Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Η ΠΡΩΤΗ ΥΠΟΣΧΕΣΗ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΕΣΠΟΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ!!!!
-----------------------------------------------------------
Σήμερα, συναντήθηκα με τον νεοεκλεγέντα Δήμαρχο του Δήμου Κισάμου
κ. Θοδωρή Σταθάκη.
Ο κ. Σταθάκης, είναι ένας νέος άνθρωπος, μόλις 38 ετών, με ήθος και παιδεία, προσιτός, ευγενικός, φιλικός, κοινωνικός με σχέδια και όρεξη...για πολλή δουλειά!!!
Θέμα συνάντησης και συζήτησης, εκ μέρους μου....τα αδέσποτα ζωάκια του Δήμου.
Του ανέφερα, τις υποχρεώσεις του Δήμου...για ίδρυση κυνοκομείου, για εμβολιασμό, στείρωση και σίτιση των ζώων.
Τον παρακάλεσα, να ξεκινήσει από τα εύκολα....
Δηλαδή...να τοποθετήσει ταΐστρες και ποτίστρες σε διάφορα σημεία της πόλης, όπως έχουν κάνει ήδη πάρα πολλοί Δήμοι....
Με άκουσε με προσοχή............( μιλήσαμε περίπου μια ώρα...)
Μου υποσχέθηκε, ότι θα τα εξετάσει όλα...ακόμα και την ίδρυση κυνοκομείου ... και θα μου απαντήσει...
Μου υποσχέθηκε ακόμα, ότι θα επικοινωνήσει και με την κ. Μπομπολάκη Νατάσα, την πρόεδρο της Φιλοζωικής Χανίων, η οποία επιτελεί σπουδαίο έργο!!!!
Κ. Δήμαρχε-αγαπητέ κ. Σταθάκη, εγώ και οι αδέσποτοι φίλοι μου, θα σας είμαστε ευγνώμονες...για ότι κι αν κάνετε.
Σας ευχαριστώ πολύ, γι αυτή τη συνάντηση, (παρά το φορτωμένο πρόγραμμα σας..) και...οτιδήποτε γίνει εκ μέρους σας, εγώ θα το προβάλλω διαδικτυακά και θα σας επαινώ!!!!!!!!!
Βασ. Βογ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: