Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

ΑΠΟΨΗ

Για να σταματήσει η Κίσαμος στο σύνολο της να είναι τόπος περαστικών θα πρέπει να υπάρξει κάποια πολιτική επιτέλους εκ μέρους των φορέων της ενωμένα και συντεταγμένα...και εξηγούμαι:
α. Καταγραφή καταλυμάτων (γνωρίζουμε?)
β. Μελέτη και έρευνα επάνω στο προφίλ του ενδιαφερόμενου πελάτη (κάποιες υπάρχουν ήδη)
γ. ουσιαστική ανάδειξη του πλήθους των αξιοθέατων με σύγχρονα μέσα
δ. βελτίωση των υποδομών στους δημόσιους χώρους
ε. στοχευμένη προώθηση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής μας το οποίο διαφέρει από τα γειτονικά, στον κατάλληλο πελάτη στην εποχή και στο κόστος που τον ενδιαφέρει και δύναται να δαπανήσει.
στ. ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ από εμάς τους ντόπιους επιχειρηματίες σε πνεύμα γνήσιας Κρητικής φιλοξενίας
ζ. Ανάπτυξη εναλλακτικών δραστηριοτήτων σε πλαίσιο που δεν δημιουργεί πρόβλημα στις συμβατικές δραστηριότητες του τουρισμού (για να χτίζεται πελατεία για το μέλλον αφού οι παράπλευρες δραστηριότητες κατά τεκμήριο αφορούν χαμηλότερους μέσους όρους ηλικίας)
η. Αδειοδότηση εποχιακών τουριστικών επιχειρήσεων με την έναρξη της σαιζόν και όχι στα μέσα του Αυγούστου όπως γίνεται τώρα. (Το καλοκαίρι πρέπει να δουλεύουμε όχι να τρέχουμε για χαρτούρα. Αυτή μπορεί να γίνεται το χειμώνα)
θ. Απορρόφηση του αγροτικού / κτηνοτροφικού ΕΠΩΝΥΜΟΥ προϊόντος αλλά και διαφήμιση μέσω του τουριστικού κλάδου και ουσιαστικών αγροτουριστικών ενεργειών για την προώθηση τοπικών προϊόντων.
Θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο αλλά και κάποια από τα παραπάνω να προχωρήσουν πιστεύω ότι θα μετατοπίσουν το τουριστικό ενδιαφέρον προς το Δήμο μας με μεγαλύτερες αξιώσεις από αυτές που έχουμε σήμερα. Ζητούμενο είναι η συνεργασία και όχι η πολυδιάσπαση και τα μικροσυμφέροντα. Ο καλά ενημερωμένος πελάτης θα αποφασίσει τελικώς να βρεθεί κατά τη διαμονή του πιο κοντά μας παρά μακρυά μας...ίσως και για περισσότερο διάστημα. Όταν ο άλλος καταλάβει ότι για να απολαύσει όλα αυτά τα μαγικά αξιοθέατα που έχουμε πρέπει να κάτσει εδώ κάποιες μέρες τότε και η υπόλοιπη αγορά θα επωφεληθεί σε δεύτερο χρόνο. Αυτή είναι η γνώμη μου μέσα από πολύ κουβέντα με επισκέπτες και επαγγελματίες καθώς και από την προσωπική μου ενασχόληση με τον τουρισμό... Τα υπόλοιπα που βλέπω να λέγονται και να γράφονται εμένα προσωπικά μου φαίνονται λίγο αστεία...
Στάθης Παλιάμπελος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Π.Χ. ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΣ (ΣΕ ΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ) ΠΟΥ ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΤΑ ΛΑΧΤΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ ΑΝ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΤΑ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.
ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΦΤΑΧΝΟΝΤΑΙ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΓΕΝΙΑ ΣΕ ΓΕΝΙΑ, ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΞΙΟΘΕΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ, ΧΑΡΤΗΣ Κ.Λ.Π. ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗ Η ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΞΑΝΑ.