Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.
Άλλο ένα καρδιοχτύπι μοιάζει να ΄χει τελειώσει με την ανακοίνωση των βάσεων των Πανελληνίων εξετάσεων, για να δώσει την θέση του στο επόμενο. Μετά τους πανηγυρισμούς και την χαρά της επιτυχίας οι γονείς διερωτώνται: Τι θα γίνει με την Σχολή που πέρασε το παιδί μου, έχει μέλλον; Πως θα ανταποκριθώ στα έξοδα που δημιουργούνται; Θα τα καταφέρει από μόνο του, αφού δεν θα είμαι μαζί του; Τα παιδιά σκέπτονται: Τα κατάφερα! Επιτέλους! θα ζήσω την ζωή που ονειρεύομαι! Άνοιξε ο δρόμος της ζωής μου! Υπάρχουν όμως και εκείνοι, και είναι πολλοί, που δεν πέτυχαν τον στόχο, δεν γεύθηκαν την χαρά της επιτυχίας. Γονείς και παιδιά σκέφτονται και διερωτώνται: Τι θα κάνω τώρα που δεν τα κατάφερα; Μήπως το παιδί μου να προσπαθήσει ξανά; Να το στείλω στο εξωτερικό να σπουδάσει; Που θα βρεθούν τόσα χρήματα;
Ανάμικτα τα συναισθήματα: Χαράς, ενθουσιασμού, αγωνίας για το άγνωστο, λύπης, απορίας, απογοήτευσης.... Τελικά, σκέφτομαι: Είναι τόσο απλά τα πράγματα ή μήπως πίσω και μέσα απ΄ όλα αυτά χρειάζεται η αναζήτηση για κάτι βαθύτερο και ουσιαστικότερο; Νομίζω απάντηση δίνει ο Ντοστογιέφσκι. «Η ευτυχία δεν βρίσκεται στην ευτυχία αλλά στην προσπάθεια για αυτήν». Η προσπάθεια λοιπόν είναι αυτή που χαρίζει την αληθινή χαρά και ευτυχία στην ζωή. Καθώς, όπως λέει και ο Τολστόι: «ευτυχία δεν είναι να κάνεις πάντα αυτό που θέλεις, αλλά να θέλεις πάντα αυτό που κάνεις». Αν έτσι έχουν τα πράγματα τότε μπορεί ο καθένας μας να γίνει αυτό που πιστεύει και να συνειδητοποιήσει πως «όταν μια πόρτα στην ευτυχία κλείνει, ανοίγει μια άλλη, αλλά πιο συχνά κοιτάμε την κλεισμένη πόρτα και δεν βλέπουμε αυτή που έχει ανοίξει για μας».
Δεν είμαι σίγουρος πόσοι από εμάς και ιδιαίτερα τα παιδιά μας, αφού τα μάθαμε και τα πείσαμε όλα αυτά τα χρόνια πως το νόημα και η αξία της ζωής βρίσκεται στο «φαίνεσθε» και όχι στο «είναι», πόσο λοιπόν μπορούμε, μπορούν να προσλάβουν και να κατανοήσουν πως η ζωή είναι ένα ταξίδι που στην πορεία του μπορείς να γίνεις αυτό που πιστεύεις και πως το ταξίδι αυτό κρύβει μέσα του πολύ ομορφιά αλλά δεν μπορούν να την δουν όλοι, καθώς «Η μεγαλύτερη ευτυχία στη ζωή είναι η διαπίστωση ότι μας αγαπούν γι' αυτό που είμαστε, ή, μάλλον, παρά το γεγονός ότι είμαστε αυτό που είμαστε». (Βίκτωρ Ουγκώ)
Τις ημέρες αυτές λοιπόν που η ζωή χιλιάδων παιδιών μας ανοίγεται σε νέα ταξίδια και περιπέτειες και η ζωή πολλών άλλων αναζητά τρόπους και δρόμους νέας πορείας, νιώσαμε την ανάγκη, με τον απλό αλλά καρδιακό αυτό τρόπο, να επικοινωνήσουμε με γονείς και παιδιά, να συγχαρούμε και να ευχηθούμε για τον αγώνα και την προσπάθεια τους, τις επιτυχίες και τις φαινομενικές.. «αποτυχίες» τους και να τους πούμε ότι η ζωή είναι ένας αγώνας, δεν χαρίζεται, αλλά κερδίζεται και πως όταν πιστέψεις πως μπορείς, έχει ήδη διανύσει την μισή διαδρομή.
