Κατ' εξαίρεση η κατασκευή "σαμαριών" επιτρέπεται αν πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος.
Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (άρθρο 52, παράγραφος 5α) "Σαμαράκια" είναι δυνατόν να κατασκευάζονται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μόνον σε δρόμους δευτερεύουσας κυκλοφοριακής σημασίας στους οποίους, επί πλέον, συντρέχουν ειδικοί λόγοι μείωσης της ταχύτητας ή περιορισμού της κυκλοφορίας και εφ' όσον δεν διέρχονται λεωφορεία. Nα υπάρχει στη συγκεκριμένη οδό κυκλοφορία οχημάτων μικρότερη από 30 οχήματα την ώρα- να μπορεί να εφαρμοστεί το όριο ταχύτητας 30χλμ/ώρα χωρίς να δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα. Το μήκος της οδού θα πρέπει να υπερβαίνει τα 100 μέτρα. Η κλίση της οδού θα πρέπει να είναι μικρότερη του 4%. Τα "σαμαράκια" θα πρέπει να απέχουν 40 - 100 μέτρα μεταξύ τους, να βρίσκονται τουλάχιστον 20 μέτρα από αρχή καμπύλης, να απέχουν τουλάχιστον 20 μέτρα από διασταύρωση με δρόμο ίδιας κατηγορίας ή 25 μέτρα από διασταύρωση με σημαντικότερο δρόμο.
Επειδή οτι και να κάνουμε θα έχουμε το πρόβλημα της ηχορύπανσης καλό είναι να σκεφτούμε και αυτήν την λύση μπας και ησυχάσουν κάποιες τουριστικές περιοχές της πόλης που σήμερα κάθε βράδυ γίνεται ηχοπάρτυ. Μάλιστα θεωρώ οτι θα μπορούσε να μπει σαν όρος στο "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΥΤΕΡΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΙΣΣΑΜΟΥ, ΑΝΑΔΕΙΞΗ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΙΟΥ" των 250.000Ε ώστε να έχουμε και μια ποιο εμπεριστατωμένη άποψη απο τους ερευνητές του Μετσοβίου Πολυτεχνείου ...για την προστασία μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου