10 προτάσεις κατέθεσε ο Νέος Εμπορικός σύλλογος της πόλης για την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας ειδικά απο την Ηρώων Πολυτεχνείου ως και την παραλία του Τελωνείου και του Γηπέδου. Οι προτάσεις που έχουν κύριο αποδέκτη τον Δήμο Κισάμου με κοινοποιήσεις στην αντιπολίτευση, μείζονα και ελάσσονα, έχουν σκοπό την ανάδειξη της πόλης, την δημιουργία μιας πιάτσας αντί για τριών, αλλά και την αποφυγήν συντεχνιών που κατά το παρελθόν είχαν "δηλητηριάσει" την επιχειρηματική ζωή μας.
1. Το ωράριο του κλεισίματος της οδού Σκαλίδη, να διαμορφωθεί σε 20:00 εως 01:00. Έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα καταστημάτων εστίασης που έχουν τοποθετήσει τραπεζοκαθίσματα εντός του δρόμου, να λειτουργούν με αρκετό κόσμο και μετά τις 12 τα μεσάνυχτα, που ήταν μέχρι τώρα η ώρα ανοίγματος του δρόμου. Προτείνουμε λοιπόν να μεταφερθεί κατά μία ώρα το κλείσιμο.
2. Άνοιγμα της οδού Ομογενών Αμερικής. Όπως γνωρίζετε είναι πάγια θέση του ΝΕΣΚ όλα αυτά τα χρόνια η ένωση της παραλίας, με το κέντρο και την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου στην λογική του "μια πιάτσα ενωμένοι όλοι μαζί" και όχι τρεις πιάτσες, η μία αποκομμένη από την άλλη. Ο δρόμος που τα ενώνει όλα αυτά είναι η Ομογενών Αμερικής και η πρόταση μας να παραμείνει ανοιχτή, τέμνοντας κάθετα την κλειστή οδό Σκαλίδη, θα λυθεί το πρόβλημα του να έχουμε τις καλοκαιρινές νύχτες μια Κίσαμο κομμένη στα δύο. Επίσης θα πρέπει να τοποθετηθεί σήμανση έξω από την Εθνική τράπεζα ώστε οι επισκέπτες να καθοδηγούνται στο δημοτικό PARKING.
3. Μονοδρόμηση της οδού Γεωργιλαδάκη ( δρόμος Ξενοδοχείου Τσουρουπάκη) από το Μουσείο προς την παραλία και οδού Τομπάζη (δρόμος κάστρου) από την παραλία προς το κέντρο. Με αυτήν την κυκλοφοριακή ρύθμιση θα μπει ένα τέλος στο κυκλοφοριακό που παρατηρείται έξω από το Μουσείο, ένα σημείο που το καλοκαίρι δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα.
4. Δημιουργία θέση PARKING τουλάχιστον 20 αυτοκινήτων στο κομμάτι δρόμου που ενώνει τους 2 νέους μονόδρομους που προαναφέραμε, δηλαδή κάτω ακριβώς από το παλιό κατάστημα Κουτσουνάκη, εκεί που τώρα βρίσκεται το OPAP PLAY. Από τη στιγμή που προς την παραλία θα κατεβαίνουμε από την Γεωργιλαδάκη και θα ανεβαίνουμε από την Τομπάζη, δημιουργείται μια νεκρή ζώνη όπου μπορούμε να εκμεταλλευτούμε ως PARKING, όσο διαρκεί αυτή η ρύθμιση.
5. Δημιουργία πιάτσας TAXI 3 Θέσεων έξω από το Μουσείο Κισάμου. Υπάρχει σχετική συνεννόησις και με το συλλογο οδηγών ταξί της πόλης μας.
6. Οριοθέτηση χώρου 80 τ.μ. αυστηρά ΜΟΝΟ φορτοεκφόρτωσης βαρέων οχημάτων για την προμήθεια των μαγαζιών από της 07:00 έως της 10:00, ακριβώς κάτω από την εκκλησία της πλατείας Τζανακάκη. Κανένα άλλο όχημα δεν θα μπορεί να παρκάρει εκεί καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.
7. Εφαρμογή μέτρων περιορισμού του ορίου ταχύτητας με την τοποθέτηση εγκαρσίων υπερυψωμένων λωρίδων - σαμαράκια (τα οποία επιτρέπονται βάσει του υπ΄αρ.2302Β/16-9-13ΦΕΚ.) στην οδό Ομογενών Αμερικής και στην οδό Περίδου. Είναι λογικό, αφού η Ομογενών Αμερικής θα τέμνει κάθετα ένα "πεζόδρομο", να τοποθετηθούν σαμαράκια επιβράδυνσις για την αποφυγή ατυχήματος. Επίσης έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο πολλά οχήματα, κυρίως μηχανάκια να τρέχουν γύρω από τον πεζόδρομο και να ενοχλούν τους καθήμενους, γι αυτό και θεωρούμε κομβικής σημασίας τα σαμαράκια να μπουν και στην οδό Περίδου. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο χαρακτηρισμός των δρόμων ως ΗΠΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
8. Κάθετη διαγράμμιση θέσης στάθμευσης νότια του Μουσείου. (Τωρινή θέση φορτοεκφόρτωσης βαρέων οχημάτων)
Με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομηθούν αρκετές θέσεις Parking.
9. Αναβάθμισης ανόδου και καθόδου, από και προς την παραλία με πλατύτερα πεζοδρόμια και συγχρονο φωτισμό. Στην λογικά του να ενωθούν οι πιάτσες μεταξύ τους, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ενώνονται με δρόμους ελκυστικούς να τους περπατήσεις.
10. Επέκταση των πεζοδρομίων κατά 1,5 μέτρο, της Ομογενών Αμερικής από το ύψος του καταστήματος Κοσμά μέχρι το Μουσείο. Αφού η Ομογενών Αμερικής θα είναι ανοιχτή, θεωρούμε σημαντικό, να σταματήσουν τα καταστήματα να βάζουν τραπεζοκαθίσματα και εμπορεύματα πάνω στην άσφαλτο. Η λύση είναι να δημιουργηθουν πλατύτερα πεζοδρόμια . Πρόταση μάλιστα του ΝΕΣΚ είναι το κόστος της κατασκευής των πεζοδρομίων αυτών, να το αναλάβουν συμβολικά οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων. Το συμβολικά το εννοούμε στην λογική ότι το κόστος είναι μικρό, και η μη εμπλοκή της δημοτικής αρχής, θα λειτουργήσει ευεργετικά κυρίως στο γεφύρωμα των σχέσεων των επιχειρηματιών, ως προς το ποιος ευνοείται ή όχι από τις κινήσεις του Δήμου.
1. Το ωράριο του κλεισίματος της οδού Σκαλίδη, να διαμορφωθεί σε 20:00 εως 01:00. Έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα καταστημάτων εστίασης που έχουν τοποθετήσει τραπεζοκαθίσματα εντός του δρόμου, να λειτουργούν με αρκετό κόσμο και μετά τις 12 τα μεσάνυχτα, που ήταν μέχρι τώρα η ώρα ανοίγματος του δρόμου. Προτείνουμε λοιπόν να μεταφερθεί κατά μία ώρα το κλείσιμο.
2. Άνοιγμα της οδού Ομογενών Αμερικής. Όπως γνωρίζετε είναι πάγια θέση του ΝΕΣΚ όλα αυτά τα χρόνια η ένωση της παραλίας, με το κέντρο και την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου στην λογική του "μια πιάτσα ενωμένοι όλοι μαζί" και όχι τρεις πιάτσες, η μία αποκομμένη από την άλλη. Ο δρόμος που τα ενώνει όλα αυτά είναι η Ομογενών Αμερικής και η πρόταση μας να παραμείνει ανοιχτή, τέμνοντας κάθετα την κλειστή οδό Σκαλίδη, θα λυθεί το πρόβλημα του να έχουμε τις καλοκαιρινές νύχτες μια Κίσαμο κομμένη στα δύο. Επίσης θα πρέπει να τοποθετηθεί σήμανση έξω από την Εθνική τράπεζα ώστε οι επισκέπτες να καθοδηγούνται στο δημοτικό PARKING.
3. Μονοδρόμηση της οδού Γεωργιλαδάκη ( δρόμος Ξενοδοχείου Τσουρουπάκη) από το Μουσείο προς την παραλία και οδού Τομπάζη (δρόμος κάστρου) από την παραλία προς το κέντρο. Με αυτήν την κυκλοφοριακή ρύθμιση θα μπει ένα τέλος στο κυκλοφοριακό που παρατηρείται έξω από το Μουσείο, ένα σημείο που το καλοκαίρι δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα.
4. Δημιουργία θέση PARKING τουλάχιστον 20 αυτοκινήτων στο κομμάτι δρόμου που ενώνει τους 2 νέους μονόδρομους που προαναφέραμε, δηλαδή κάτω ακριβώς από το παλιό κατάστημα Κουτσουνάκη, εκεί που τώρα βρίσκεται το OPAP PLAY. Από τη στιγμή που προς την παραλία θα κατεβαίνουμε από την Γεωργιλαδάκη και θα ανεβαίνουμε από την Τομπάζη, δημιουργείται μια νεκρή ζώνη όπου μπορούμε να εκμεταλλευτούμε ως PARKING, όσο διαρκεί αυτή η ρύθμιση.
5. Δημιουργία πιάτσας TAXI 3 Θέσεων έξω από το Μουσείο Κισάμου. Υπάρχει σχετική συνεννόησις και με το συλλογο οδηγών ταξί της πόλης μας.
6. Οριοθέτηση χώρου 80 τ.μ. αυστηρά ΜΟΝΟ φορτοεκφόρτωσης βαρέων οχημάτων για την προμήθεια των μαγαζιών από της 07:00 έως της 10:00, ακριβώς κάτω από την εκκλησία της πλατείας Τζανακάκη. Κανένα άλλο όχημα δεν θα μπορεί να παρκάρει εκεί καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.
7. Εφαρμογή μέτρων περιορισμού του ορίου ταχύτητας με την τοποθέτηση εγκαρσίων υπερυψωμένων λωρίδων - σαμαράκια (τα οποία επιτρέπονται βάσει του υπ΄αρ.2302Β/16-9-13ΦΕΚ.) στην οδό Ομογενών Αμερικής και στην οδό Περίδου. Είναι λογικό, αφού η Ομογενών Αμερικής θα τέμνει κάθετα ένα "πεζόδρομο", να τοποθετηθούν σαμαράκια επιβράδυνσις για την αποφυγή ατυχήματος. Επίσης έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο πολλά οχήματα, κυρίως μηχανάκια να τρέχουν γύρω από τον πεζόδρομο και να ενοχλούν τους καθήμενους, γι αυτό και θεωρούμε κομβικής σημασίας τα σαμαράκια να μπουν και στην οδό Περίδου. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο χαρακτηρισμός των δρόμων ως ΗΠΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
8. Κάθετη διαγράμμιση θέσης στάθμευσης νότια του Μουσείου. (Τωρινή θέση φορτοεκφόρτωσης βαρέων οχημάτων)
Με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομηθούν αρκετές θέσεις Parking.
9. Αναβάθμισης ανόδου και καθόδου, από και προς την παραλία με πλατύτερα πεζοδρόμια και συγχρονο φωτισμό. Στην λογικά του να ενωθούν οι πιάτσες μεταξύ τους, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ενώνονται με δρόμους ελκυστικούς να τους περπατήσεις.
10. Επέκταση των πεζοδρομίων κατά 1,5 μέτρο, της Ομογενών Αμερικής από το ύψος του καταστήματος Κοσμά μέχρι το Μουσείο. Αφού η Ομογενών Αμερικής θα είναι ανοιχτή, θεωρούμε σημαντικό, να σταματήσουν τα καταστήματα να βάζουν τραπεζοκαθίσματα και εμπορεύματα πάνω στην άσφαλτο. Η λύση είναι να δημιουργηθουν πλατύτερα πεζοδρόμια . Πρόταση μάλιστα του ΝΕΣΚ είναι το κόστος της κατασκευής των πεζοδρομίων αυτών, να το αναλάβουν συμβολικά οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων. Το συμβολικά το εννοούμε στην λογική ότι το κόστος είναι μικρό, και η μη εμπλοκή της δημοτικής αρχής, θα λειτουργήσει ευεργετικά κυρίως στο γεφύρωμα των σχέσεων των επιχειρηματιών, ως προς το ποιος ευνοείται ή όχι από τις κινήσεις του Δήμου.