Γι΄ αυτό, όπως λέει και ο Γκαίτε: ««Ό,τι μπορείς να κάνεις ή ονειρεύεσαι, μπορείς, ξεκίνα το. Η τόλμη χαρίζει ευφυΐα, μαγεία και δύναμη», αφού η ευτυχία είναι πάντα μέσα μας αρκεί να το πιστέψουμε. Πίστεψε λοιπόν στον εαυτό σου, εμπιστέψου τον Θεό και την δύναμη της ψυχής σου και άνοιξε τα φτερά σου να πετάξεις και να χαρείς, να γευθείς το όμορφο αυτό ταξίδι που λέγεται ζωή.
Μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου Αμφιλόχιος
Θα γράψω ένα μικρό σχόλιο δίχως πολλά, έχω την αίσθηση οτι θα το διαβάσουν αυτοί που πρέπει.
Οι πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Κίσαμο που είναι πολλές και οι περισσότερες προβάλλουν την διατήρηση της παράδοση του τόπου μας, καλό είναι όταν υπάρχει όρεξη για κέρασμα απο τους διοργανωτές, ξαναγράφω "κέρασμα", να προτιμούν τα ντόπια παραδοσιακά προϊόντα, Ντόπια παραδοσιακά προϊόντα λοιπόν είναι η γκαζόζα, το κρασί και η τσικουδιά. Η μπύρα Fix ή η Amstel ή coca cola δεν είναι....
Μάλιστα 2200 μπύρες είναι πολλές....
Αυτά
Με την σφυριχτά οι ναυαγοσώστες 3 μέρες τώρα... αλλά το περίεργο είναι οτι εδώ συμμορφώνονται .... γιατί αλλού όπως διαβάζω τους αγνοούν και είχαμε δυο πνιγμούς.
Από τη Δευτέρα 21/8/17 είναι πλέον και επίσημο ότι η ομάδα μας ο Κισσαμικός συνεργάζεται με τον ΑΟ-ΧΑΝΙΑ και το όνομα της ομάδας είναι ΠΑΕ ΑΟ ΧΑΝΙΑ ΚΙΣΑΜΙΚΟΣ. Από εκείνη τη μέρα και μετά έχουν ακουστεί ποικίλα σχόλια τόσο από άτομα των Χανίων όσο και της Κισάμου. Προσωπικά εγώ θα ήθελα να συγχαρώ τον πρόεδρο Αντώνη Ροκάκη που τήρησε την υπόσχεση του να διατηρηθεί το όνομα Κισσαμικός και από ότι φαίνεται και το σήμα. Τώρα όπως διάβασα και στο συγκεκριμένο δημοσίευμα (http://www.athlitiko.gr/kisamikos) οι Blue Boys συμφώνησαν με αυτή την ένωση και μάλιστα καλούν και τον κόσμο να παρευρεθεί στην πρώτη ανοιχτή προπόνηση της νέας ομάδας μας. Ίσως να έπρεπε να γίνει ένα κάλεσμα και από πλευράς των φιλάθλων του Κισσαμικού, διότι θα είναι πολύ σημαντικό να είμαστε δίπλα στην ομάδα με αρχή αυτήν την προπόνηση. Πρέπει όλοι οι Κισαμίτες να καταλάβουμε ότι για όποιον αγαπά την ομάδα και νιώθει πράγματα για τον Κισσαμικό πρέπει να είναι δίπλα της και να μην έχει σαν δικαιολογία ότι είναι μακριά τα Χανιά ή ότι δε συμφωνεί με αυτήν την ενέργεια της συνένωσης. Πρέπει να κατανοήσουμε ότι αν δεν ήταν ο πρόεδρος η ομάδα θα είχε πέσει στις τοπικές κατηγορίες κάτι που νομίζω κανείς δεν ήθελε. Επιπρόσθετα κατά τη γνώμη μου σε κάθε αγώνα θα πρέπει να φωνάζουμε για την ομάδα όλοι μαζί και εννοώ με τους φιλάθλους του ΑΟ ΧΑΝΙΑ και να μην νιώθουμε αντίπαλοι διότι δε θα έχει κανένα απολύτως νόημα να βρισκόμαστε σε άλλη εξέδρα. Ξανατονίζω όμως ότι το βασικό είναι να είμαστε στο γήπεδο γιατί σε διαφορετική περίπτωση αν σε κάθε αγώνα βρίσκονται μόνο οπαδοί από τα Χανιά θα ακουστούν πολύ γρήγορα σχόλια του τύπου γιατί υπάρχει το όνομα Κισσαμικός αφού δεν υπάρχουν φίλαθλοι. Στόχος λοιπόν πρέπει να είναι η υποστήριξη στην ομάδα και η βοήθεια τόσο σε αυτήν όσο και στον πρόεδρο. Και αυτό μπορούμε να το κάνουμε μόνο με την παρουσία μας και τη φωνή μας στο γήπεδο.
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ στο γήπεδο της Μοναχής Ελιάς τη Δευτέρα 28 Αυγούστου στις 18:30
ΦΩΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΓΙΑΝΝΗΣ
... του Ξενοφών, του Αρώνη, του Βασίλη....
Για τουλάχιστον δυόμιση 10ετίες ήταν το σήμα κατατεθέν στις πιάτσες των Δημόσιων Μεταφορών. Τι ήταν αυτές (για να λυθούν οι απορίες των νεώτερων;). Κάτι σαν τις σημερινές πιάτσες των ταξί. Στις 10ετίες του 60, του 70 αλλά και των αρχών του 80, το ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο ήταν κάτι μάλλον άγνωστο για τον μέσο Έλληνα, ιδιώτη ή επαγγελματία. Έτσι, όποια μεταφορά ήθελε να κάνει (ένα κρεβάτι ή ένα ψυγείο που αγόρασε, μετακόμιση, τα εργαλεία του ο επαγγελματίας υδραυλικός ή χτίστης κλπ), απευθυνόταν στους κατόχους τέτοιων τρίκυκλων Δημόσιας Χρήσης. Το συγκεκριμένο όχημα είχε κατασκευαστεί για να μεταφέρει φορτία μέχρι 350 κιλά. Όμως, δεν ήταν λίγες οι φορές που φορτωνόταν με 2 τόνους αγκομαχώντας έτσι στους κακούς δρόμους της εποχής.
Πηγή
Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Πανελληνίων εξετάσεων του 2017 ευχόμαστε στους επιτυχόντες στα ΑΕΙ και ΤΕΙ του Γενικού Λυκείου και του ΕΠΑΛ Κισάμου. Καλή σταδιοδρομία, να ξεκινήσει για εσάς ο δρόμος επιτυχίας και εκπλήρωσης επιθυμιών σας. Να εχετε υγεία, οι γονείς σας να παίρνουν μόνο χαρές απο εσάς, να είναι περήφανοι για το ήθος και την πρόοδο σας.
Όσοι δεν τα κατάφεραν τώρα, η ζωή είναι μπροστά σας, η μάχη χάθηκε όχι όμως ο πόλεμος.
Σε όλη αυτή την πορεία των παιδιών σημαντικός παράγοντας υπήρξε η συμβολή των ΔΑΣΚΑΛΩΝ τους. Γονείς και παιδιά λοιπόν χρωστάμε ένα τεράστιο ευχαριστώ.
Θέλουμε επίσης να συγχαρούμε και να καλωσορίσουμε τον νέο διευθυντή του σχολείου μας κ. Παπαευαγγέλου Χαρίλαο και το νέο διευθυντή του ΕΠΑΛ κ. Ζουριδάκη Νεκτάριο. Τους ευχόμαστε καλή δύναμη να ακολουθήσουν χρόνια δημιουργικά και επιτυχημένα.
Επίσης θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον αποχωρήσαντα διευθυντή κ. Ψαράκη Γεώργιο για την άψογη συνεργασία και για την στήριξη και υποστήριξη στο σύλλογο μας. Του ευχόμαστε τα καλύτερα στα νέα του καθήκοντα.
Σύλλογος γονέων & κηδεμόνων
Γενικού Λυκείου Κισάμου
Το Σαββατοκύριακο 26 και 27 Αυγούστου θα πραγματοποιηθούν στη Μαλάθυρο Κισάμου εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τα 73 χρόνια από την εκτέλεση των 61 παλικαριών της Μαλαθύρου από τα ναζιστικά στρατεύματα κατοχής. Διοργανωτές των εκδηλώσεων είναι ο Δήμος Κισάμου, η Περιφέρεια Κρήτης και ο Πολιτιστικός Σύλλογος Μαρτυρικής Μαλαθύρου.
Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων:
26/8 ΣΑΒΒΑΤΟ:
Ώρα 17:00 μ.μ. Εκκίνηση "Πορείας μνήμης" από την εκκλησία Μεταμόρφωση του Σωτήρος μέχρι τον τόπο της θυσίας των 61 Μαλαθυριανών στη θέση φαράγγι Μάκρωνα.
Ώρα 18:00 μ.μ. Εσπερινός – Τρισάγιο ( Στη θέση φαράγγι του Μάκρωνα).
Ώρα 18:45 μ.μ. Δρώμενο εις μνήμην των εκτελεσθέντων από τον Πολιτιστικό Σύλλογο "Το Ρόδο".
27/8 ΚΥΡΙΑΚΗ :
Ώρα 7:30 π.μ. Θεία Λειτουργία (Ιερός Ναός Αγ. Γεωργίου)
Ώρα 10:00 μ.μ. Επιμνημόσυνη δέηση στο ηρώο πεσόντων
- Χαιρετισμός Δημάρχου Κισάμου κ. Σταθάκη Θεόδωρου
- Ομιλία από τη δικηγόρο κα. Αγγελική Παπαδάκη
- Ριζίτικο τραγούδι από τον σύλλογο ριζιτών "Η Κίσσαμος"
- Κατάθεση στεφάνων
- Προσκλητήριο πεσόντων
- Τήρηση ενός λεπτού σιγής
- Ανάκρουση Εθνικού Ύμνου
Στο χωριό Κολυμπάρι στο λόφο προς τα Γριμπιλιανά (πάνω ακριβώς από το παλιό Γυμνάσιο-νυν δημοτικό ξενώνα) υπάρχουν τρεις σπηλιές πάνω στο βράχο.
Στο μέρος αυτό ήταν τα Γερμανικά πυροβολεία, που κατασκευάστηκαν από τους Γερμανούς μετά από την κατάληψη της Κρήτης το Μάιο του 1941, για να ελέγχουν το αεροδρόμιο του Μάλεμε και για να ενισχύσουν την αντιαεροπορική άμυνα τους, μιας και από το σημείο εκείνο ήταν το καταλληλότερο στην περιοχή αφού από εκεί μπορεί να ελέγχεται η περιοχή του αεροδρομίου του Μάλεμε, τα χωριά του κάμπου, και το πέλαγος.
Τα πυροβολεία αυτά είναι σπηλιές σκαμμένες μέσα στον ασβεστολιθικό βράχο που κατασκευάστηκαν με αναγκαστική εργασία των κατοίκων της περιοχής.
Από μικρό παιδί έβλεπα τα πυροβολεία και είχα ακούσει την ιστορία τους και το ρόλο που διαδραμάτισαν κατά τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο, αλλά αξιώθηκα μόλις πριν λίγο καιρό .....
Χθες με την βράβευση των αρίστων μαθητών βραβεύθηκε και η ομάδα του ΕΠΑΛ Κισάμου, εδώ με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Δερουκάκη, που εκπροσώπησε τη χώρα μας στην Πανευρωπαϊκή Έκθεση Δημιουργών – Κατασκευαστών (makefaire) για το 2016, μαζί με την υπεύθυνη καθηγήτρια Αγιομυργιαννάκη Άννα. (ο άλλος υπεύθυνος καθηγητής Καγιάς Εμμανουήλ ξέχασαν να τον ειδοποιήσουν).
Το Enigma Project* είναι δημιουργία του τομέα πληροφορικής του ΕΠΑΛ Κισάμου με υπεύθυνους καθηγητές τον Κιαγιά Εμμανουήλ και την Αγιομυργιαννάκη Άννα. Το έργο είχε επιλεχθεί ανάμεσα από 35 αντίστοιχα έργα από όλη την Ελλάδα.
*Το Enigma Project είναι μια αναδημιουργία της θρυλικής μηχανής κρυπτογράφησης Enigma των Γερμανών που χρησιμοποιήθηκε στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο.
Παρουσιάστηκε στην έκθεση μαθητικής δημιουργία του προηγούμενου σχολικού έτους όπου και εντυπωσίασε με την πρωτοτυπία τους.
Για το σκοπό της έκθεσης οι μαθητές και καθηγητές ταξίδεψαν στη Ρώμη μαζί με την κατασκευή τους. Τα έξοδα της εκδήλωσης καλύφθηκαν εν μέρει από τους Ιταλούς διοργανωτές ενώ τα έξοδα διαμονής τους τα έκανε δώρο ο Δήμος Κισάμου.
Σπάνιο και απειλούμενο αναφέρεται στον κόκκινο κατάλογο των ιπτάμενων το κυκνοφλαμιγκομόνοκερο, (kiknoflamigomonokero) που έχει ο άλλος φορτωμένο στο Ι.Χ του.
Απορώ γιατί δεν τον σταματάει κανένας κυνηγετικός σύλλογος....
Αυτή την κατάσταση βρήκαμε στον κατ΄εξοχήν πρώτο προορισμό της Κρήτης, είναι ντροπή. Δεν ξέρω αν κάνω καλά αλλά πρέπει να το κάνω βούκινο σε όλο τον κόσμο που πάει πληρώνει και βρίσκει τέτοιες καταστάσεις.
Μάλλον δεν θα ιδρώσει το αυτί σας, το ξέρω...
Βασιλική Μπ.
Αυτό το e-mail μου ήρθε με 3-4 φωτογραφίες. Με την παράκληση να αναρτηθεί.
Τελικά μπας και πρέπει να βάλουμε το 20άρικο για να πάρουμε καθαρίστρια;
Κατά αρχάς οι δυο μαθητές που βραβεύθηκαν με τα περισσότερα μόρια απο το Γενικό Λύκειο και το ΕΠΑΛ Κισάμου ήταν η Τζουγανάκη Λυδία με βαθμό 19.9/10 που συγκέντρωσε 19.350 μόρια και απο το ΕΠΑΛ ο Βασίλης Μπαρτέεβ 19.8 και 18.545 μόρια.
Φωτογραφικό υλικό απο Αναγνωστάκη Γιώργο
Βραβεύθηκαν
Από το Γενικό Λύκειο
Α΄τάξη
1 ΜΥΛΩΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 19,1
2 ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 18,7
3 ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ 18,5
4 ΚΑΡΕΦΥΛΛΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟΣ 18,3
5 ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 18,3
6 ΣΑΛΑΚΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΕΤΡΟΣ 18,2
Β' Τάξη
1 ΨΩΜΑΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ IΩΑΝΝΗΣ 19,5
2 ΖΑΖΑ ΜΑΡΙΑ ΙΣΑΜ 19,4
3 ΜΑΝΩΛΑΚΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΡΗΣΤΟΣ 19,4
4 ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 19,4
5 ΚΑΣΤΑΝΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 19,3
6 ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗ MΑΡΙΑ ΜΙΧΑΗΛ 18,4
7 ΤΣΙΧΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 18,1
Γ' Τάξη
1 ΤΖΟΥΓΑΝΑΚΗ ΛΥΔΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 19,9
2 ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΜΑΡΙΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΔΗΣ 19,8
3 ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΕΠΙΜΕΝΕΙΔΗΣ 19,3
4 ΒΑΚΑΚΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ 19,1
5 ΛΙΤΣΑΡΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΥΤΥΧΙΟΣ 18,9
6 ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΗΡΩ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ 18,9
7 ΚΥΡΙΤΣΑΚΗ ΗΛΙΑΝΑ ΗΛΙΑΣ 18,8
8 ΧΟΧΛΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΙΩΑΝΝΗΣ 18,8
9 ΤΖΟΥΓΑΝΑΚΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 18,7
10 ΚΟΡΑΚΑΚΗ ΙΒΑΝΑ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ 18,6
11 ΓΚΟΥΤΖΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΑΓΓΕΛΗΣ 18,5
12 ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ 18,5
13 ΣΑΛΑΚΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΠΕΤΡΟΣ 18,5
14 ΣΚΕΥΑΚΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 18,4
15 ΜΠΙΚΑΚΗΣ ΡΑΦΑΗΛ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 18,2
16 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 18,1
17 ΚΥΡΙΑΚΑΝΤΩΝΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ ΕΥΘΥΜΙΟΣ
ΕΠΑΛ ΚΙΣΑΜΟΥ
Α' τάξη
ΜΟΥΝΤΑΚΗ ΧΡΥΣΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ 16.8
Β' τάξη
ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ 19.2
ΠΑΠΑΔΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ 18, 6
ΔΑΡΜΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18.1
ΜΠΑΧΟΥΝΤΑΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ 17.7
Γ τάξη
ΠΟΠΑ ΓΚΕΟΡΓΚΙΤΑ-ΠΑΟΥΛ ΓΕΟΡΓΚΙΤΑ 20
ΜΠΑΡΝΤΕΕΒ ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΟΜΑΝ 19,7
ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ 19,3
ΑΛΥΣΣΑΝΔΡΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ 19,3
ΠΡΙΦΤΙ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛ 19,2
ΜΠΙΡΑ ΑΝΤΡΕΕΑ-ΜΑΝΤΑΛΙΝΑ ΝΤΑΝΟΥΤΣ 18,7
ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΙΔΗΣ ΑΛΕΞΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ 18,6
ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ 18,6
ΚΑΨΑΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 17,2
ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ 16,4
2ο Γυμνάσιο
Α' τάξη
ΚΟΥΝΕΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 19 11/14
ΓΟΝΑΛΑΚΗΣ ΦΕΙΔΙΑΣ ΦΕΙΔΙΑΣ 19 9/14
ΚΛΩΣΤΡΑΚΗ ΙΖΑΜΠΕΛΑ ΓΟΥΙΝΙΦΡΕΝΤ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 19 8/14
ΠΟΛΙΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ 19 8/14
ΣΓΟΥΡΟΜΑΛΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 19 7/14
ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 19 6/14
ΤΣΙΧΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 19 4/14
ΒΙΟΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΗΛ 18 13/14
ΤΣΑΛΑΠΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ 18 13/14
ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 18 12/14
ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 18 9/14
ΣΤΡΑΤΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ ΗΛΙΑΣ 18 9/14
ΚΑΡΕΦΥΛΛΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΗΛΙΑΣ 18 8/14
ΚΑΤΕΡΟΥΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 18 7/14
ΣΚΑΡΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΑΗΛ 18 7/14
Β τάξη
ΚΙΡΑΝ ΡΟΣΜΑΡΙ-ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ ΑΟΥΡΕΛ 19
ΠΑΠΑΔΟΓΙΩΡΓΑΚΗ ΟΛΓΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ 19
ΜΠΑΧΟΥΝΤΑΚΗ ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 18 10/14
ΚΑΤΣΙΚΑΝΔΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 18 8/14
Γ' τάξη
ΣΧΟΙΝΟΠΛΟΚΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 19 11/14
ΤΣΙΡΜΙΡΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΠΥΡΙΔΩΝ 19 11/14
ΜΕΝΕΓΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 19 8/14
ΚΛΩΣΤΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 19 6/14
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 19 5/14
ΜΠΟΥΖΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 19 2/14
ΤΣΑΛΑΒΟΥΤΑ ΖΩΗ ΕΛΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 19 2/14
ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 19 1/14
ΧΑΛΙΤΑΪ ΙΖΑΜΠΕΛΑ ΦΕΤΙ 19
ΝΤΟΝΤΑ ΕΡΙΚΑ ΕΜΡΙ 18 13/14
1ο Γυμνάσιο
Α' τάξη
Μαρτιμιανάκη Μαρία Εμμανουήλ 19 12/14
Κουτσαυτάκης Αντώνιος Εμμανουήλ 19 5/14
Πετράκης Στυλιανός Σπυρίδων 18 12/14
Βακάκη Αιμιλία Αντώνιος 18 11/14
Βλαστάκης Νικόλαος Γεώργιος 18 11/14
Ραϊσάκη Αλεξάνδρα Αλέξανδρος 18 11/14
Κουτσαυτάκης Δημήτριος Γρηγόριος 18 9/14
Καρτσωνάκη Μαρία Μιχαήλ 18 8/14
Β τάξη
Αθανασάκη Αθηνά-Μαρία Δημήτριος 19 11/14
Μυλωνάκη Αδαμαντία Εμμανουήλ 19 10/14
Κουτσαυτάκης Δημήτριος Εμμανουήλ 19 9/14
Σκουλάκης Κυριάκος Νικόλαος 19 6/13
Κουκουράκη Βασιλική Βασίλειος 19
Χοχλάκη Άννα Ιωάννης 19
Αμπουχάνη Στυλιανή Χρήστος 18 13/14
Μπονατάκη Μαρία Τζανής 18 13/14
Γ' τάξη
Προφητάκη Γεωργία-Ιωάννα 19 13/14
Νικολακάκη Μαρία-Καλλιόπη Ανδρέας 19 10/14
Παπαδάκη Ευτυχία Εμμανουήλ 19 6/14
Παντελάκης Στυλιανός Ιωάννης 19 5/14
Κυρμπίζου Βασιλεία Εμμανουήλ 19 1/14
Θανούκος Ιωάννης Ηλίας 18 11/14
Μουσολλάρι Γκρέτα-Γεωργία Διμιτράκ 18 11/14
Κυρμπίζου Βασιλεία Νικόλαος 18 9/14
Ο λόγος περί παιδείας λοιπόν ….,
οι θεωρητικοί φιλόλογοι θα διαχώριζαν τις έννοιες Παιδεία και εκπαίδευση
λέγοντας ότι: Παιδεία γενικά θεωρείται η μόρφωση, η ευρύτερη καλλιέργεια του ανθρώπου αλλά και το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, κοινωνική και ηθική ολοκλήρωση του ατόμου.
Πρόκειται για «το κληροδοτούμενο από γενεά σε γενεά κεφάλαιο των πνευματικών αγαθών που σχηματίζεται μέσα στην ιστορία με τον ατομικό και συλλογικό μόχθο του ανθρώπου».
Ενώ εκπαίδευση είναι η θεσμοθετημένη από το κράτος λειτουργία που έχει ως στόχο την παροχή συγκεκριμένων γνώσεων και την ανάπτυξη, των διανοητικών και σωματικών δεξιοτήτων του ατόμου σε ειδικά ιδρύματα.
Οι πιο πρακτικοί θα σημείωναν ότι "H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους και έχει σκοπό την ηθική, ...
Ο Δήμος Κισάμου και η Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Κισάμου βράβευσαν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τους διακριθέντες μαθητές των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου μας.
Βραβεύτηκαν ακόμα δυο μαθητές του ΕΠΑΛ και του Γενικού Λυκείου Κισάμου που συγκέντρωσαν τα περισσότερα μόρια στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις.
Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του Δημαρχείου Κισάμου, ήταν κατάμεστη με κεντρικό ομιλητή τον νέο διευθυντή του ΕΠΑΛ Νεκτάριο Ζουριδάκη.
15 Ε η κάρτα διαρκείας της Θύελλας Καλαθενών για την σεζόν 2017-2018. Όποιος επιθυμεί να ενισχύσει την ομάδα της πόλης μας, ας αγοράσει μια κάρτα διαρκείας....
Τηλ. επικοινωνίας 6975954278 και 6955110866
Εντάξει.... οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν την δουλειά τους ειδικά άμα δεν μπορούν να τους βρουν οι πελάτες φτιάχνουν δικές τους πινακίδες... Αλήθεια ούτε αυτό προχώρησε αν και όπως διάβασα ...στο sadentrepese έχει συσταθεί η ομάδα που θα προτείνει τις ονομασίες των νέων δρόμων. Ευτυχώς αυτοί που έβαλαν την ταμπέλα στην οδό Ειρήνης δεν θα τους πάνε για παραποίηση μιας και μοιάζει .... με δημοτική.
- Εσύ που μένεις;
- Να μωρέ, δεξιά απο το βενζινάδικο, λίγο πριν τον φίκο στρίβεις αριστερά, θα με βρεις θα είμαι απ' έξω.
Μετά απο χρόνια μάθαμε επιτέλους ποιος είναι ο υπεύθυνος για τα χάλια που παρουσιάζει ο ΒΟΑΚ.....
Διαβάστε εδώ την επιστολή του περιφερειάρχη
Με δηλώσεις σχετικά με το ζήτημα της αρμοδιότητας συντήρησης του ΒΟΑΚ ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΚ επιμένει να παραγνωρίζει τη σημασία των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας, αποφαινόμενος ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας «δεν νομοθετεί, αλλά γνωμοδοτεί»! Το Συμβούλιο της Επικρατείας, βέβαια, ούτε νομοθετεί, ούτε γνωμοδοτεί, αλλά κρίνει, αποφασίζει και δεσμεύει με τις αποφάσεις του τους πάντες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει κρίνει, και μάλιστα με δύο διαδοχικές αποφάσεις του αρμοδίου Τριμελούς Συμβουλίου του Ν.3068/2002, ότι την αρμοδιότητα για τη συντήρηση του ΒΟΑΚ έχει ο ΟΑΚ. Το γεγονός δε αυτό επί της ουσίας ομολογείται από τον κ. Καζάση, ο οποίος προσπαθεί ατυχώς να το παρακάμψει με την καινοφανή θεωρία περί «γνωμοδότησης» του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Σε κάθε περίπτωση, η Περιφέρεια Κρήτης πιστεύει ότι το σοβαρό θέμα της συντήρησης του ΒΟΑΚ πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα με τη συνδρομή όλων. Γι` αυτό και συμφώνησε στο να υπογραφεί με το Υπουργείο Υποδομών και τον ΟΑΚ προγραμματική σύμβαση που να ξεκαθαρίζει το τοπίο και ζήτησε να υπάρξουν οι κατάλληλες νομοθετικές παρεμβάσεις, εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο. Ας πράξουν όλοι το ίδιο χωρίς προσπάθεια αποφυγής και αντιμετάθεσης ευθυνών.
Από την πλευρά της η Περιφέρεια Κρήτης εξαντλεί τα περιθώρια της νομοθεσίας, όπως αυτή ερμηνεύεται και εφαρμόζεται από τη Δικαιοσύνη, ενώ έχει όλη την καλή πρόθεση να αναλάβει και νέες ευθύνες με τρόπο συμφωνημένο, σαφή και νόμιμο. Οι πολίτες δεν καταλαβαίνουν τις αντιδικίες των εμπλεκόμενων για τις αρμοδιότητες, αλλά προσδοκούν αποτελέσματα. Οφείλουμε όλοι να ανταποκριθούμε στην προσδοκία αυτή.
Σταύρος Αρναουτάκης
Περιφερειάρχης Κρήτης
Τ
ου Ανδρέα Μαρολαχάκη* από το βιβλίο του "ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟΣΟΥΛΙ"
Ακριβώς απέναντι και λίγο λοξά δεξιά, από το μπακάλικο που διατηρούσε ο πατέρας μου στην γειτονιά, έμενε η οικογένεια του Αντωνάκη. Η οικογένεια του Αντωνάκη είχε τέσσαρα μέλη. Τον πατέρα του τον κύριο Θωμά, την μητέρα του την κα Ανδρονίκη και την αδερφή του την Μαίρη. Ο κύριος Θωμάς, από ότι αμυδρά θυμάμαι ήταν επαγγελματίας οδηγός, όμως σίγουρα είχε και κάποια κτήματα με οπωροφόρα δένδρα. Η Μαίρη ήταν αρκετά μεγαλύτερη μου, οπότε δεν ήταν δυνατόν να παίζει μαζί μου. Ο Αντωνάκης όμως με περνούσε τρία χρόνια, και φυσιολογικά παίζαμε και ερχόταν στην παρέα μας. Το παίζαμε είναι σχετικό, γιατί ο Αντωνάκης πολύ λίγο χρόνο είχε για παιγνίδια, καθώς τον περισσότερο χρόνο τον αφιέρωνε στο διάβασμα. Διάβαζε, όχι γιατί τον υποχρέωνε κάποιος, διάβαζε γιατί αγαπούσε το διάβασμα. Πολλές φορές που πήγα στην αυλή του σπιτιού του για να τον βρω, τον άκουγα να επαναλαμβάνει φωναχτά τα μαθήματα του σχολείου.. ακόμη και στις διακοπές του σχολείου, ο Αντωνάκης διάβαζε. Αυτό εμένα μου φαινόταν πολύ παράξενο, σχεδόν αδιανόητο.
Στην δική μου περίπτωση, έπρεπε να με πιέσει, ακόμη και να με απειλήσει η μητέρα μου, για να αναγκαστώ να πιάσω στα χέρια μου βιβλία. Σπάνια όταν ο Αντωνάκης, ...
Τελικά θα ρίξουν άσφαλτο και στο υπόλοιπο κομμάτι του λιμανιού της Κισάμου που τώρα και κάμποσα χρόνια ήταν μια αηδία. Το δεύτερο λιμάνι σε κίνηση μετά την Σούδα, με πάνω απο 3000 άτομα καθημερινά είναι χρόνια αφημένο στην μοίρα του... το πρώτο μικρό βήμα έγινε ας ελπίσουμε οτι θα ακολουθήσουν και άλλα.