- Ενδιαφέρον τι ζητάει η ΚΤΥΠ για την ανέγερση νέων σχολείων από τους δήμους, ιδιαίτερα η 17) προϋπόθεση. Άραγε στον δήμο μας για το δεν μας το είπαν ή θα μας το ξεφουρνίσουν αργότερα; Μας κόβω για κανένα ΣΔΙΤ τελικά..
Να οι 17 προϋποθέσεις
1)Έγγραφο της Α/Βάθμιας ή Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/Βάθμιας Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης που να τεκμηριώνει την αναγκαιότητα της κατασκευής του νέου διδακτηρίου. Πρέπει να περιλαμβάνει τη σημερινή κατάσταση στέγασης των μαθητών, τον αριθμό τους καθώς και πρόβλεψη αύξησης ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού την επόμενη πενταετία.
1)Έγγραφο της Α/Βάθμιας ή Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/Βάθμιας Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης που να τεκμηριώνει την αναγκαιότητα της κατασκευής του νέου διδακτηρίου. Πρέπει να περιλαμβάνει τη σημερινή κατάσταση στέγασης των μαθητών, τον αριθμό τους καθώς και πρόβλεψη αύξησης ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού την επόμενη πενταετία.
2) ΦΕΚ ίδρυσης της σχολικής μονάδας.
3) Πρακτικό καταλληλότητας της αρμόδιας Επιτροπής της παρ.6 του αρ.18 του ν.3467/2006 (ΦΕΚ Α’ 128/21.6.2006).
4) ΦΕΚ χαρακτηρισμού του χώρου ως σχολικού.
5) Τίτλοι ιδιοκτησίας του χώρου και πιστοποιητικό μεταγραφής του.
6) Αποσπάσματα Κτηματολογίου.
7) Απόφαση παραχώρησης της χρήσης του οικοπέδου από το Δήμο στην ΚΤΥΠ Α.Ε. για το χρονικό διάστημα μέχρι την υλοποίηση του έργου που είναι 10 έτη για ΕΣΠΑ και 50 έτη για ΣΔΙΤ.
8) Θεωρημένο Τοπογραφικό Διάγραμμα ως προς τους όρους δόμησης, τις οικοδομικές και ρυμοτομικές γραμμές από την αρμόδια Πολεοδομία, με υπογεγραμμένες όλες τις απαραίτητες δηλώσεις.
9) Βεβαίωση της αρμόδιας Υπηρεσίας του Δήμου, ότι οι δρόμοι πρόσβασης είναι διανοιγμένοι, τυχόν εκκρεμότητες πράξεων αναλογισμού, εκκρεμότητες υψομετρικών μελετών.
10) Στοιχεία νομιμότητας τυχόν υφιστάμενων κτιρίων (οικοδομικές άδειες, υπαγωγή σε ρύθμιση αυθαιρέτου, εγκεκριμένα σχέδια, κτίσματα προ του 1955 κτλ).
11)Άδεια κατεδάφισης τυχόν υφιστάμενων κτιρίων.
12) Έλεγχος για υποδομές (ΔΕΗ, ύδρευση, δίκτυο αποχέτευσης, δίκτυο ομβρίων κτλ) με αντίστοιχο έγγραφο του Δήμου, ΔΕΗ κτλ.
13) Γεωτεχνική μελέτη αν υπάρχει.
14) Φωτογραφική αποτύπωση του οικοπέδου και του περιβάλλοντα χώρου.
15) Αρχαιολογικές τομές και βεβαίωση Αρχαιολογίας .
16) Βεβαίωση Δασαρχείου (εάν απαιτείται).
17) Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για ανάληψη από το Δήμο του κόστους λειτουργίας και συντήρησης της σχολικής μονάδας, για ΕΣΠΑ.
Βέβαια πάλι θα γίνω εγώ ο κακός, αλλά δεν βαριέσαι, η επιτροπή παρακολούθησης της πορείας των εργασιών για τα νέα Λύκεια Κισάμου που συμμετέχει και ο πρώην Δήμαρχος ξέρει για αυτό το έγγραφο; Ή απλά όλα τα έχουν κάνει στο δήμο μας (βέβαια το 17 όπως και άλλα χρειάζεται εγκριση Δημοτικού συμβουλίου) και δεν χρειάζεται να ανησυχούμε;
Να γιατί λέω συνέχεια οτι χρειαζόμαστε μια επιτροπή ανθρώπων του Δήμου μας, που να μην είναι εκλεγμένοι για να παρακολουθούν το έργο...
Τραβάμε άλλη μια μολυβιά στο χαρτί με τους μήνες Δεκέμβριος -Ιανουάριος που δεν έχουμε κάνει εντελώς κάτι για τους χώρους μας έμεινε ο Φεβρουάριος και λίγος απο τον Μάρτιο και τα πράγματα μοιάζουν σαν να είναι σε χειμερία νάρκη.
Πάντως έχουμε και Δημοτικό συμβούλιο σε κάμποσες ώρες που όλο και κάτι νέο θα ανακοινωθεί...