Οι εισπρακτικές εταιρείες όλων των τραπεζών δεν διακόπτουν τις ημέρες αυτές, την μικρή περίοδο των Χριστουγέννων.
Σε ημερήσια βάση καλούν περισσότερες από τρεις φορές πρωινές και απογευματινές ώρες από εναλλακτικούς αριθμούς τηλεφώνου κάθε φορά.
Δεν είναι εμφανής μόνο η αναισθησία τους να μην μπορούν να κάνουν υπομονή μερικές μέρες εορτών.
Είναι και η αναισθησία να αντιληφθούν ότι οι πολίτες ήδη έχουν εξαντλήσει τα όρια ψυχολογικής αντοχής, με την διαρκή απειλή της ζωής μας από τον περίφημο κορωνοϊό και τις συνεχείς απαγορεύσεις προσωπικής επικοινωνίας, που έχουν φέρει τον κόσμο σε ένα ζοφερό και σκοτεινό κυριολεκτικά περιβάλλον.
Στις συνθήκες αυτές, όταν κτυπά το τηλέφωνο και το σηκώνεις και το κλείνουν πολλές φορές και το αναζητάς στον Google και σου λέει εισπρακτική, τότε δημιουργείται αφόρητη κατάσταση.
Υπάρχει πρόβλεψη του νόμου για ποινές στις περιπτώσεις επαναλαμβανόμενων ενοχλήσεων.
Η διαδικασία όταν την ακολουθήσει ο πολίτης επιβάλλεται πρόστιμο στην εταιρεία που παραβαίνει τον νόμο.
Για να επιβληθεί πρόστιμο πρέπει να έχει κρατήσει τους αριθμούς τηλεφώνου και τις ώρες που του τηλεφώνησαν ο πολίτης, να συντάξει ένα έγγραφο με τα στοιχεία λεπτομερώς να το αποστείλει στο 1520 και στην ΤτΕ, και θα ακολουθήσει το πρόστιμο σε βάρος της εταιρείας που ενόχλησε, δεν θα το εισπράξει ο πολίτης.
Για αυτό το ΙΝΚΑ διαθέτει το ειδικό έντυπο που μπορεί να ολοκληρώσει την διαδικασία ΜΗ ΟΧΛΗΣΗΣ μόνος του κάθε πολίτης http://www.inkakritis.gr/com_downloads/library/48.html. Βεβαίως το ΙΝΚΑ υποστηρίζει την διαδικασία σε όλα τα στάδιά της.
Σημειώνουμε πως με την ίδια διαδικασία που τα ΜΜΕ υποστηρίζουν εμφατικά την προστασία μας από τον ιό, και σωστά πράττουν, θα έπρεπε να αναφερθούν έστω ως καλοσυνάτη υπόδειξη και προς τις εισπρακτικές, να παύσουν προσωρινά την δραστηριότητά τους, για τις απαιτήσεις τους από μη ενυπόθηκες απαιτήσεις τους, πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων, μάλιστα ας θυμηθούν ότι αυτά τα ίδια ΜΜΕ διαφήμισαν τις παροχές αυτές στους έχοντες και μη έχοντες την δυνατότητα εξόφλησής τους.
Σε ημερήσια βάση καλούν περισσότερες από τρεις φορές πρωινές και απογευματινές ώρες από εναλλακτικούς αριθμούς τηλεφώνου κάθε φορά.
Δεν είναι εμφανής μόνο η αναισθησία τους να μην μπορούν να κάνουν υπομονή μερικές μέρες εορτών.
Είναι και η αναισθησία να αντιληφθούν ότι οι πολίτες ήδη έχουν εξαντλήσει τα όρια ψυχολογικής αντοχής, με την διαρκή απειλή της ζωής μας από τον περίφημο κορωνοϊό και τις συνεχείς απαγορεύσεις προσωπικής επικοινωνίας, που έχουν φέρει τον κόσμο σε ένα ζοφερό και σκοτεινό κυριολεκτικά περιβάλλον.
Στις συνθήκες αυτές, όταν κτυπά το τηλέφωνο και το σηκώνεις και το κλείνουν πολλές φορές και το αναζητάς στον Google και σου λέει εισπρακτική, τότε δημιουργείται αφόρητη κατάσταση.
Υπάρχει πρόβλεψη του νόμου για ποινές στις περιπτώσεις επαναλαμβανόμενων ενοχλήσεων.
Η διαδικασία όταν την ακολουθήσει ο πολίτης επιβάλλεται πρόστιμο στην εταιρεία που παραβαίνει τον νόμο.
Για να επιβληθεί πρόστιμο πρέπει να έχει κρατήσει τους αριθμούς τηλεφώνου και τις ώρες που του τηλεφώνησαν ο πολίτης, να συντάξει ένα έγγραφο με τα στοιχεία λεπτομερώς να το αποστείλει στο 1520 και στην ΤτΕ, και θα ακολουθήσει το πρόστιμο σε βάρος της εταιρείας που ενόχλησε, δεν θα το εισπράξει ο πολίτης.
Για αυτό το ΙΝΚΑ διαθέτει το ειδικό έντυπο που μπορεί να ολοκληρώσει την διαδικασία ΜΗ ΟΧΛΗΣΗΣ μόνος του κάθε πολίτης http://www.inkakritis.gr/com_downloads/library/48.html. Βεβαίως το ΙΝΚΑ υποστηρίζει την διαδικασία σε όλα τα στάδιά της.
Σημειώνουμε πως με την ίδια διαδικασία που τα ΜΜΕ υποστηρίζουν εμφατικά την προστασία μας από τον ιό, και σωστά πράττουν, θα έπρεπε να αναφερθούν έστω ως καλοσυνάτη υπόδειξη και προς τις εισπρακτικές, να παύσουν προσωρινά την δραστηριότητά τους, για τις απαιτήσεις τους από μη ενυπόθηκες απαιτήσεις τους, πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων, μάλιστα ας θυμηθούν ότι αυτά τα ίδια ΜΜΕ διαφήμισαν τις παροχές αυτές στους έχοντες και μη έχοντες την δυνατότητα εξόφλησής τους.