηση αρκεί να αλλάξει το όνομα και απο ΒΟΑΚ να τον γράψουν όπως αλλιώς γουστάρουν.... γιατί όπως έμαθα ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης ανήκει στα Διευρωπαϊκά Οδικά Δίκτυα και συγκεκριμένα στην Ευρωπαϊκή οδό 65 που ξεκινάει απο την Σουηδία και «εισέρχονται» στην Κρήτη από το λιμάνι της Κισάμου και καταλήγει στη Σητεία.....
Ας τον βγάλουν λοιπόν αλλιώς, γιατί δεν πρόκειται για τον ΒΟΑΚ αυτό που πάνε να φτιάξουν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου