Αλλά ο "Βιτσέντζος Κορνάρος" είναι μόνο ένας και μοναδικός.
Το πλοίο της ΛΑΝΕ ανέλαβε να καλύψει τα δρομολόγια του "Πρέβελης" στη δύσκολη γραμμή της Κασο-Καρπαθίας.
Σε μια δύσκολη γραμμή με λιμάνια ακατάλληλα που όταν ο καιρός φρεσκάρει καθίστανται ακατάλληλα και επικίνδυνα για προσέγγιση πλοίων, όπως είναι ο "Βιτσέντζος Κορνάρος" και το "Πρέβελης".
Αν σε όλα προστεθεί η προσωρινή απουσία του καπετάν-Δημήτρη Λαδά από τη γέφυρα του "Κορνάρου" καταλαβαίνει κανείς ότι μια μικροαβαρία μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή.
Η μικροαβαρία της Κάσου αποτελεί ένα ακόμα περιστατικό που έχει επαναληφθεί μερικές φορές στο παρελθόν.
Το πρωτότυπο εδώ είναι η σύλληψη του πλοιάρχου.
Το κράτος ξέρει πάντα να υποκρίνεται.
Αντί να συλλάβει του Υπεύθυνους για τα ανοχύρωτα λιμάνια της άγονης Γραμμής, δίνει εντολή για τη σύλληψη του Πλοιάρχου.
Μια κατάσταση απαράδεκτη και αρκούντως γελοία.
Η υποκρισία υψωμένη για μια ακόμα φορά στη νιοστή δύναμη!!!!
Αντώνης Λάζαρης
Το πλοίο της ΛΑΝΕ ανέλαβε να καλύψει τα δρομολόγια του "Πρέβελης" στη δύσκολη γραμμή της Κασο-Καρπαθίας.
Σε μια δύσκολη γραμμή με λιμάνια ακατάλληλα που όταν ο καιρός φρεσκάρει καθίστανται ακατάλληλα και επικίνδυνα για προσέγγιση πλοίων, όπως είναι ο "Βιτσέντζος Κορνάρος" και το "Πρέβελης".
Αν σε όλα προστεθεί η προσωρινή απουσία του καπετάν-Δημήτρη Λαδά από τη γέφυρα του "Κορνάρου" καταλαβαίνει κανείς ότι μια μικροαβαρία μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή.
Η μικροαβαρία της Κάσου αποτελεί ένα ακόμα περιστατικό που έχει επαναληφθεί μερικές φορές στο παρελθόν.
Το πρωτότυπο εδώ είναι η σύλληψη του πλοιάρχου.
Το κράτος ξέρει πάντα να υποκρίνεται.
Αντί να συλλάβει του Υπεύθυνους για τα ανοχύρωτα λιμάνια της άγονης Γραμμής, δίνει εντολή για τη σύλληψη του Πλοιάρχου.
Μια κατάσταση απαράδεκτη και αρκούντως γελοία.
Η υποκρισία υψωμένη για μια ακόμα φορά στη νιοστή δύναμη!!!!
Αντώνης Λάζαρης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου