ΧΡΥΣΟΣ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ
Δεν είναι λίγες οι φορές σε αυτό τον τόπο που πιανόμαστε από τα λόγια και όχι από την ουσία. Στην τελευταία επιθεώρηση της τρόικας, αλλά και σε παρέμβαση του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, έγινε λόγος για το ποσό το οποίο δαπανάται για τη μεταφορά των μαθητών, και αμέσως ξεκίνησαν κάποιοι να διαμαρτύρονται γιατί θα κοπούν χρήματα που αφορούν την καλύτερη εκπαίδευση των ελληνοπαίδων.
Ουδείς όμως είπε, δεν ξέρω το λόγο, ότι η μεταφορά των μαθητών κοστίζει το χρόνο 230 εκατομμύρια ευρώ, την ώρα που το ΕΚΑΣ είναι 170 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Διαπιστώθηκε λοιπόν ότι υπάρχει μαθητής στην Ελλάδα που κοστίζει 100.000 ευρώ η μεταφορά του στο σχολείο από το χωριό του.
Ακόμη οι έλεγχοι έδειξαν ότι ορισμένοι νομάρχες φρόντιζαν οι διαγωνισμοί για τη μεταφορά των μαθητών να βγαίνουν άγονοι και στη συνέχεια να κάνουν απευθείας αναθέσεις σε ΚΤΕΛ, και ιδιοκτήτες ταξί.
Εάν σε αυτό τον τομέα με την ευθύνη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και κοινωνική συμμετοχή γίνει καλύτερο κουμάντο, να είστε σίγουροι ότι η δαπάνη για τη μεταφορά των μαθητών θα πέσει κάτω από το μισό της φετινής δαπάνης. Θα μπορούσαν π.χ σε χωριά όπου υπάρχουν δυό, τρεις ή τέσσερις μαθητές και πρέπει να μεταφερθούν σε σχολείο άλλης περιοχής αυτό να γίνεται από τους γονείς τους με ελάχιστη δαπάνη.
Επίσης δεν είναι δυνατόν ένας ιδιοκτήτης επαρχιακού ταξί που μεταφέρει μαθητές να χρεώνει στο κράτος το δρομολόγιο στη δεκαπλάσια και βάλε αξία από την πραγματική. Αυτή η φάμπρικα εύκολου χρήματος πρέπει να σταματήσει.
ΠΗΓΗ
Δεν είναι λίγες οι φορές σε αυτό τον τόπο που πιανόμαστε από τα λόγια και όχι από την ουσία. Στην τελευταία επιθεώρηση της τρόικας, αλλά και σε παρέμβαση του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, έγινε λόγος για το ποσό το οποίο δαπανάται για τη μεταφορά των μαθητών, και αμέσως ξεκίνησαν κάποιοι να διαμαρτύρονται γιατί θα κοπούν χρήματα που αφορούν την καλύτερη εκπαίδευση των ελληνοπαίδων.
Ουδείς όμως είπε, δεν ξέρω το λόγο, ότι η μεταφορά των μαθητών κοστίζει το χρόνο 230 εκατομμύρια ευρώ, την ώρα που το ΕΚΑΣ είναι 170 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Διαπιστώθηκε λοιπόν ότι υπάρχει μαθητής στην Ελλάδα που κοστίζει 100.000 ευρώ η μεταφορά του στο σχολείο από το χωριό του.
Ακόμη οι έλεγχοι έδειξαν ότι ορισμένοι νομάρχες φρόντιζαν οι διαγωνισμοί για τη μεταφορά των μαθητών να βγαίνουν άγονοι και στη συνέχεια να κάνουν απευθείας αναθέσεις σε ΚΤΕΛ, και ιδιοκτήτες ταξί.
Εάν σε αυτό τον τομέα με την ευθύνη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και κοινωνική συμμετοχή γίνει καλύτερο κουμάντο, να είστε σίγουροι ότι η δαπάνη για τη μεταφορά των μαθητών θα πέσει κάτω από το μισό της φετινής δαπάνης. Θα μπορούσαν π.χ σε χωριά όπου υπάρχουν δυό, τρεις ή τέσσερις μαθητές και πρέπει να μεταφερθούν σε σχολείο άλλης περιοχής αυτό να γίνεται από τους γονείς τους με ελάχιστη δαπάνη.
Επίσης δεν είναι δυνατόν ένας ιδιοκτήτης επαρχιακού ταξί που μεταφέρει μαθητές να χρεώνει στο κράτος το δρομολόγιο στη δεκαπλάσια και βάλε αξία από την πραγματική. Αυτή η φάμπρικα εύκολου χρήματος πρέπει να σταματήσει.
ΠΗΓΗ