Αίτημα προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τη διοίκηση του ΟΑΚ ΑΕ απέστειλε – με σχετική επιστολή του – ο Δήμαρχος Πλατανιά κ. Γιάννης Μαλανδράκης με την οποία ζητάει να ενσωματωθεί στο σχεδιασμό του έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του τμήματος του ΒΟΑΚ Χανιά-Ηράκλειο» και το τμήμα του ΒΟΑΚ «Χανιά – Κολυμβάρι», συνολικού μήκους περίπου 20 χιλιομέτρων.
Στην επιστολή του, ο Δήμαρχος Πλατανιά επισημαίνει ότι «από το διεθνή δημόσιο διαγωνισμό που προωθείται από το αρμόδιο Υπουργείο για τη «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του ΒΟΑΚ», εξαιρείται το τμήμα του ΒΟΑΚ «Χανιά – Κολυμβάρι» συνολικού μήκους περίπου 20 χιλιομέτρων – που περιλαμβάνει τους κόμβους Πλατανιά, Ταυρωνίτη και Κολυμβαρίου» παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με την κυκλοφοριακή έρευνα για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ που εκπονήθηκε από υπηρεσίες τεχνικού συμβούλου του ΟΑΚ, δέχεται αρκετά μεγάλα κυκλοφοριακά φορτία (11.740 οχήματα) – τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ τα αντίστοιχα φορτία που δέχονται άλλα τμήματα του ΒΟΑΚ που περιλαμβάνονται στην μελέτη (τμήμα Χανιά – Ηράκλειο – Χερσόνησος). Προσθέτει δε ότι «τα κυκλοφοριακά φορτία της περιοχής αναμένεται – με τους πλέον συντηρητικούς υπολογισμούς – να αυξηθούν σημαντικά τα επόμενα χρόνια (14.643 οχήματα, η Μέση Ημερήσια Κυκλοφορία έως το 2045), σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ίδιας έρευνας».
Για άλλη μια φορά χωρίζουμε τα κουκιά και θέλουμε να απομονώσουμε μια περιοχή και ένα δρόμο Κολυμβάρι-Κίσαμος που έχει τον ίδιο φόρτο 12.000 αυτοκίνητα, είναι δυο φορές πιο επικίνδυνος, με τα περισσότερα τροχαία στην δυτική Κρήτη. Γιατί δεν κάνετε μια πρόταση απο κοινού κ. Μαλανδράκη με τον δήμαρχο Κισάμου κ. Σταθάκη; 15 χιλιόμετρα είναι ως το τέλος του περιβόητου ΒΟΑΚ; Για 15 χιλιόμετρα μας πετάτε έξω απο την Κρήτη..γιατί; Μήπως ο Δήμος σας τελειώνει στο Κολυμβάρι;
Φυσικά δεν φταίτε εσείς αλλά εμείς....που αδυνατούμε πλέον να παρακολουθήσουμε τις εξελίξεις.
Στην επιστολή του, ο Δήμαρχος Πλατανιά επισημαίνει ότι «από το διεθνή δημόσιο διαγωνισμό που προωθείται από το αρμόδιο Υπουργείο για τη «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του ΒΟΑΚ», εξαιρείται το τμήμα του ΒΟΑΚ «Χανιά – Κολυμβάρι» συνολικού μήκους περίπου 20 χιλιομέτρων – που περιλαμβάνει τους κόμβους Πλατανιά, Ταυρωνίτη και Κολυμβαρίου» παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με την κυκλοφοριακή έρευνα για την αναβάθμιση του ΒΟΑΚ που εκπονήθηκε από υπηρεσίες τεχνικού συμβούλου του ΟΑΚ, δέχεται αρκετά μεγάλα κυκλοφοριακά φορτία (11.740 οχήματα) – τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ τα αντίστοιχα φορτία που δέχονται άλλα τμήματα του ΒΟΑΚ που περιλαμβάνονται στην μελέτη (τμήμα Χανιά – Ηράκλειο – Χερσόνησος). Προσθέτει δε ότι «τα κυκλοφοριακά φορτία της περιοχής αναμένεται – με τους πλέον συντηρητικούς υπολογισμούς – να αυξηθούν σημαντικά τα επόμενα χρόνια (14.643 οχήματα, η Μέση Ημερήσια Κυκλοφορία έως το 2045), σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της ίδιας έρευνας».
Για άλλη μια φορά χωρίζουμε τα κουκιά και θέλουμε να απομονώσουμε μια περιοχή και ένα δρόμο Κολυμβάρι-Κίσαμος που έχει τον ίδιο φόρτο 12.000 αυτοκίνητα, είναι δυο φορές πιο επικίνδυνος, με τα περισσότερα τροχαία στην δυτική Κρήτη. Γιατί δεν κάνετε μια πρόταση απο κοινού κ. Μαλανδράκη με τον δήμαρχο Κισάμου κ. Σταθάκη; 15 χιλιόμετρα είναι ως το τέλος του περιβόητου ΒΟΑΚ; Για 15 χιλιόμετρα μας πετάτε έξω απο την Κρήτη..γιατί; Μήπως ο Δήμος σας τελειώνει στο Κολυμβάρι;
Φυσικά δεν φταίτε εσείς αλλά εμείς....που αδυνατούμε πλέον να παρακολουθήσουμε τις εξελίξεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου