Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Τρίτη 25 Αυγούστου 2009

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΒΟΝΤΑΦΟΝ – VODAFON ΣΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
Όποιος κρεμάσει κρέμασε -να τα ξανακάμει μόνος του δεν έχουμε υποχρέωση ότι κάματε κατά την αναβάθμιση μας να σας ενημερώσουμε ότι δεν ολοκληρώθηκε
Αυτού του είδους η συμπεριφορά, η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ προς υποδούλους υποτακτικούς δηλαδή Έλληνες Καταναλωτές, της μεγαλύτερης εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, δεν είναι ανάλογη του η γυναίκα του καίσαρος.
Η διοίκηση της εταιρείας αυτής, πρέπει να έχει εμπνεύσει στους υπαλλήλους και τεχνικούς της, την εκπνοή του σεβασμού τους προς τον Καταναλωτή, αφού ολόκληρος ο Ευρωπαϊκός χώρος και με τις σχετικές οδηγίες, επαφίεται στις διορθώσεις των αγκυλώσεων, από τους ίδιους τους Καταναλωτές και τις Ενώσεις τους.
Η περίπτωση αξίζει βάσει του τελευταίου συλλογισμού, επειδή ο Αντιπρόεδρος του ΙΝΚΑ κ. Γιάννης Αννουσάκης, ενημέρωσε την υπάλληλό τους στο 13830 για την ιδιότητά του και ζήτησε να καταχωρηθεί το παράπονό του και να το αναφέρει στον προϊστάμενό της και η ευγενική υπάλληλος, του απάντησε, εγώ μόνο προφορικά μπορώ να το πω, ζήτησε τον αριθμό κατάθεσης του παραπόνου και έλαβε την απάντηση, ότι, δεν υπάρχει αρμόδιος για παράπονα παρά μόνο στο ιντερνέτ αν θέλει μπορεί να τα καταχωρήσει.
Η συναλλαγή ξεκίνησε ώρα 2,20 το μεσημέρι, στην ιστοσελίδα της vodafon με συμπλήρωση των στοιχείων πιστωτικής κάρτας και 50 ευρώ να πάνε στο καρτοκινητό προορισμού, η απάντηση ήταν ελέγξτε τα στοιχεία της κάρτας σας και επιχειρήστε ξανά. Επαναλήφθηκε με άλλη κάρτα και η απάντηση πάλι ίδια. Δεν μεταφέρθηκαν μονάδες στο καρτοκινητό προορισμού που τις χρειαζόταν επειγόντως.
Από το 13830, του δόθηκε η οδηγία να το κάμει μέσω του κινητού/συμβολαίου του με 4ψήφιο δικό τους και μετά δικό του και το έκαμε και του απαντήθηκε ότι θα λάβει γραπτό μήνυμα. Το μήνυμα δεν λήφθηκε μέχρι 7,30 απόγευμα και η φόρτωση ήταν αναγκαία.
Ξανά από την αρχή. 13830
Α- Παρακαλώ δεν έχω λάβει το μήνυμα που υποσχεθήκατε ούτε και η φόρμα στην ιστοσελίδα σας δουλεύει.
Β- Ξέρετε κάναμε αναβάθμιση σήμερα και μπορεί να μην έγινε από αυτό.
Α- Κατά την εκτέλεση της προσπάθειάς μου δεν με αποτρέψατε ούτε μου το αναγγείλατε, παρά μόνο τώρα μου το λέτε.
Β- Μπορείτε να προσπαθήσετε τώρα πάλι.
Α- Δεν μου απαντάτε στο γιατί δεν με αποτρέψατε ούτε μου το αναγγείλατε κατά την λήψη της εντολής και στο γιατί δεν δουλεύει η φόρμα σας στην ιστοσελίδα σας.
Β- Μα γιατί αφού μπορείτε να το κάμετε τώρα και η υπηρεσία της ιστοσελίδας δεν δουλεύει Σαββατοκύριακα.
Α- Ήθελα στις 2,30 όχι τώρα στις 7,30 να πάνε οι μονάδες που υποσχέθηκα και αν δεν πάνε να το ξέρω τότε στις 2,30 όχι μετά από 5 ώρες.
Αυτά υπ όψιν του Καίσαρα, γιατί τα παιδία, ΠΑΙΖΕΙΝ, ΚΑΙ ΜΑΣ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΥΝ και νευριάζουμε.

ΙΝΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: