Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.







Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Φίλες και φίλοι μου
Η υποψηφιότητά μου στην Περιφέρεια ήταν ένα ταξίδι κι ένα μεγάλο σχολείο για μένα. Με γέμισε εμπειρίες, και πολλές γνώσεις, νέες γνωριμίες με αξιόλογους και ικανούς ανθρώπους, καινούριους φίλους με τους οποίους προέκυψε αμοιβαία εκτίμηση και σεβασμός!!! 
Γέμισα από ικανοποίηση και πολλές φορές συγκινήθηκα από την αγάπη, την συμπαράσταση, την εμψύχωση και την στήριξη των φίλων μου και των γνωστών μου, των συγγενών μου, της οικογένειάς μου και φυσικά του συζύγου μου. Μου έδειξαν εμπράκτως ότι είναι πραγματικά δίπλα μου.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιά μου όλους εσάς που με στηρίξατε και με εμπιστευτήκατε με την ψήφο σας! Για μένα ήταν πρώτη φορά η υποψηφιότητά μου σε επίπεδο Περιφέρειας και το αποτέλεσμα των 2.738 ψήφων με γεμίζει ικανοποίηση αλλά και ευθύνη για οτιδήποτε κάνω στη συνέχεια που δεν είναι άλλο από το να αγαπώ και να θέλω να προσφέρω στον τόπο μου!
Συγχαρητήρια και στους έξι εκλεγμένους συνυποψήφιους μου στο νέο Περιφερειακό Συμβούλιο και στον Περιφερειάρχή μας Σταύρο Αρναουτάκη και τους εύχομαι καλή δύναμη στο δύσκολο έργο και στην επίτευξη των στόχων όλης της ομάδας. Θα είμαστε δίπλα τους αν και όποτε μας χρειαστούν! 
Σαν γέννημα θρέμμα Κισσαμίτισα θα ήθελα πολύ να έχουμε εκπρόσωπο εκλεγμένο Περιφερεικό Σύμβουλο! Ο συντοπίτης και συνυποψήφιός μου Αντώνης Παρτσαλάκης, τον οποίο ευχαριστώ ιδιαίτερα για τον ωραίο αγώνα μας και την συμπόρευση, το προσέγγισε πραγματικά με μικρή διαφορά ψήφων. Δυστυχώς η αλλαγή του εκλογικού νόμου και το μικρότερο ποσοστό που πήρε ο συνδυασμός στο νομό μας, μας στέρησε αυτή την εκπροσώπηση.
Χαίρομαι όμως ιδιαίτερα και είμαι τόσο περήφανη για τον Κισσαμίτη μας Παναγιώτη Σημαντηράκη που με πάθος το πίστεψε πραγματικά και κατάφερε να είναι ο επόμενος Δήμαρχος Χανίων! Συγχαρητήρια Παναγιώτη και καλή δύναμη σε σένα και σε όλη την ομάδα σου!
Εύχομαι στους νέους Περιφερειακούς αλλά και σε όλους τους νέους Δημοτικούς Συμβούλους, να ηρεμήσουν και να ξεκουραστούν από την ένταση της προεκλογικής περιόδου, να γεμίσουν με δυνάμεις και με καθαρό μυαλό να βρουν κοινά σημεία συνεργασίας και συμπόρευσης, αλληλοσεβασμού με αίσθημα προσφοράς για τον τόπο μας και με μόνο κοινό στόχο την ανάπτυξη του!!!
Καλό καλοκαίρι σε όλους μας
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ-ΜΑΡΤΣΑΚΗ ΠΟΠΗ
πρ. Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με το συνδυασμό Σταύρου Αρναουτάκη «Κρήτη, η ζωή μας»

Δεν υπάρχουν σχόλια: