Κατά την πρόσφατη συνάντηση του νέου προέδρου του ΝΕΣΚ κ. Χουδαλάκη με τον Δ.Σ του Επιμελητηρίου Χανίων και τον πρόεδρο του κ. Αντώνη Ροκάκη βγήκε μια κοινή ανακοίνωση για το συζητήθηκε. Και οι δυο γνώστες της περιοχή συζήτησαν μεταξύ άλλων και για παράκαμψη της πόλης.
Να ένα μέρος απο την ανακοίνωση.
- Επιμελητήριο Χανίων και Νέος Εμπορικός σύλλογος Κισάμου "εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την πρόσφατη επίσημη παρουσίαση του Β.Ο.Α.Κ. από τον Πρωθυπουργό. Μάλιστα τονίστηκε στην συνάντηση εργασίας που είχαν ότι είναι επιτακτική η ανάγκη επιτάχυνσης της ολοκλήρωσης της μελέτης (οδοποιίας, γεωλογικών, παράπλευρου δικτύου) του τμήματος Κολυμβάρι-Κίσαμος, η οποία δυστυχώς ξεκίνησε με καθυστέρηση. Παράλληλα, συζητήθηκε και η μελετητική ωρίμανση του έργου της παράκαμψης Κισάμου, ως συνέπεια των προσπαθειών που καταβάλουν οι συναρμόδιοι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και της πολιτείας. Το συγκεκριμένο έργο εκτιμήθηκε ότι μακροπρόθεσμα θα επιφέρει πολύπλευρες επιπτώσεις στην ανάπτυξη της Κισάμου με αποτέλεσμα να απαιτείται εγκαίρως μια ολοκληρωμένη μελέτη σε επίπεδο αποτελεσματικής διαχείρισης και εμπορικής προσέλκυσης των χιλιάδων επισκεπτών που κάθε καλοκαίρι θα παρακάμπτουν σε λίγα χρόνια το κέντρο της πόλης, το οποίο οφείλει εν τω μεταξύ να αναβαθμιστεί και να προετοιμαστεί ανάλογα ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό.
- Επιμελητήριο Χανίων και Νέος Εμπορικός σύλλογος Κισάμου "εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την πρόσφατη επίσημη παρουσίαση του Β.Ο.Α.Κ. από τον Πρωθυπουργό. Μάλιστα τονίστηκε στην συνάντηση εργασίας που είχαν ότι είναι επιτακτική η ανάγκη επιτάχυνσης της ολοκλήρωσης της μελέτης (οδοποιίας, γεωλογικών, παράπλευρου δικτύου) του τμήματος Κολυμβάρι-Κίσαμος, η οποία δυστυχώς ξεκίνησε με καθυστέρηση. Παράλληλα, συζητήθηκε και η μελετητική ωρίμανση του έργου της παράκαμψης Κισάμου, ως συνέπεια των προσπαθειών που καταβάλουν οι συναρμόδιοι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και της πολιτείας. Το συγκεκριμένο έργο εκτιμήθηκε ότι μακροπρόθεσμα θα επιφέρει πολύπλευρες επιπτώσεις στην ανάπτυξη της Κισάμου με αποτέλεσμα να απαιτείται εγκαίρως μια ολοκληρωμένη μελέτη σε επίπεδο αποτελεσματικής διαχείρισης και εμπορικής προσέλκυσης των χιλιάδων επισκεπτών που κάθε καλοκαίρι θα παρακάμπτουν σε λίγα χρόνια το κέντρο της πόλης, το οποίο οφείλει εν τω μεταξύ να αναβαθμιστεί και να προετοιμαστεί ανάλογα ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό.
Η αλήθεια είναι οτι δεν αναφέρει αυτή η δήλωση αν οι επιπτώσεις θα είναι θετικές ή αρνητικές, ούτε χαιρέτησαν (ευχαριστήθηκαν) που επιτέλους μετά απο 11 χρόνια κάποιοι προσπαθούν να κινήσουν τα νήματα, ώστε επιτέλους να ωριμάσει και αυτό το έργο.
Αν κάποιος το διαβάσει και δεν ξέρει ποιοι κάνουν τις δηλώσεις θα νομίσει οτι δεν την ...θέλουν την παράκαμψη οι Καστελλιανοί. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος, αλλά αυτό το νόημα βγαίνει και με την συνέχεια των δηλώσεων "αφού θα μας παρακάμπτουν" δεν θα έχουμε τουρισμό δηλαδή (λες και έχουμε τώρα) "και οφείλουμε να αναβαθμίσουμε το κέντρο μας ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό".
Η παράκαμψη με απλά λόγια θα κάνει ζημιά στην πόλη; (έτσι το καταλαβαίνω) Μπορεί όμως η παράκαμψη θα κάνει καλό στη Φαλάσαρνα, στο Λαφονήσι, στον Μπάλο, εκεί που θέλουν να πάνε οι τουρίστες, περιοχές που ανήκουν στον Δήμο μας και είναι άμεσα εξαρτημένες θα έλεγα με την παράκαμψη της πόλης. Μετά είναι στο χέρι μας να δώσουμε στην πόλη μας αυτό που της αξίζει και να την κάνουμε προορισμό και όχι πέρασμα που είναι και σήμερα. Αλλά δίχως παράκαμψη ή έστω ένα δεύτερο δρόμο θα είμαστε ένα γρήγορο πέρασμα για όλους ακόμα κι αν φτιάξουμε και το καλύτερο ιστορικό κέντρο, ακόμα κι αν φέρουμε και τα καλύτερα μαγαζιά του κόσμου.... Στον επισκέπτη μας μένει η πρώτη εντύπωση...και η δική τους μάλλον δεν είναι η καλύτερη, όταν απο την είσοδο της πόλης ως και το λιμάνι χρειάζεσαι αρκετή ώρα και τεράστια υπομονή. Πως θα σταματήσει λοιπόν ο τουρίστας όταν υπάρχει κομβόι μπρος και πίσω του απο κάθε λογής αυτοκίνητο.. απο μπετονιέρα ως και τρακτέρ και επικαθήμενα που έχουν άλλο προορισμό;
Θεωρώ οτι η μελέτη πρέπει να τρέξει τώρα και όλες αυτές οι δηλώσεις έρχονται και σε αντίθεση με αυτά που ακούστηκαν στην τελευταία συνάντηση στην αντιπεριφέρεια όπου ο κ. Καλογερής παρουσία του Δημάρχου Κισάμου κ. Μυλωνάκη, του κ. Κουμάκη του κ. Αγαπάκη, και του διευθύνοντα συμβούλου του ΟΑΚ κ. Παπαδογιάννη ήταν θετικός τονίζοντας οτι "Οι μελέτες θα πρέπει να ολοκληρωθούν το συντομότερο και προς αυτή την κατεύθυνση, εργαζόμαστε με προσήλωση όλοι μαζί από κοινού, για την παράκαμψη της πόλης της Κισάμου"...και να συμπληρώνει ο κ. Αγαπάκης για το τεχνικό κομμάτι οτι "Σε ότι αφορά την “χάραξη”, στην περιοχή του Αγίου Αντωνίου γίνεται μια σήραγγα πεντακοσίων (500 )μέτρων και μελετώνται δυο κόμβοι, ο ένας στην είσοδο της Κισάμου και ο άλλος λίγο πριν από το Καβονήσι”.
Η παράκαμψη λοιπόν θα είναι ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος, για να ησυχάσουν και αυτοί που θα χάσουν την ...σκόνη που "εισπράττουν" σήμερα με τα χιλιάδες αυτοκίνητα που μας προσπερνούν. Φυσικά υπάρχει και τέταρτη λύση την βλέπετε στην πάνω φωτο.... να φτιάξουμε μεταξύ σοβαρού και αστείου μια παράκαμψη απο την μεριά της θάλασσας..για να μην χαθούν οι καλές πιάτσες.
Τόσα χρόνια απραξίας τα αποτελέσματα φαίνονται στην πόλη... μας ρίχνουν λίγη άσφαλτο και μεις κάνουμε σαν τρελοί απο την .. στέρηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου